Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Folk på msn som logger seg ut av msn før jeg har fått skrevet ferdig hva jeg skulle si.

verre med folk som sier ikke en gang hade når de logger av. det ville være hyggelig hvis de gjorde det, litt av folkeskikk det!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Irritasjonsmoment 1 (Eller kanskje mer forundringsmoment?)

HVORDAN er det fysisk mulig for kvinnfolk å pisse utenfor doen? Og ikke midt på gulvet, neida, sånn at det ligger en dam helt inntill der toalettet går "ned" i gulvet. Det er jo helt utrolig, og passe kvalmt.

Irritasjonsmoment 2:

Mamma har stoppa posten fordi resten av familien skal på ferie. Jeg er hjemme, og jeg venter på fem pakker fra eBay. Akkurat som jeg ikke er kompetent nok til å ta inn post. Bitch.

Endret av Clockworktoy
Lenke til kommentar

I da irriterer det og være på jobb.

Sitter her på et lite rom med 28 graders varme her. ingen vifter eller noe. Og dem driver med oppussing i rommene ved siden av. Herlig med bråk fra borring og hammring i tilleg.

Ser frem til denne dagen er over.

Lenke til kommentar
Skjønner at det er det de prøver på, men for helvete, finn på noe annet enn dassen da for svarte.

Kan ikke si meg mer enig.

Som oftest så tar jo slike automater bare 10 kroner, hva gjør man da om man må pisse og bare har korte eller andre mynter?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...