Vertical^ Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 At jeg nettopp bestillte billetter til Transformers filmen på kino nå, men har ikke motatt bilettene på e-posten. Vil helst skrive den ut, ettersom jeg og min bror skal dra alene bort dit. Vi betalte med mamma sitt kort, og vi skulle jo motta billettene på hennes e-post. Har gjort dette før, og da kom billettene innen 10 sekunder. Har snart ventet i en halvtime. Så jeg har da referansenummeret. Men da står det at "Kredittkort må medbringes ved avhenting av billetter". Dette er jo mamma sitt kort, og jeg og min bror skal jo dra alene bort dit. Er de veldig nøye med at kredittkort må være med ved avhenting i kinoen, eller holder det med referansenummeret? Noen som vet? Ingen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 At nå som det er varmt ute begynner folk å svette. Ei stor dame satte seg ved siden av meg i bussen i dag og hun luktet så grusomt..! Men gikk fint å puste med munnen en halvtime Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 At jeg nettopp bestillte billetter til Transformers filmen på kino nå, men har ikke motatt bilettene på e-posten. Vil helst skrive den ut, ettersom jeg og min bror skal dra alene bort dit. Vi betalte med mamma sitt kort, og vi skulle jo motta billettene på hennes e-post. Har gjort dette før, og da kom billettene innen 10 sekunder. Har snart ventet i en halvtime. Så jeg har da referansenummeret. Men da står det at "Kredittkort må medbringes ved avhenting av billetter". Dette er jo mamma sitt kort, og jeg og min bror skal jo dra alene bort dit. Er de veldig nøye med at kredittkort må være med ved avhenting i kinoen, eller holder det med referansenummeret? Noen som vet? Ingen som vet noe om dette? Her i Trondheim må man ha referansenummeret og de 5 siste sifrene på bankkortet for å kunne hente ut billettene på kinoen. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 I Fredrikstad trenger man bare referansenummeret. Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 ¤ Og ikke minst; unger som stirrer. Helt utrolig plagsomt når man går på ett kjøpesenter eller noe, og ungen jeg går forbi står og stirrer på meg som om jeg var ett romvesen. Word! Mobilen min har vært på reparasjon i tre uker nå, og jeg har vært nødt til å bruke min temmelig gamle SE T630. Jeg fikk endelig hentet mobilen min idag. Etter å ha kommet hjem, skrur mobilen seg plutselig av. Nå går det ikke an å skru den på, og det hjelper ikke å lade den heller. Den bare lyser konstant, uten at noe skjer; ikke no info på skjermen heller. Nada. Forbanna "reparatører"... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) ¤ Og ikke minst; unger som stirrer. Helt utrolig plagsomt når man går på ett kjøpesenter eller noe, og ungen jeg går forbi står og stirrer på meg som om jeg var ett romvesen. Folk som stirrer generelt sett er irriterende. Endret 29. juni 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Stirr tilbake! Da slår de bare blikket bort=) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Folk som ser på 10-minutters klipp av en kjendis som kjøper smoothie. Ikke minst, de som filmer det hele. Jævla paparazzi. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Folk som ser på 10-minutters klipp av en kjendis som kjøper smoothie. Ikke minst, de som filmer det hele. Jævla paparazzi. Sauce? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Ok, den var bare 3 minutter, men likevel. Arrrg, kanalen har 30000 subscribers. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Eg hater at folk byrjar å klappe under konsertar og forestillinger. Eg hater folk som skal byrje å klappe til kvar einaste sang under kvar einaste opptreden. Sist gang heldt eg på å køyre ein neve inn i sidemannen min, men det var i ei kirke, så eg tenkte at det kunne vere upassande. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Folk som stirrer generelt sett er irriterende. Stirrer så mye jeg kan på svært lettkledte damer. De ber jo om det Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Regner med at du da mener at dem begynner å klappe takta, noe er jeg veldig enig i, spesielt når det er verdens mest urytmiske person i hele verden som klapper totalt feil, da blir jeg sprø. Er også noe irriterende med de som nå klager over at det er varmt ute. Denne varmen er noe vi alle burde glede oss over, for det spørs hvor lenge den kommer til å vare. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Jepp, regner som bare juling i Trondheim i skrivende stund. Både irriterende og behagelig samtidig, men det er i det minste fortsatt varmt ute. Ellers så irriterer kvinete bremser livet av meg. Helsikkes biltemaskivene skal kastes en halvt lysår vekk når jeg får tak i nye. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 det som irriterer meg er at morra mi følger med på det som er i salg i butikkene istedenfor veien når hu kjører. i går var vi 1M fra å krasje. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Den gummi-greia som liksom skal beskytte der er VERDENS dårligste oppfinnelse. FY FAEN SÅ DRIT. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Umulig å trykke inn den greia for å få ut kabelen igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg