Batnobbit Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Enda mer irriterende er når en kunde går og spør om noe som ikke går an eller er utrolig dumt ala eksempelet over. De går ut ifra at jeg som går i butikken har peiling siden jeg er ungdom right? Og peprer meg med dumme spørsmål når de akkurat har fått ett svar. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Kunden har alltid rett er jo bare tullball, hvem fant på det egentlig? Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Har forresten en annen iPhone opplevelse, men den var bare morsom egentlig. Kunde: jeg vil ha en iPhone. Jeg: Ja det kan vi hjelpe deg med. Har du vurdert om du ønsker 8 eller 16 GB? Kunde: Nei ingen av delene. Jeg: Ååå da tenker du sikkert på neste generasjon iPhone som leveres både med 16 og 32 GB lagringskapasitet? Men den har ikke kommet på markedet riktig enda. Er det den du tenker på? Kunde: Nei jeg vil ha 4 GB. Jeg: Beklager det finnes ikke, du tenker kanskje på iPod? Kunde: iPod nei, den går det jo ikke an å ringe med! Jeg: Jeg skal gi deg fullstendig rett i det... Kunde: Ja så har dere det eller har dere ikke det? Jeg: Beklager det kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med altså. Jaja, sånn er det noen ganger, men "kunden har jo alltid rett", så da har vi ikke så mye vi skulle sagt... Den kunden der virka jo rett og slett tilbakestående. Jeg jobba i lekepark en stund, hvor jeg leide ut Kid Cars. Var ei dame som valgte å leie en ca en time før stengetid. Hun kom ruslende tilbake et kvarter etter at jeg skulle ha stengt og nekta å betale ettersom hun ikke hadde brukt den så lenge. Dessuten gadd hun ikke å ta ut penger, noe som hun hadde sagt hun skulle gjøre siden hun heller ville betale for seg da hun kom tilbake. Endret 4. juli 2009 av Ville Vonca Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Det der med at "kundene alltid har rett" er så jævlig irriterende, tror de vet hver jævla ting, men alt er helt forbanna feil. Det er jo ikke det det handler om. Poenget er at man lar kunden ha rett, fordi det som oftest er lønnsomt for bedriften. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Den kunden der virka jo rett og slett tilbakestående. Ja, virkelig tilbakestående å ikke vite at man ikke får iPhone med 4 GB. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Den kunden der virka jo rett og slett tilbakestående. Ja, virkelig tilbakestående å ikke vite at man ikke får iPhone med 4 GB. Ja, for det var virkelig det jeg sikta til. Når man får beskjed om at det ikke finnes burde da enhver idiot forstå at det ikke er noe poeng i spørre om de har det eller ikke. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Kanskje kunden ubevisst ignorerte "beklager, det finnes ikke" siden han eller hun var overbevist om at man får iPhone med 4 GB. I saker som det bør man kunne vike litt fra regelen om at kunden har alltid rett. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 iPhone fantes i 4gb. Ble aldri solgt i Norge, men men … Uansett, care. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Kanskje kunden ubevisst ignorerte "beklager, det finnes ikke" siden han eller hun var overbevist om at man får iPhone med 4 GB.I saker som det bør man kunne vike litt fra regelen om at kunden har alltid rett. Mye mulig. Man bør uansett kunne ta inn litt av hva selgeren faktisk sier når man ber om hjelp. Akkurat. Kunden tar ofte feil, men det skal man jo helst ikke gi dem inntrykk av. Jeg mener kunden bør vise like mye respekt tilbake. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 At det er 36C og jeg svetter så det renner. Livet er best på våren og tidlig høst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Folk som skrive totalt bullshit på facebook for så å ikke svare. Noen kaller disse attentionwhores å dramaqueens. Random:" ÅÅH......E DET MULIG ?!?!?!?!" Random2:"Hva er det ?" Random:" Nei ingenting....!!!" Og når jeg fjerne de fra vennelista får jeg 70 spam PM der de skriver: "Hvorfor fjerner du meg fra vennelista?" Endret 4. juli 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Pakkistaneren som prøvde å voldta venninen min. http://www.namdalsavisa.no/Nyhet/article4444869.ece Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Pakkistaneren som prøvde å voldta venninen min.http://www.namdalsavisa.no/Nyhet/article4444869.ece Var du en av de som var involvert i slagsmålet ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Hadde ikke bodd\dratt til Namsos for alle appelsinene i Florida. Samt lite fan av 100 vs 1 konseptet. Endret 4. juli 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 akkurat nå,,,er varmen veldig irriterende Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Kunden har alltid rett er jo bare tullball, hvem fant på det egentlig? Nå er det faktisk kunden som betaler lønna til de som jobber i butikken. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Men det finns mange idiotiske kunder... Så de har ikke alltid rett, men vi later som at de har det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg