WarpX Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Man har jo en meget god grunn for å torturere vedkommende da. Er du snill så vil han bare le av deg. FAIL Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hvorfor er det fail? Jeg sier bare care til han da = win. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Men hvis man torturerer en person som har torturert andre, har man da noe grunn til å se ned \ være forbannet på den personen? Man gjør jo en akkurat like ille ting selv, om den personen fortjente det eller ikke? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Men hvis man torturerer en person som har torturert andre, har man da noe grunn til å se ned \ være forbannet på den personen? Man gjør jo en akkurat like ille ting selv, om den personen fortjente det eller ikke? +1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 "Killing for peace is like fucking for virginity" Vil ikke dere si at det passer inn til det Applebee skrev? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 "øye for øye, tann for tann". Ikke akkurat den beste måten å gjøre ting på... Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Mygg når man skal sove! Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Irriterer meg at eg ikkje kan ha glaset ope utan at katten dreg inn daude fuglar og mus. Det fyrste eg såg då eg vakna i dag var ein halveten fugl rett nedfor senga, og masse fjør rund om i rommet. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) "Killing for peace is like fucking for virginity" Vil ikke dere si at det passer inn til det Applebee skrev? Jo, faktisk veldig bra og. Å torturere noen som har torturert, stopper ikke tortur. Endret 6. juli 2009 av Applebee Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Er så irriterende at en remake av en film fra f.eks 1930 alltid får dårligere score enn originalen. Hva faen er det for noe? Er det nyeste alltid dårlig liksom? Okey, det finnes mye skvip nå til dags, men alltid er det sånn på imdb. FFS, GAMLE SORT-HVITT LYDLØSE KUKFILMER DER MAN IKKE SER FORKJELL PÅ AVFØRING OG BLOMSTER ER LIKSOM MYE BEDRE? Uff. Dette irriterer. Dette irriterer. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 At telefonen min ikke kom i dag, og dermed er uten den når jeg skal på sjøen Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Er så irriterende at en remake av en film fra f.eks 1930 alltid får dårligere score enn originalen. Hva faen er det for noe? Er det nyeste alltid dårlig liksom? Okey, det finnes mye skvip nå til dags, men alltid er det sånn på imdb. FFS, GAMLE SORT-HVITT LYDLØSE KUKFILMER DER MAN IKKE SER FORKJELL PÅ AVFØRING OG BLOMSTER ER LIKSOM MYE BEDRE? Uff. Det irriterer meg at du kaller klassiske filmer for kukfilmer, bare fordi det mangler farger og eventuell lyd. Det er jo handlingen og komposisjonen av filmen som er fengende, og ikke teknologien som ble brukt for å lage den. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Irriterer meg over fjortiser som har fått seg speilrefleks kamera og tror de er proff fotografer fordi de klarer å få en blomst i fokus. De klarer heller ikke å skru av blitsen når de skal ta fjortis bilder i speilet. :wallbash: Endret 6. juli 2009 av Sno Lenke til kommentar
wûst Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Er det det som er den nye fjortis-greia nå? SKaffe seg speilrefleks og tror de kan ta bra bilder? Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Gjett om a! Det er jo møkkavanskelig å ta greie bilder med et speilreflekskamera, i alle fall i forhold til med et godt kompaktkamera, skjønner ikke hvorfor de på død og liv skal ha så stort som mulig. Om det gjelder å være barskest i gaten burde de skaffe seg et halvformatapparat, i alle fall. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Er så enig! Har så mange venniner som skaffer seg dslr for å fremmheve sminken sin enda litt mer. GAAH Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Alle blir da proffe etter de har skaffet seg speilrefleks! Tydligvis innmari lett å imponere folk så lenge bildene er tatt med speilreflekskamera også. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Alle blir da proffe etter de har skaffet seg speilrefleks! Tydligvis innmari lett å imponere folk så lenge bildene er tatt med speilreflekskamera også. Jeg innbiller meg at grunnen er at det ser tøft ut når man får ting i fokus. Kom akkurat over et bilde på nettby http://www.nettby.no/user/file.php?user_id...amp;id=65924094 awesome! Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Irriterer meg også over fjortis-speilreflekskamerafolket.... Inbiller meg det samme Sno : / Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg