Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Jeg gikk ned på postkontoret klokken 17:00, tror du ikke jeg fikk beskjed om at pakken ikke hadde kommet?

 

15 minutt senere fikk jeg melding om at pakken hadde kommet, men var det for sent til å rekke frem før postkontoret stengte.

 

Jeg har boikottet posten, fra nå av skal jeg leie polakker til å hente pakken i henteboden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Nerder i Kina og øst-europa som lager virus, trojanere og drit.

- At posten kom med pakken på døren de 5 minuttene jeg var ute.

- Insekter som flyr i ansiktet ditt.

- Folk som har null skrupler for å snakke med fremmede folk, type innpåsliten eller idiot.

- At jeg ikke tåler maling(white spirit?) på hendene.

- Samme driten på nyhetene konstant.

Lenke til kommentar
Time Elapsed: 4d5h

Downloaded: 3,23GB

Download Speed: 16kB/s (avg. 9,3kB/s)

Size: 58,0GB

 

Tenger jeg å si mer?

 

Hvilket torrentprogram bruker du? Hvis du bruker ett da!

 

µtorrent

 

Men kjære deg. Jeg vet hvordan du kan få øka downloadspeeden til godt rundt hundre/over. Du søker bare "How to speed up utorrent 1.8.2. (Hvis det er den du har da) så skal en av videoene funke. Da går det mye mye mye raskere. belive me.

 

Tror du ikke jeg har prøvd det allerede? :D Utrolig dårlige seeds ute å går på den torrenten, og det er ufattelig irriterende. Har forwarda alle nødvendige porter så det er null problem der. Endra litt på krypteringa i går, og da fikk jeg litt mer speed, men fortsatt ikke noe som drar skinnet av pølsa akkurat. Bruker som oftest å få langt større fart ned enn det der, men har man grådige seeds hjelper det ikke om man sitter på gigabitlinje heller.

 

Edit: btw

Time Elapsed: 5d3h

Downloaded: 5,02GB

Download Speed: 17,5kB/s (avg. 11,8kB/s)

Size: 58,0GB

 

Slowly increasing. :p

 

Ellers irriterer tollvesenet meg, pakken ankom deres lager den 2. juni og ble videresendt først nå nettopp. Jaja, tok jo bare en halv evighet det.

Endret av Brian
Lenke til kommentar
- Nerder i Kina og øst-europa som lager virus, trojanere og drit.

- At posten kom med pakken på døren de 5 minuttene jeg var ute.

- Insekter som flyr i ansiktet ditt.

- Folk som har null skrupler for å snakke med fremmede folk, type innpåsliten eller idiot.

- At jeg ikke tåler maling(white spirit?) på hendene.

- Samme driten på nyhetene konstant.

 

Visste du at utrolig mange av virusene er laget av antivirus-selskaper slik som Symantec, Eset o.l. Det er slik at de kan tjene mer penger på å selge programmene sine og bli enda mer spesialiserte i å fjerne virus.

Lenke til kommentar
Blomsterbob, den der er bullshit inntil du har en kredibel kilde å vise til.

 

For en gangs skyld så har jeg ikke funnet dette på internett, det er noe Data- & elektronikk-læreren min sa til meg. Han har ganske lang erfaring og hvis det ikke er sant så må du ikke skylde på meg.

Lenke til kommentar

eg irriterar meg noko so grenselaust når folk lager bæsjestriper på toalettet mitt i kjellaren, når dei prøver og rydde men egentlig rotar OG:

den melkekartong-brette-skrivenavnpå konkuransen pågår endå og eg tenkte at eg skulle være med, men kvar gang eg setter opp en kartong går folket og kastar den, det her har pågått i gleire veker, og på fredag hadde eg heile 4 inni ein, men so hadde nokon kasta den. eg er lei

Lenke til kommentar
- Folk som har null skrupler for å snakke med fremmede folk, type innpåsliten eller idiot.

 

Synes dette er en bra egenskap, jeg. Noe avhengig av hvor innpåslitne de er, selvfølgelig.

 

For en gangs skyld så har jeg ikke funnet dette på internett, det er noe Data- & elektronikk-læreren min sa til meg. Han har ganske lang erfaring og hvis det ikke er sant så må du ikke skylde på meg.

 

Da er det en fordel å faktisk skrive det i det opprinnelige innlegget ditt. "Visste du at" burde kun brukes om noe man er skråsikker på.

 

Dagens irritasjonsmoment:

Jeg kjøpte en fake skinnjakke, og fant mye senere ut at jeg egentlig burde kjøpt en betraktelig kortere/trangere en. 400 kroner i dass!

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Blomsterbob, den der er bullshit inntil du har en kredibel kilde å vise til.

 

For en gangs skyld så har jeg ikke funnet dette på internett, det er noe Data- & elektronikk-læreren min sa til meg. Han har ganske lang erfaring og hvis det ikke er sant så må du ikke skylde på meg.

:whistle:

 

[...]

Dagens irritasjonsmoment:

Jeg kjøpte en fake skinnjakke, og fant mye senere ut at jeg egentlig burde kjøpt en betraktelig kortere/trangere en. 400 kroner i dass!

Det var i alle fall ikke en dyr jakke, da.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner igjen min egen udugelighet når det kommer til shopping, så jeg ville aldri kjøpt en ekte skinnjakke til flere tusen (spesielt ikke på impulskjøp uten dyktige venn(inner) i nærheten). I tillegg svinger vekta mi en del, og da er det en fordel å ikke brenne av alle pengene på ett plagg.

 

400,- er uansett en del for en arbeidsløs student.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
- Folk som har null skrupler for å snakke med fremmede folk, type innpåsliten eller idiot.

 

Synes dette er en bra egenskap, jeg. Noe avhengig av hvor innpåslitne de er, selvfølgelig.

 

For en gangs skyld så har jeg ikke funnet dette på internett, det er noe Data- & elektronikk-læreren min sa til meg. Han har ganske lang erfaring og hvis det ikke er sant så må du ikke skylde på meg.

 

Da er det en fordel å faktisk skrive det i det opprinnelige innlegget ditt. "Visste du at" burde kun brukes om noe man er skråsikker på.

 

Dagens irritasjonsmoment:

Jeg kjøpte en fake skinnjakke, og fant mye senere ut at jeg egentlig burde kjøpt en betraktelig kortere/trangere en. 400 kroner i dass!

 

Vel, jeg må ærlig si at jeg ikke tenker på slikt. Unnskylder meg. :wee:

 

Blomsterbob, den der er bullshit inntil du har en kredibel kilde å vise til.

 

For en gangs skyld så har jeg ikke funnet dette på internett, det er noe Data- & elektronikk-læreren min sa til meg. Han har ganske lang erfaring og hvis det ikke er sant så må du ikke skylde på meg.

:whistle:

 

 

Hva? :ohmy:

Lenke til kommentar

At jeg nettopp bestillte billetter til Transformers filmen på kino nå, men har ikke motatt bilettene på e-posten. Vil helst skrive den ut, ettersom jeg og min bror skal dra alene bort dit. Vi betalte med mamma sitt kort, og vi skulle jo motta billettene på hennes e-post. Har gjort dette før, og da kom billettene innen 10 sekunder. Har snart ventet i en halvtime.

 

Så jeg har da referansenummeret. Men da står det at "Kredittkort må medbringes ved avhenting av billetter". Dette er jo mamma sitt kort, og jeg og min bror skal jo dra alene bort dit.

 

Er de veldig nøye med at kredittkort må være med ved avhenting i kinoen, eller holder det med referansenummeret?

 

Noen som vet?

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

¤ Når jeg skal på do, og jeg ser bæsj på dokanten. :realmad:

¤ Folk som gjentar seg selv hele tiden.

¤ Dumme, uansvarlige personer.

¤ Reklamene på spotify.

¤ Folk som ikke gidder å levere tilbake ting de låner, og sier at jeg må komme og hente det selv.

¤ Folk som tror de er verdens beste, og MÅ ha viljen sin. Har ei i klassen min som er helt utrolig. Hun kaller lærern sin for "jævla noob", når hun ikke får viljen sin.

¤ Og ikke minst; unger som stirrer. Helt utrolig plagsomt når man går på ett kjøpesenter eller noe, og ungen jeg går forbi står og stirrer på meg som om jeg var ett romvesen.

Lenke til kommentar
¤ Når jeg skal på do, og jeg ser bæsj på dokanten. :realmad:

 

Hvordan er det mulig? jeg skjønner det bare ikke åssen folk får det der til.

 

Ehem..."de" sitter vel for langt bak på doskåla, om du skjønner.

Dermed blir det OFTE en liten brun striiipe, bakerst på dolokket. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...