Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Avstengte veier som gjør at gulesider veibeskrivelsen er null verdt, tidsfrister det ikke informeres godt nok om, og det faktum at de selger strykejern overalt, til og med på ICA Maxi, men at strykebrett ikke er å oppdrive noe sted.

Lenke til kommentar

Når jeg sykler om vinteren og trøa er såpeglatt og skoa vil ikke sitte på trøa, og du sitter der og glipper på den jævla trøeskiten hele tiden. Ender som oftest med at skoen glipper og trøa suser bak i leggen og lager et fint blodig merke. Jau, arti det.

Lenke til kommentar
Folk som ler av Gollum i Ringenes Herre-filmene, er overhodet ikke moro å se han bære seg ad.

7750943[/snapback]

Det er vel Andy Serkis (eller Peter Jacksons) tolkning av Gollum som er feil. Det hender flere ganger at han kommer med spydige, morsomme kommentarer.

F.eks.:

Sam: What are you up to? Sneaking off, are we?

Gollum: Sneaking? Sneaking? Fat hobbit is always so polite. Smeagol shows them secret ways that nobody else could find, and they say "sneak!" Sneak? Very nice friend. Oh, yes, my precious. Very nice, very nice.

Sam: All right, all right! You just startled me is all. What were you doing?

Gollum: Sneaking.

Lenke til kommentar
introer til Tv-serier og reklame. spesiellt Friends sin intro, først holder det på 1-2 minutter, så kommer introen før det fortsetter :hrm:

7750518[/snapback]

Må sei meg einig i den, hater lange introer!

Heldigvis er det nokon serier som har forstått dette. (Les: Scrubs)

Lenke til kommentar
Når jeg sykler om vinteren og trøa er såpeglatt og skoa vil ikke sitte på trøa, og du sitter der og glipper på den jævla trøeskiten hele tiden. Ender som oftest med at skoen glipper og trøa suser bak i leggen og lager et fint blodig merke. Jau, arti det.

7751263[/snapback]

Heldigvis finnes det noe som heter sykkelsko. Verdt en investering hvis man sykler en del. :)

Lenke til kommentar

Når folk går på trikken, steller seg foran stemplingsautomaten, leter sakte men sikkert etter lommeboken, for så forsiktig dra frem flexikortet, mens folk ikke kommer seg av eller på fordi mongoene står der og har hele dagen på seg.

Lenke til kommentar
Når folk går på trikken, steller seg foran stemplingsautomaten, leter sakte men sikkert etter lommeboken, for så forsiktig dra frem flexikortet, mens folk ikke kommer seg av eller på fordi mongoene står der og har hele dagen på seg.

7755977[/snapback]

Er bare å dytte dem bort.. Ingen sak..

Lenke til kommentar

7755977[/snapback]

7755988[/snapback]

Joda, men fortsatt irriterende :]

Lenke til kommentar

7755977[/snapback]

7755988[/snapback]

Joda, men fortsatt irriterende :]

7756152[/snapback]

Ja fader ass. hva er problemet med å finne casha FØR du er inne på bussen, istedenfor å lete etter cash mens det er überlang kø bak deg?!

Visse folk er sykt teite :thumbdown:

Lenke til kommentar
Naboer som trenger datahjelp... ARGH!

- Så hva er problemet ?

- ehh... den funker ikke.

:wallbash:

7751890[/snapback]

Nåja. Naboer er kule av og til :) Jeg hjalp naboen litt her om dagen, jeg. Fikk noe ut av det jeg :wee: *kose på den nye pc-en*

7756156[/snapback]

Joda :wee: naboer er som regel greie, får fin timebetaling. Men når du er eneste nerden i nabolaget kan det bli litt slitsomt noen ganger :p

Lenke til kommentar

hahaha, kom på enda en ting. Var ute å syklet i stad og det snødde store filler . Plutselig kommer jeg over en bakketopp der vinden blåste i en annen retning. Fikk sidevind på andre siden, og snøen blåste da så klart inn i øret. Det var irriterende! :p Ellers var det også irriterende å sykle på halvmåkte fortauer, slik at framhjulet sporet i alle retninger.

Lenke til kommentar
Joda :wee: naboer er som regel greie, får fin timebetaling. Men når du er eneste nerden i nabolaget kan det bli litt slitsomt noen ganger :p

7756968[/snapback]

Jeg og pappa er de eneste i nabolaget med mye peil. En forskjell er at jeg er nerd. En ulempe, er at det er få som trenger hjelp med det jeg har god peil på. :p

Det som irriterer meg er at jeg kom inn på Automasjon og ikke El Og Data som jeg søkte om på Prosjekt Til Fordypning. Er pga. at jeg ikke hadde god nok karakter (3). Få trøste meg med å programmere PLS'er istedet. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...