KvitKnekt Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Øhm, hvordan skal de lønne rengjørerne? Tror du folk vil vaske dasser på kjøpesentre gratis? Og hvordan tror du det ville ha sett ut etter to dager uten rengjøring? Det som irriterer meg med dassene er at jeg aldri har mynter på meg når jeg må på do. Så da må jeg kjøpe noe for å ta ut penger i nærmeste butikk. Hvorfor kan de ikke bare godta kort eller noe? Hvorfor kan det ikke være mulig å kjøpe klippekort for alle dasser i Norge? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 hva er tråden for det Programvare under Data-kategorien Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Øhm, hvordan skal de lønne rengjørerne? Tror du folk vil vaske dasser på kjøpesentre gratis? Og hvordan tror du det ville ha sett ut etter to dager uten rengjøring? Det som irriterer meg med dassene er at jeg aldri har mynter på meg når jeg må på do. Så da må jeg kjøpe noe for å ta ut penger i nærmeste butikk. Hvorfor kan de ikke bare godta kort eller noe? Hvorfor kan det ikke være mulig å kjøpe klippekort for alle dasser i Norge? Butikkene i kjøpesentret burde betale for dass rengjøring, det er nå i hvertfall min mening. Er en skandale at man må betale for å gå på do. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) 1.6-tards som mener at alle andre FPS er feil, urealistisk, dumt og helt på trynet. Edit: Og idiotiske butikkstrategier som f.eks: Mer minne = syk PC WXGA med grått sortnivå (acer style) = HD oppløsning Endret 2. juli 2009 av Blomsterbob Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Henger meg på den, Blomsterbob. Virker som at alle 1.6-folk HATER alle andre former for FPS-spill... Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Folk som hater andre spill generelt egentlig. Beste eksempel er for eksempel Halo. Det er hatet av mange som aldri har prøvd det engang, selv om det er et ganske greit spill for mange. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hater migrene over alt på jord. Har ikke tall på hvor mange dager som har blitt ødelagt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 At jeg klarte å sende en flørtemelding til morra mi... Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Øhm, hvordan skal de lønne rengjørerne? Tror du folk vil vaske dasser på kjøpesentre gratis? Og hvordan tror du det ville ha sett ut etter to dager uten rengjøring? Det finnes kjøpesenter uten betaling på toalettene også. Hmmmm mon tro hvordan de lønner rengjørerne?? Jeg sier bare ett ord: grådighet. Lenke til kommentar
happytrigger Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 At jeg klarte å sende en flørtemelding til morra mi... hehe eid Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Det irriterer meg at mamma plutselig har bestemt seg for å dra i bryllup i helgen, og vi må selfølgelig være med i det. Først skulle vi ikke, så skulle vi plutselig, og så igjen ombestemte hun seg (eller vi overtalte henne), så skal vi plutselig nå.. Shoot me! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 At jeg klarte å sende en flørtemelding til morra mi... Den der er kjip! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg forstår ikke hvordan jeg klarte det, hun bare poppet opp på sendingslisten når jeg skulle svare på meldingen. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 At MVA på gaver fra utlandet baseres på selve pakkeverdien OG fraktutgifter. Fy faen så tåpelig. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg forstår ikke hvordan jeg klarte det, hun bare poppet opp på sendingslisten når jeg skulle svare på meldingen. Hahah, får jeg spørre hva du skrev? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Unicef-reklamer med negerunger. Som om ikke denne kloden er nok overbefolket; la dem daue. Har de ikke livets rett så har de det ikke. Malaria finnes sikkert for en grunn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 At jeg ikke har en bag som er stor nok til å romme det jeg skal ha med meg til Stavanger i 3 uker og som til og med er grei å ha med seg på buss og i en liten bil og slikt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Unicef-reklamer med negerunger. Som om ikke denne kloden er nok overbefolket; la dem daue. Har de ikke livets rett så har de det ikke. Malaria finnes sikkert for en grunn. Dette irriterer meg. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Det er jo bare fordi du er totalt indoktrinert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg