Underpants Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 At det nesten ikke er mulig å være inne på 4chan til tider, siden serveren er så SINNSYKT treg. w0rd, jeg har helt gitt det opp. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 At eg blør ofte i nesen. Og selvfølgeli på de mest upassende tidspunktene. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Fean heller, hvorfor må leger la pasientene sine vente så lenge? Hadde time 0815, men ble ikke innkalt før en halvtime senere. Lurer på om de har en slags lov for det... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Fean heller, hvorfor må leger la pasientene sine vente så lenge? Hadde time 0815, men ble ikke innkalt før en halvtime senere. Lurer på om de har en slags lov for det... Er vel fordi det er en som har time før, så tar det litt lenger tid enn beregnet.. Eller så må de gjøre noe annet og det tar også lenger tid enn beregnet. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Nei, jeg var førstemann. Så kom det noen andre 15 min etterpå. Ja det er disse mellomtingene da. De vet jo at pasienten har time og burde prøve å forholde seg til det. Men ellers er hu helt super. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 48 grader i sola... Trenger en vifte. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Time Elapsed: 4d5hDownloaded: 3,23GB Download Speed: 16kB/s (avg. 9,3kB/s) Size: 58,0GB Tenger jeg å si mer? Hvilket torrentprogram bruker du? Hvis du bruker ett da! µtorrent Men kjære deg. Jeg vet hvordan du kan få øka downloadspeeden til godt rundt hundre/over. Du søker bare "How to speed up utorrent 1.8.2. (Hvis det er den du har da) så skal en av videoene funke. Da går det mye mye mye raskere. belive me. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Quake, hastigheten er basert på så mange forskjellige faktorer, at det er umulig å si hva som er årsaken. Din egen linje? Bare en fyr som deler ut? Linja er kvelt? etc. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Men og endre instillinger i utorrent hjelper Slimda. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Time Elapsed: 4d5hDownloaded: 3,23GB Download Speed: 16kB/s (avg. 9,3kB/s) Size: 58,0GB Tenger jeg å si mer? Hvilket torrentprogram bruker du? Hvis du bruker ett da! µtorrent Men kjære deg. Jeg vet hvordan du kan få øka downloadspeeden til godt rundt hundre/over. Du søker bare "How to speed up utorrent 1.8.2. (Hvis det er den du har da) så skal en av videoene funke. Da går det mye mye mye raskere. belive me. Vel, det sånne guider gjør, er å hjelpe deg å åpne fler nettverksporter, så du kan laste ned fra fler folk. Når vi snakker om så lave tall som hos han, så er det NP og laste ned det fra én seeder. Problemet her var vel stor mangel på seeding på torrenten hans. Og uansett hvor mye jeg gjør med min egen pc, vil jeg ikke kunne bestemme hvor mye andre folk skal seede til meg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Men og endre instillinger i utorrent hjelper Slimda. Igjen, kommer ann på hva som begrenser hastigheten din. Du kan åpne så mange porter du bare vil, om linja di kveles med 16 kb/s opplast (som min gjør) eller du laster ned en torrent som bare en person deler ut. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Blizzard support telefon irriterer meg så sinnsykt. Klokken halv 3 på en mandag, har de 30 minutter kø på support (wtf? ansett fler much?). Men greit nok, jeg skal vel få meg til å vente 30 min på en tlf samtale istedet for halvannen uke på mail svar. Men når jeg har ventet rundt 15 minutter, så bare bryter signalet og det står at de har lagt på. Så da må jeg vente på nytt. Har skjedd 3 ganger at signalet bare har bryti. HERREGUD BLIZZARD! Dessuten er den sangen som looper sinnsykt irriterende. Wowtheme som ventesignal? Neitakk. Endret 29. juni 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
Grand Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Har starta å bare bruke manuel på speilreflekskameraet mitt nå. Var ute å fotograferte i forrige uke, ser på bildene jeg tok .. Alle er alt for mørke. Jævlig plagsomt, bare å slette hele mappa. Men, men jeg lærer av mine feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 At Blizzard sender spam brev til meg, og sier at World Of Warcraft Accounten min er sperret, merkelig akkurat det, fordi jeg har aldri i livet mitt spillt World Of Warcraft.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 At Blizzard sender spam brev til meg, og sier at World Of Warcraft Accounten min er sperret, merkelig akkurat det, fordi jeg har aldri i livet mitt spillt World Of Warcraft.. Dette heter "spam-post" og kommer ikke fra Blizzard. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 At Blizzard sender spam brev til meg, og sier at World Of Warcraft Accounten min er sperret, merkelig akkurat det, fordi jeg har aldri i livet mitt spillt World Of Warcraft.. Dette heter "spam-post" og kommer ikke fra Blizzard. Har slettet mailen nå da. [email protected], også var det https så jeg ble litt mistenkelig Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 At spillutviklere avogtil absolutt må gjøre det slik at vi i spill: A) Blir drept hele tiden av en boss/fiender. Altså at de gjør spillet megavanskelig. Og B) At de gjør det slik at vi ikke finner ut hvor vi skal gå i et spill. Hater og plages med det der. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Har starta å bare bruke manuel på speilreflekskameraet mitt nå. Var ute å fotograferte i forrige uke, ser på bildene jeg tok .. Alle er alt for mørke. Jævlig plagsomt, bare å slette hele mappa. Men, men jeg lærer av mine feil. Been there, done that. Sinnsykt irriterende. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Var nede på postkontoret idag, fikk følgende beskjed: "Pakken ligger helt sikkert inne på postkontoret, men siden vi er så opptatt nå så må du vente til klokken 17:00, slik at vi kan registrere pakken." Lenke til kommentar
CFM Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 At PC'n varmer like mye som en panelovn.. Men som jeg sier, bedre for varmt enn for kaldt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg