Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg hater virkelig wtf?!?!?!?! Har det blitt sånn at man må høre på trance for å være god ungdom? Ja, desverre ... Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 god gammaldags ROCK gjør susen Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg hater virkelig hjemstedet mitt, så utrolig kjedelig, det eneste du kan gjøre er å nerde Men det som er enda verre, her, der jeg bor, går ungdom på fest får Å BLI FULL! WTF? Går du ikke på fest får å ha det gøy, og i tillegg huske hva som var gøy? Morskhetsskalan er ekstrem på guttesiden, fins jo ikke tegn til inteligens, og ca 90% av gutten velger studieretning basert på leksemengde........ + ingen hører på trance osv, her går det bare i gammeldans, wtf?!?!?!?! Be foreldrene dine pent, om dere kan flytte. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Uuuuh, er ferdig med maling nå. Begynte kl.10. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Trance faktisk, trudde ungdommer hadde fått bedre musikksmak. De eneste gangene det funker er ute på dansegulvet med nok promille. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 I Trance er det i alle fall melodi, i motsetning til Rap som sikker 90% av alle ungdommer hører på. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Drittsekker som prøver å terge deg hele tiden med frekke kommentarer, og når du tar litt igjen så prøver de å leke voksne og ansvarlige og si at alt er min feil. Fy faen jeg er så lei han ene "kameraten" min nå. Den eneste grunnen at jeg er med ham er fordi to av jentene i nabolaget er med ham også. Og fordi han blir sur hvis han ikke er med på noe jeg er med på med dem. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Voldsmenn som blir dømt flere ganger og som får komme på åpen soning. Der får de slappe av, se på tv, spise god mat, gå turer i fjellet og generelt slappe av........ Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) I Trance er det i alle fall melodi, i motsetning til Rap som sikker 90% av alle ungdommer hører på. Rap har i alle fall tekst, i motsetning til Techno, som sikkert 90% av alle ungdommer hører på. PS. kan være nevnværdig at jeg ikke snakker om yo waddap gangsta mothafucka rap nå. Endret 1. juli 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 I Trance er det i alle fall melodi, i motsetning til Rap som sikker 90% av alle ungdommer hører på. Rap har i alle fall tekst, i motsetning til Techno, som sikkert 90% av alle ungdommer hører på. PS. kan være nevnværdig at jeg ikke snakker om yo waddap gangsta mothafucka rap nå. Tekst=/=Sang Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) I Trance er det i alle fall melodi, i motsetning til Rap som sikker 90% av alle ungdommer hører på. Rap har i alle fall tekst, i motsetning til Techno, som sikkert 90% av alle ungdommer hører på. PS. kan være nevnværdig at jeg ikke snakker om yo waddap gangsta mothafucka rap nå. Tekst=/=Sang Den skjønte jeg ikke, skråstreken fikk meg til å stusse. Mener du at tekst = sang? Det er jo klart at om man synger, så er det en tekst man synger, men techno/trance er for det meste bare faste rytmer, med kanskje en strofe eller to som gjentar seg selv hele sangen. Jeg skal forøvrig overføre 100kr på kontoen til de som finner en techno/partysang med et dypt budskap. Endret 1. juli 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 I Trance er det i alle fall melodi, i motsetning til Rap som sikker 90% av alle ungdommer hører på. Rap har i alle fall tekst, i motsetning til Techno, som sikkert 90% av alle ungdommer hører på. PS. kan være nevnværdig at jeg ikke snakker om yo waddap gangsta mothafucka rap nå. Tekst=/=Sang Den skjønte jeg ikke, skråstreken fikk meg til å stusse. Mener du at tekst = sang? Det er jo klart at om man synger, så er det en tekst man synger, men techno/trance er for det meste bare faste rytmer, med kanskje en strofe eller to som gjentar seg selv hele sangen. Jeg skal forøvrig overføre 100kr på kontoen til de som finner en techno/partysang med et dypt budskap. Selv om det er tekst, betyr ikke det at det er en sang. De fleste rappere bare snakker jo, og dette er ikke musikk. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Nå er du blakk, sender PM. Hva legger du i "dypt budskap", forresten? Endring: Misforstå meg rett, jeg er ingen stor fan av verken techno, trance eller hiphop, men å hevde at det ikke er musikk blir bare dumt. Ikke vær så snevre, ta en titt på Spotify-listen min. Endret 1. juli 2009 av phfjeld Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Jeg har da aldri sagt at techno ikke er musikk? Hører en del på det selv faktisk, og jeg har ikke noe imot techno. Det jeg sa var at techno ikke har tekst, iallefall ikke noe mer enn et par strofer. Og for meg spiller teksen en stor rolle i en sang. Og med dypt budskap, mener jeg noe mer en "my track can make you move" "shake that body" og "welcome to the club". EDIT: Spotifylisten i signaturen din linker bare til http://spotify/ Endret 1. juli 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
Argument Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Irriterer meg grenseløst når folk begynner å krangle om forskjellige musikksjangere i denne tråden som handler om noe helt annet! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Kan dere ikke bare søke i tråden og lese hva dere skrev forrige gang dere hadde denne diskusjonen? Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Det irriterer meg at politiet blir så lavt verdsatt Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Det irriterer meg at politiet blir så lavt verdsatt Seconded. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Fordi det eneste de gjør er å lete etter trimmede mopeder, enn å komme til steder der det er slåsskamper, hærverk osv? Kanskje litt satt på spissen, men men. Endret 1. juli 2009 av Zeromac Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) For meg handler det om at de på mange måter utsetter seg selv for at andre skal føle seg trygg. Tidligere ble politi, brannmenn og leger respekterte rykter, og nå tar man dem for gitt, noe som egentlig er ganske dumt. Endret 1. juli 2009 av Karlson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg