fox Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Folk på msn som logger seg ut av msn før jeg har fått skrevet ferdig hva jeg skulle si. verre med folk som sier ikke en gang hade når de logger av. det ville være hyggelig hvis de gjorde det, litt av folkeskikk det!!!! Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 At Coldplay i Bergen er utsolgt. Om noen har billetter, send et PM, så blir jeg mindre irritert. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Irritasjonsmoment 1 (Eller kanskje mer forundringsmoment?) HVORDAN er det fysisk mulig for kvinnfolk å pisse utenfor doen? Og ikke midt på gulvet, neida, sånn at det ligger en dam helt inntill der toalettet går "ned" i gulvet. Det er jo helt utrolig, og passe kvalmt. Irritasjonsmoment 2: Mamma har stoppa posten fordi resten av familien skal på ferie. Jeg er hjemme, og jeg venter på fem pakker fra eBay. Akkurat som jeg ikke er kompetent nok til å ta inn post. Bitch. Endret 2. juli 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 haha, det sier mer om deg enn det gjør om henne Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Men herregud da! Det er jo bare å gå til posten og hente pakkene det vel? De står vel i ditt navn? Du har ID? Hva er egentlig problemet? Du kan sikkert hente resten av posten også når du først er der. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Joda, jeg bare irriterer meg over at hu må gjøre det så tungvint Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Pakkene fra Ebay måtte du vel ha hentet på posten uansett? For å betale momsen? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Nei, ingen av pakkene eg har fått fra ebay har eg henta på post-kontoret. Kom rett i postkassa. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Har alltid fått tinga mine fra eBay rett i postkassa jeg, så nei. Endret 2. juli 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Wtf, msn skinnet mitt har blitt rosa jeg utført kraftig eksorsisme men det ser ikke ut til å forsvinne.... help? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Wtf, msn skinnet mitt har blitt rosa jeg utført kraftig eksorsisme men det ser ikke ut til å forsvinne.... help? Dette er ikke tråden for det. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 hva er tråden for det Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 I da irriterer det og være på jobb. Sitter her på et lite rom med 28 graders varme her. ingen vifter eller noe. Og dem driver med oppussing i rommene ved siden av. Herlig med bråk fra borring og hammring i tilleg. Ser frem til denne dagen er over. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Plasser hvor man må betale for å bruke dassen. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Ja! Hva faen er greia med det? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Ja! Hva faen er greia med det? Eneste logiske jeg kan tenke meg til er at de ønsker å tjene penger, men det får da faen meg finnes grenser. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Skjønner at det er det de prøver på, men for helvete, finn på noe annet enn dassen da for svarte. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Skjønner at det er det de prøver på, men for helvete, finn på noe annet enn dassen da for svarte. Kan ikke si meg mer enig. Som oftest så tar jo slike automater bare 10 kroner, hva gjør man da om man må pisse og bare har korte eller andre mynter? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Noen steder må du også betale for å få vasket hendene etterpå... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Det er jo bare tragisk og ekkelt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg