Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Jeg har da aldri sagt at techno ikke er musikk? Hører en del på det selv faktisk, og jeg har ikke noe imot techno. Det jeg sa var at techno ikke har tekst, iallefall ikke noe mer enn et par strofer. Og for meg spiller teksen en stor rolle i en sang.

 

Og med dypt budskap, mener jeg noe mer en "my track can make you move" "shake that body" og "welcome to the club".

 

EDIT: Spotifylisten i signaturen din linker bare til http://spotify/ :(

Urk, signaturfeltet taklet ikke Spotify-linken, det er ordnet nå. Jeg har en haug med låter som handler om kjærlighet her, det må da være "dypt". Om ikke synger Basshunter om hvordan det er å være datanerd, han er på en måte technoverdens Jokke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I Trance er det i alle fall melodi, i motsetning til Rap som sikker 90% av alle ungdommer hører på.

Rap har i alle fall tekst, i motsetning til Techno, som sikkert 90% av alle ungdommer hører på.

 

PS. kan være nevnværdig at jeg ikke snakker om yo waddap gangsta mothafucka rap nå.

 

Vil si at denne sangen har litt mening i seg

Lenke til kommentar

Det irriterer meg at jeg hater all form for Rap musikk. Virkelig, jeg har prøvd å høre på div artister og sanger men, det ender med at jeg skrur av etter rundt 1min eller 2. Kan ikke fordra språket de bruker f.eks "yo waddap ganstah dawg". Irriterer meg også at de enten snakker om 1) Hvor mye penger de har og hvor mange ligg de får på en natt eller 2) Hvor hard barndom de har hatt eller hvor mange ganger de har blitt skutt i trynet.

 

Satt på spissen, men mesteparten av rap er vel slik amirite?

Lenke til kommentar
Det irriterer meg at jeg hater all form for Rap musikk. Virkelig, jeg har prøvd å høre på div artister og sanger men, det ender med at jeg skrur av etter rundt 1min eller 2. Kan ikke fordra språket de bruker f.eks "yo waddap ganstah dawg". Irriterer meg også at de enten snakker om 1) Hvor mye penger de har og hvor mange ligg de får på en natt eller 2) Hvor hard barndom de har hatt eller hvor mange ganger de har blitt skutt i trynet.

 

Satt på spissen, men mesteparten av rap er vel slik amirite?

Det er vel mest sånn overrated rappere slik som 50cent, The Game osv. Ordentlig rap = Lupe Fiasco, Jay-Z o.l.

Lenke til kommentar
Blir irritert av at eg ikke kan begynne å lærekjøre før eg har tatt grunnkurs som koster 3000

Å fy faen for en pris, hvor bor du?

Jeg betalte vel litt over halvparten vis ikke jeg husker feil.

 

Bor i bergen

Faen snakket med noen kompiser om dette og de sa 3000, men sjekket nettop og fant ut at det koster 2000 for trafikalt grunnkurs her

Lenke til kommentar
I Trance er det i alle fall melodi, i motsetning til Rap som sikker 90% av alle ungdommer hører på.

Rap har i alle fall tekst, i motsetning til Techno, som sikkert 90% av alle ungdommer hører på.

 

PS. kan være nevnværdig at jeg ikke snakker om yo waddap gangsta mothafucka rap nå.

 

Vil si at denne sangen har litt mening i seg

Ja er du gal. DJ is an easy way to get laid, den satt langt inne.

 

Jeg vet ikke om du var ironisk eller ikke.

Lenke til kommentar
I Trance er det i alle fall melodi, i motsetning til Rap som sikker 90% av alle ungdommer hører på.

Rap har i alle fall tekst, i motsetning til Techno, som sikkert 90% av alle ungdommer hører på.

 

PS. kan være nevnværdig at jeg ikke snakker om yo waddap gangsta mothafucka rap nå.

 

Vil si at denne sangen har litt mening i seg

Ja er du gal. DJ is an easy way to get laid, den satt langt inne.

 

Jeg vet ikke om du var ironisk eller ikke.

Noe sier meg at du bare så de første 30 sekundene eller mindre?

Lenke til kommentar
Jeg hater virkelig hjemstedet mitt, så utrolig kjedelig, det eneste du kan gjøre er å nerde :p Men det som er enda verre, her, der jeg bor, går ungdom på fest får Å BLI FULL! WTF? Går du ikke på fest får å ha det gøy, og i tillegg huske hva som var gøy? Morskhetsskalan er ekstrem på guttesiden, fins jo ikke tegn til inteligens, og ca 90% av gutten velger studieretning basert på leksemengde........ + ingen hører på trance osv, her går det bare i gammeldans, wtf?!?!?!?!

Har det blitt sånn at man må høre på trance for å være god ungdom?

 

Edit: Dessuten er det ingen som tvinger deg til å drikke deg sanseløs når du er på fest, det velger du helt selv. Hva andre gjør, er vel egentlig ganske uinteressant?

 

Er gammeldans bedre en Trance/techno osv? Vel jaja, vi har forskjellige musikksmaker, men når det bare går i gammeldans, så håper jeg du forstår at jeg blir irritert. Dessuten, det med å drikke osv, jeg vet det er et valg, men det jeg prøver å presisere, er at "HER" går ungdom på fest for å drikke seg fulle... Og vel, som du kanskje vet, folk oppfører seg litt andeledes når de har fått seg litt alkohol, så jo, det angår meg hva andre gjør, siden jeg kan faktisk komme inn i et slagsmål pga at jeg snakket til en helt vilkårlig person. (f.eks en dame som tilfeldigvis var kjæresten til en dritings fyr)

 

"Har det blitt sånn at man må høre på trance for å være god ungdom? Jeg skrev jo det jeg ble irritert over, at ungdommen der jeg bor bare hører på gammeldans, får det til å gå kaldt nedover ryggen min....

 

Irriterer meg også over hvor negative flesteparten på dette forumet er, finns jo ikke tegn til positive mennesker jo :(

Endret av happytrigger
Lenke til kommentar

Joda, er glad jeg :D Men jeg tror ikke denne tråden er der du finner flest gladlaks. Prøv her eller

du :D

 

Anyway, jeg skjønner jo hva du mener, og nei - jeg synes ikke gammeldans er bedre enn techno. Og når det kommer til det med å drikke selv, så ser jeg poenget ditt. Men fylla slagsmål = den som har drukket minst vinner, så det er som regel ikke noe problem :>

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...