Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Inn med clutchen, ned i 2. gir, og ut med clutchen igjen og press høyrefoten så langt ned du klarer, er jo forbi de på null komma niks når de kjører i 30 og 50km/t. :p

 

Men nå er noe av det mest irriterende i trafikken lusekjørere, og jeg synes det begynner å bli skremmende mange av de for tiden. Holdt på å bli gal når jeg kjørte oppdal - trondheim, gikk jo bare i 60-65 i 70 sona, det går jo så SINNSYKT TREIGT. Føler jeg kan åpne døra og sparke fart.

Lenke til kommentar

At folk som har laget avtaler ikke møter opp eller har i det hele tatt tenkt på å si ifra at de ikke kommer. Hater det at jeg alltid må spørre etter folk.

 

Og for en gang skyld så hadde jeg fått ett annet tilbud, men måtte si nei pga andre planer. Så nå sitter jeg her uten noe som helst å gjøre... yay.

Lenke til kommentar
Men nå er noe av det mest irriterende i trafikken lusekjørere, og jeg synes det begynner å bli skremmende mange av de for tiden. Holdt på å bli gal når jeg kjørte oppdal - trondheim, gikk jo bare i 60-65 i 70 sona, det går jo så SINNSYKT TREIGT. Føler jeg kan åpne døra og sparke fart.

Og når det er en mulig plass å kjøre forbi kommer det biler i mot. Alltid. Verden er i mot meg på det området.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
vær fornuftig og åpne et vindu og la den flu ut av vinduet og la den leve sine siste dager i frihet :)

Eller ta en Obama å knus den.

Lenke til kommentar

Jeg hater virkelig hjemstedet mitt, så utrolig kjedelig, det eneste du kan gjøre er å nerde :p Men det som er enda verre, her, der jeg bor, går ungdom på fest får Å BLI FULL! WTF? Går du ikke på fest får å ha det gøy, og i tillegg huske hva som var gøy? Morskhetsskalan er ekstrem på guttesiden, fins jo ikke tegn til inteligens, og ca 90% av gutten velger studieretning basert på leksemengde........ + ingen hører på trance osv, her går det bare i gammeldans, wtf?!?!?!?!

Lenke til kommentar
Jeg hater virkelig hjemstedet mitt, så utrolig kjedelig, det eneste du kan gjøre er å nerde :p Men det som er enda verre, her, der jeg bor, går ungdom på fest får Å BLI FULL! WTF? Går du ikke på fest får å ha det gøy, og i tillegg huske hva som var gøy? Morskhetsskalan er ekstrem på guttesiden, fins jo ikke tegn til inteligens, og ca 90% av gutten velger studieretning basert på leksemengde........ + ingen hører på trance osv, her går det bare i gammeldans, wtf?!?!?!?!

Har det blitt sånn at man må høre på trance for å være god ungdom?

 

Edit: Dessuten er det ingen som tvinger deg til å drikke deg sanseløs når du er på fest, det velger du helt selv. Hva andre gjør, er vel egentlig ganske uinteressant?

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...