Akrobaten Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Virker som en kjip dag, CypheroN . Men nå kan det vel bare gå oppover Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Virker som en kjip dag, CypheroN . Men nå kan det vel bare gå oppover lite trolig, går det først nedover så går det nedover LENGE, sånn er det med meg ihvertfall Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Hetebølgen som er nå for tiden, begynner å irritere meg en del nå. Man skal ikke klage på varmen, bla bla.... Jo, jeg klager, dette blir rett og slett "for mye av det gode", jeg har lyst på noen dager med regn og kaldt vær nå, så jeg kan få sove litt skikkelig på nettene og slipper å være våt av svette hele dagen. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Fullstendig enig, Lefse. Jeg må søke jobb, men har null tankekraft i denne varmen. Og mangelen på tilstrekkelig søvn holder på å ta livet av meg. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Folk som deler opp quote når de skal svare på et innlegg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Virker som en kjip dag, CypheroN . Men nå kan det vel bare gå oppover Skal på hytta med foreldra mine to uker i morra. Så nei. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 hva var det jeg sa går det først nedover er det ingen vei opp... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Gud jeg irriterer meg over canal digital. Nå klokken 2000 skulle jeg se en film på en av canal digital sine filmkanaler. Og hva får jeg servert? jo, faxxs feilmelding!!!! Som går noe slik som dette: "Er du abonnement av denne kanalen vennligst vent, programkortet er under oppdatering og kan vare i opptil 2 timer" WTF!!!! Om to timer er filmen ferdig og jeg ville se den nÅ::::: Banna greier... Skuffende fra canal digital!! Nesten like gale som Viasat... ikke nok med det, Når en kunde betaler så mye penger i gebyr, abonnemetn, avgift og faen vet mer, ARG§!!"!" Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Virker som en kjip dag, CypheroN . Men nå kan det vel bare gå oppover Skal på hytta med foreldra mine to uker i morra. Så nei. Du kan trøste deg med at det bare er 1-2 år igjen med det helvete. Jeg minnes sommeren i fjor hvor jeg var på hytta i 65 dager i strekk. Det 2. beste med å være 18 år er det å slippe hytta. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Det er irriterende at jeg presterte å tråkke over og forstue ankelen for sånn en halvtime siden. Drar til Malta i morgen tidlig, kunne ikke kommet på et verre tidspunkt Endret 3. juli 2009 av Mchansern Lenke til kommentar
co2 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Var ute på en båttur tidligere idag. Startet med solkrem faktor 30, og førte på mer med faktor 20 senere. Nå er jeg allikevel fullstendig solbrent, faen! Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) livet er ei lett jeg for min del har ikke smørt meg mer enn 1 gang i år, har ikke blitt solbrent Endret 3. juli 2009 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Men så må du faktisk ut i sola for å bli solbrent da. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 At jeg ikke har lommepenger til ferieturen i Danmark som jeg har lovet å bli med på. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 jeg har vært MYE på stranda, jeg er faktisk ute endel men jeg blir ikke solbrent Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Og jeg blir aldri brun, bare rød. Nei, fuck sola, oppskrytt til tusen. Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Blir så utrolig irritert over eksen som prøver å få meg tilbake. Jeg slo opp i februar og fortsatt prøver hun, selv om hun har nettopp fått seg type. Hun innser ikke at jeg misliker det kvinnemennesket til tusen for å prøve å gjøre meg om til tøffelen hennes og ikke få lov til å henge med hvem jeg vil. Kan ikke hun bare forsvinne?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg