Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er verdens mest geniale oppfinnelse om man skal trekke ut sånne kabler i svære koblingsskap :p Uten den gummidingsen er sjansen for at den lille plastfliken knekker av stor, og da er kabelen så og si ubrukelig.

 

On-T: Det irriterer meg at enkelte skal lage kvalme av ingenting på byn. Finn noe bedre å gjøre på ffs.

Endret av kanonkent
Lenke til kommentar
NetworkCable.jpg

 

Den gummi-greia som liksom skal beskytte der er VERDENS dårligste oppfinnelse. FY FAEN SÅ DRIT.

Siden vi snakker om nettverks-kabler og sånt.. Om nettkabelen har floka seg fast i et kabelhelvette, er det sinnsykt irriterende og få den løs, siden alle andre ledninger fester seg under den "klypa", med mindre man har hette på den.

Lenke til kommentar
Tollvesenet og Posten. Venter fortsatt på pakken (en DVD) fra Storbritannia og den bestillte jeg for 18 dager siden! Tar jo faen meg 2 timer med fly til London, for pokker. What's the hold-up?! :wallbash:

 

Kjenner til den, gikk nesten fire uker før jeg fikk min pakke i går kveld. ttt hos tollvesenet.

Lenke til kommentar

Diverse lapper og beskjeder der det står f.eks:

 

"SØRG FOR AT DØRA ER LÅST!!!!!!!!!!"

 

 

Masse utropstegn er forbanna irriterende!

 

Hvertfall i sammenheng med skole og jobb.

Ser bare useriøst ut.

 

Når jeg skulle kjøpe noe klær en dag så stod det følgende beskjed på den teller-greia:

 

VI PÅ CUBUS ØNSKER DEG EN RIKTIG GOD HELG!!!!!!!! : = )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...