Argument Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Å sitte på med noen som kjører bil i unødvendig lavt gir irriterer meg noe sykt. Det nytter heller ikke å si i fra. "Man skal ikke lære en gammel mann å pisse"... Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) la bak en kjerring som kjørte i 30 i 60 sone Argh! KJØØØØR da for svarte! Endret 1. juli 2009 av medlem-173043 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Kjørte bak en bil som kjørte i 55 i en 70 sone! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Inn med clutchen, ned i 2. gir, og ut med clutchen igjen og press høyrefoten så langt ned du klarer, er jo forbi de på null komma niks når de kjører i 30 og 50km/t. Men nå er noe av det mest irriterende i trafikken lusekjørere, og jeg synes det begynner å bli skremmende mange av de for tiden. Holdt på å bli gal når jeg kjørte oppdal - trondheim, gikk jo bare i 60-65 i 70 sona, det går jo så SINNSYKT TREIGT. Føler jeg kan åpne døra og sparke fart. Lenke til kommentar
Kald Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 At folk som har laget avtaler ikke møter opp eller har i det hele tatt tenkt på å si ifra at de ikke kommer. Hater det at jeg alltid må spørre etter folk. Og for en gang skyld så hadde jeg fått ett annet tilbud, men måtte si nei pga andre planer. Så nå sitter jeg her uten noe som helst å gjøre... yay. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Men nå er noe av det mest irriterende i trafikken lusekjørere, og jeg synes det begynner å bli skremmende mange av de for tiden. Holdt på å bli gal når jeg kjørte oppdal - trondheim, gikk jo bare i 60-65 i 70 sona, det går jo så SINNSYKT TREIGT. Føler jeg kan åpne døra og sparke fart. Og når det er en mulig plass å kjøre forbi kommer det biler i mot. Alltid. Verden er i mot meg på det området. Lenke til kommentar
happytrigger Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Kjørte bak en gammel dame, som kjørte 120 km/t i 80 sonen, herregud så treigt...... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 At jeg har klødd på meg sår på toppen av rumpesprekken. Det både svir og klør. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Irriterer meg delvis over at Christina Vukicevic snakker som om hun har 2 kukker i kjeften: http://www.vgtv.no/?id=23092 Hvor er hun i den filmen da ? Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Irriterer meg delvis over at Christina Vukicevic snakker som om hun har 2 kukker i kjeften: http://www.vgtv.no/?id=23092 Hvor er hun i den filmen da ? Så henne ikke jeg heller... Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 40/60-reklamen til Tine. AAAAGGGGGHHHHH.... *myrde* Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Fluer! Har hatt én og samme flue på rommet mitt i sånn en uke nå. Surrer rundt senga mi 24/7. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Endret 1. juli 2009 av medlem-173043 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Fluer! Har hatt én og samme flue på rommet mitt i sånn en uke nå. Surrer rundt senga mi 24/7. Hva med å for eksempel ... gjøre noe med saken? Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 fluer lever vanligvis ikke lenger enn 25-30 dager, så la den være på rommet ditt og dø eller vær fornuftig og åpne et vindu og la den flu ut av vinduet og la den leve sine siste dager i frihet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 vær fornuftig og åpne et vindu og la den flu ut av vinduet og la den leve sine siste dager i frihet Eller ta en Obama å knus den. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 vær fornuftig og åpne et vindu og la den flu ut av vinduet og la den leve sine siste dager i frihet Eller ta en Obama å knus den. :!: Hahaha xD Kan ikke tro at det ble avisoppslag pga noe slikt ;p Lenke til kommentar
happytrigger Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg hater virkelig hjemstedet mitt, så utrolig kjedelig, det eneste du kan gjøre er å nerde Men det som er enda verre, her, der jeg bor, går ungdom på fest får Å BLI FULL! WTF? Går du ikke på fest får å ha det gøy, og i tillegg huske hva som var gøy? Morskhetsskalan er ekstrem på guttesiden, fins jo ikke tegn til inteligens, og ca 90% av gutten velger studieretning basert på leksemengde........ + ingen hører på trance osv, her går det bare i gammeldans, wtf?!?!?!?! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 + ingen hører på trance osv, Godt det er noe positivt med ungdommen der du bor. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Jeg hater virkelig hjemstedet mitt, så utrolig kjedelig, det eneste du kan gjøre er å nerde Men det som er enda verre, her, der jeg bor, går ungdom på fest får Å BLI FULL! WTF? Går du ikke på fest får å ha det gøy, og i tillegg huske hva som var gøy? Morskhetsskalan er ekstrem på guttesiden, fins jo ikke tegn til inteligens, og ca 90% av gutten velger studieretning basert på leksemengde........ + ingen hører på trance osv, her går det bare i gammeldans, wtf?!?!?!?! Har det blitt sånn at man må høre på trance for å være god ungdom? Edit: Dessuten er det ingen som tvinger deg til å drikke deg sanseløs når du er på fest, det velger du helt selv. Hva andre gjør, er vel egentlig ganske uinteressant? Endret 1. juli 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg