djgudleif Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Man kommer lenger med et øye for motiver egentlig. Å finne en random plante og få den i fokus er sikkert grei trening for noen, men det blir som oftest gørr kjedelig å se på. Åpne landskapsbilder er mye morsommere, da de er mye vanskeligere å få til skikkelig. Litt OT men jaja. Endret 6. juli 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Alle blir da proffe etter de har skaffet seg speilrefleks! Tydligvis innmari lett å imponere folk så lenge bildene er tatt med speilreflekskamera også. Jeg innbiller meg at grunnen er at det ser tøft ut når man får ting i fokus. Kom akkurat over et bilde på nettby http://www.nettby.no/user/file.php?user_id...amp;id=65924094 awesome! Men det der var jo dårlig, siden det var jo i nettby kvalitet Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 For nettby gjør jo sååå mye med kvaliteten når det lastes opp. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Og nå kom jeg nettop på at det irriterer meg at så mange blogger for tiden.. Blogger skal andre lese, hva er da vitsen med å blogge om man har et ganske så mainstream liv? Er jo ikke spesielt artig å lese om noen som har vært på ferie i Tyrkia f.eks, gjort "Det vanlige" og nå er hjemme igjen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Det vanlige i Tyrkia er jo å få magasjau,deretter skuve en hårete lokal.(dame eller mann) Endret 6. juli 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Enig, Applebee. Det irriterer meg at jeg er så sykt hektet på dyre, elektroniske ting som er dritgøy i en uke, før det blir liggende urørt for alltid Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Det irriterer meg at jeg er så sykt hektet på dyre, elektroniske ting som er dritgøy i en uke, før det blir liggende urørt for alltid Takk og pris... Jeg er ikke alene om det … Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Nei, skal love deg at du ikke er alene Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Det irriterer meg at jeg er så sykt hektet på dyre, elektroniske ting som er dritgøy i en uke, før det blir liggende urørt for alltid Det irriterer meg grenseløst at folk som kjøper dyre duppeditter og leker med dem en ukes tid, bare slenger dem vekk og ikke kan gi dem videre... edit: ...og klager på det attpåtil Endret 6. juli 2009 av tjaa Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Enig, Applebee. Det irriterer meg at jeg er så sykt hektet på dyre, elektroniske ting som er dritgøy i en uke, før det blir liggende urørt for alltid Send dem hit. Om ikke annet river jeg ut motstandene eller finpusser loddeferdighetene mine på møkkaprintkort. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Status: Processing Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg innbiller meg at grunnen er at det ser tøft ut når man får ting i fokus. Kom akkurat over et bilde på nettby http://www.nettby.no/user/file.php?user_id...amp;id=65924094 awesome! Irriterende at man må registrere seg der først. Ikke svarteste om jeg gjør det, den plassen er for fjortis-faenskap. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg innbiller meg at grunnen er at det ser tøft ut når man får ting i fokus. Kom akkurat over et bilde på nettby http://www.nettby.no/user/file.php?user_id...amp;id=65924094 awesome! Irriterende at man må registrere seg der først. Ikke svarteste om jeg gjør det, den plassen er for fjortis-faenskap. http://img7.nettby.no/users/m/a/r/martinee...NI-JULI_410.JPG Lenke til kommentar
Grand Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Det som er fantastisk er at hu ikke har klart å ha selve blomsten i fokus, men stilken. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Sikkert en fjortisfitte som har tatt bildet. "Hjelper ikke å ha et pent hus, hvis ingen er hjemme" Jenta er sikkert dum som et brød. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Enig, Applebee. Det irriterer meg at jeg er så sykt hektet på dyre, elektroniske ting som er dritgøy i en uke, før det blir liggende urørt for alltid Amen. Bare tenker på alle impulskjøpene jeg har gjort de siste årene som gjør at jeg sitter skrapa nå som jeg vikrelig trenger pengene.. Det er da virkelig ikke nødvendig med dualscreen f.eks.. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Desto større speilreflekskamera du har, desto betre er du til å fotografere. Sjølv om eg har eit nokså lite Olympus E-520 betyr ikkje det at venen min som hadde eit stort Canon/Nikon-kamera som han lånte av faren sin er betre enn meg. Han hadde fotografert i ein dag. Eg har fotografert i eit år. Mannen som skulle fotograferast sa faktisk: "Du har så stort og flott kamera, vil du ta eit bilete av meg med mitt?". Og så sto eg der og såg venen min med ein dags erfaring ta bileta. Jaja. Sure kundar gjer meg ekstremt irriterert. Spesielt det at eg må vere hyggjeleg med dei også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 At jeg klarte og vrikke ankelen veldig stygt idag, den er veldig hoven og verker som faen! Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 At jeg klarte og vrikke ankelen veldig stygt idag, den er veldig hoven og verker som faen! Feeling ya, jeg brakk nesten min når fotbladet møtte leggen min på innersiden Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Nå finner jeg ikke brillene mine! Argh! Og jeg husker heller ikke hvor jeg kan ha lagt dem. Må sitte noen centimeter fra skjermen for å kunne se hva som står på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg