Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fean heller, hvorfor må leger la pasientene sine vente så lenge? Hadde time 0815, men ble ikke innkalt før en halvtime senere. Lurer på om de har en slags lov for det...

Er vel fordi det er en som har time før, så tar det litt lenger tid enn beregnet.. Eller så må de gjøre noe annet og det tar også lenger tid enn beregnet.

Lenke til kommentar
Time Elapsed: 4d5h

Downloaded: 3,23GB

Download Speed: 16kB/s (avg. 9,3kB/s)

Size: 58,0GB

 

Tenger jeg å si mer?

 

Hvilket torrentprogram bruker du? Hvis du bruker ett da!

 

µtorrent

 

Men kjære deg. Jeg vet hvordan du kan få øka downloadspeeden til godt rundt hundre/over. Du søker bare "How to speed up utorrent 1.8.2. (Hvis det er den du har da) så skal en av videoene funke. Da går det mye mye mye raskere. belive me.

Lenke til kommentar
Time Elapsed: 4d5h

Downloaded: 3,23GB

Download Speed: 16kB/s (avg. 9,3kB/s)

Size: 58,0GB

 

Tenger jeg å si mer?

 

Hvilket torrentprogram bruker du? Hvis du bruker ett da!

 

µtorrent

 

Men kjære deg. Jeg vet hvordan du kan få øka downloadspeeden til godt rundt hundre/over. Du søker bare "How to speed up utorrent 1.8.2. (Hvis det er den du har da) så skal en av videoene funke. Da går det mye mye mye raskere. belive me.

Vel, det sånne guider gjør, er å hjelpe deg å åpne fler nettverksporter, så du kan laste ned fra fler folk. Når vi snakker om så lave tall som hos han, så er det NP og laste ned det fra én seeder. Problemet her var vel stor mangel på seeding på torrenten hans. Og uansett hvor mye jeg gjør med min egen pc, vil jeg ikke kunne bestemme hvor mye andre folk skal seede til meg :p

Lenke til kommentar

Blizzard support telefon irriterer meg så sinnsykt. Klokken halv 3 på en mandag, har de 30 minutter kø på support (wtf? ansett fler much?). Men greit nok, jeg skal vel få meg til å vente 30 min på en tlf samtale istedet for halvannen uke på mail svar. Men når jeg har ventet rundt 15 minutter, så bare bryter signalet og det står at de har lagt på. Så da må jeg vente på nytt.

 

Har skjedd 3 ganger at signalet bare har bryti.

 

HERREGUD BLIZZARD!

 

Dessuten er den sangen som looper sinnsykt irriterende. Wowtheme som ventesignal? Neitakk.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

At Blizzard sender spam brev til meg, og sier at World Of Warcraft Accounten min er sperret, merkelig akkurat det, fordi jeg har aldri i livet mitt spillt World Of Warcraft..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
At Blizzard sender spam brev til meg, og sier at World Of Warcraft Accounten min er sperret, merkelig akkurat det, fordi jeg har aldri i livet mitt spillt World Of Warcraft..

Dette heter "spam-post" og kommer ikke fra Blizzard. :p

Har slettet mailen nå da.

[email protected], også var det https så jeg ble litt mistenkelig

Lenke til kommentar
Har starta å bare bruke manuel på speilreflekskameraet mitt nå. Var ute å fotograferte i forrige uke, ser på bildene jeg tok .. Alle er alt for mørke. Jævlig plagsomt, bare å slette hele mappa. Men, men jeg lærer av mine feil.

 

Been there, done that. Sinnsykt irriterende.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...