Hyperio Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 "Åh, du tygger tyggegummi du ja." Forbanna gamle drittkjerring. HVA I HELVETE har du med det å gjøre da? "Ja, har du noe i mot det da?" svarte jeg. "Ja, jeg liker ikke det" "Ja vel, jeg har ingenting i mot det" "Nei, ikke du, men alle andre." Idiotiske kunder, den siste uka på jobb skal dere få igjen. No more mr. nice guy. Jeg kommer ikke til å stå og høre på piss lengre, jeg kommer til å si ting slik de er. Dæven i helvete nå skal dere få. Og dere må bare klage til sjefen etter at jeg har sjelt dere ut etter noter, for han hater dere han og. Herregud for en sopp? Hva? At jeg er det? Dere kunne jo prøvd å jobbe der jeg jobber en dag. Hver jævla dag er det flere irritasjonsmomenter, overrepresentert av kunder. Dårlig betjening? Nei, jeg er faktisk jævla bra betjening, men nå er det nok. Og det var forresten såvidt jeg tygde på den tyggissen. Ingen normale mennesker ville brydd seg. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Våknet til en helvettes kvise på overleppa... Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hadde ikke bodd\dratt til Namsos for alle appelsinene i Florida. Samt lite fan av 100 vs 1 konseptet. 100vs1 er altfor normalt her i namsos. DET og namsos generelt irriterer meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Har hørt akkurat det ja. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 "Åh, du tygger tyggegummi du ja." Forbanna gamle drittkjerring. HVA I HELVETE har du med det å gjøre da? "Ja, har du noe i mot det da?" svarte jeg. "Ja, jeg liker ikke det" "Ja vel, jeg har ingenting i mot det" "Nei, ikke du, men alle andre." Idiotiske kunder, den siste uka på jobb skal dere få igjen. No more mr. nice guy. Jeg kommer ikke til å stå og høre på piss lengre, jeg kommer til å si ting slik de er. Dæven i helvete nå skal dere få. Og dere må bare klage til sjefen etter at jeg har sjelt dere ut etter noter, for han hater dere han og. Herregud for en sopp? Hva? At jeg er det? Dere kunne jo prøvd å jobbe der jeg jobber en dag. Hver jævla dag er det flere irritasjonsmomenter, overrepresentert av kunder. Dårlig betjening? Nei, jeg er faktisk jævla bra betjening, men nå er det nok. Og det var forresten såvidt jeg tygde på den tyggissen. Ingen normale mennesker ville brydd seg. Jeg snakket om hun damen som kjefta på deg ja, ikke deg. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 At det tordner og regner som det aldri har gjort før her i Drammen. Vinduet mitt er snart knust etter all harde regne. Tordner hvert 20. sekunder eller noe. Mistet all strømmen, så kom det tilbake igjen ti minutter siden. Vet det ikke er lurt å ha på PC, men for jo ikke sove i dette bråket av uvær. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 At det tordner og regner som det aldri har gjort før her i Drammen. Vinduet mitt er snart knust etter all harde regne. Tordner hvert 20. sekunder eller noe. Mistet all strømmen, så kom det tilbake igjen ti minutter siden. Vet det ikke er lurt å ha på PC, men for jo ikke sove i dette bråket av uvær. Wow. Jeg bor litt utenfor drammen. Været var ganske ille her for ca 1,5 time siden. Men var aldri noe mer enn litt småtorden og regn. Meen, legger meg nå. Og det som irriterer meg grenseløst er at jeg må ta på sengetøy før jeg kan sove, siden jeg tok det av før idag. ZZZZZZZZZZZZ Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Irriterer meg at jeg ikke har sjans til å sove igjen etter at jeg har stått opp, som jeg måtte. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Denne eine dagen eg måtte ut og selje Dagbladet må det regne som faen etter to ukers uuthaldeleg varme. Eg kjempet meg gjennom vind og regn for å kome heim til folk som er på ferie. Eg solgte så mange som ni aviser i dag. Hurra! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Huff og huff Zarac, det der hørtes ikke bra ut Lenke til kommentar
co2 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Hnnng! Ser ikke ut til at USPS sender post i helgene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Ledelsen på Lerkendal idag. Var direkte tullete, null orden. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Er så irriterende at en remake av en film fra f.eks 1930 alltid får dårligere score enn originalen. Hva faen er det for noe? Er det nyeste alltid dårlig liksom? Okey, det finnes mye skvip nå til dags, men alltid er det sånn på imdb. FFS, GAMLE SORT-HVITT LYDLØSE KUKFILMER DER MAN IKKE SER FORKJELL PÅ AVFØRING OG BLOMSTER ER LIKSOM MYE BEDRE? Uff. Haha, det er også irriterende når jeg ser film med mamma, og en fyr henger fra en kant med en arm. Så sier hun: "Så usannsynlig, ingen klarer jo å henge med en arm sånn!" Wtf, det er jo lett. Endret 5. juli 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Har en kompis som maser masse på meg når han ikke har noen andre å være med, men om det er det, så driter han egentlig i meg. Nå i det siste har han tydeligvis ingen på sin egen alder å være med, så han maser så sykt, og mine forslag til hva vi kan finne på er ikke spesielt aktuelle Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Er så irriterende at en remake av en film fra f.eks 1930 alltid får dårligere score enn originalen. Hva faen er det for noe? Er det nyeste alltid dårlig liksom? Okey, det finnes mye skvip nå til dags, men alltid er det sånn på imdb. FFS, GAMLE SORT-HVITT LYDLØSE KUKFILMER DER MAN IKKE SER FORKJELL PÅ AVFØRING OG BLOMSTER ER LIKSOM MYE BEDRE? Uff. Dette irriterer. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Irriterer meg over at poker programmene bestandig skal updateres rett før det er freeroll. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg irriterer meg over når det kommer i avisen eller på nyhetene, at en eller annen syk person har torturert et dyr eller en person, og da kom det kommentarer som "Møter jeg henne, skal jeg toruturere henne så jævlig"... Ja, for det gjør dem til bedre mennesker selv.. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Applebee har skjønt det. Irriterer meg over fremdeles for dårlig Blu-Ray-utvalg. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Jeg irriterer meg over når det kommer i avisen eller på nyhetene, at en eller annen syk person har torturert et dyr eller en person, og da kom det kommentarer som "Møter jeg henne, skal jeg toruturere henne så jævlig"... Ja, for det gjør dem til bedre mennesker selv.. Ser ikke noe galt i dette. De må få smake sin egen medisin, jævlene. Å være "snill" i denne kyniske verden = fail Oh btw: helvetes huseier som somler med depositumet mitt! Skulle aldri ha stolt på møkkafyren ved å betale til hans egen konto. Kommer aldri til å se en krone... Endret 6. juli 2009 av WarpX Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 WarpX = fail. Tro meg, du kommer mye lengre ved å være snill. "Åh, hvor grusomt at du torturerte noen, du er forferdelig. Jeg skal vise hvor forkastelig du er ved å ... torturere deg!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg