Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg irriterer meg over unger som totalt mangler respekt for eldre personer (altså personer over 16 år). Var ute og jogga i går, og da ble jeg nærmest angrepet av en gjeng med noe jeg tror var sjuende- eller åttendeklassinger. De slang diverse ukvemsord i min retning, og "heiet" på meg, til tross for at det bare var en rolig oppvarming... Jeg stoppet helt opp ved dem og så på dem lenge med "blikket", og de bare fortsatte. Er det totalt mangel på sosial intelligens som fører til dette, eller er folk i denne alderen rett og slett mye frekkere enn det folk var før? Jeg kan iallefall ikke huske at jeg og mine venner var sånn da vi var på denne alderen.

Og hva med de gamle som hver gang ser en ungdom, følger dem med blikket som om de er kriminelle på flukt fra politiet, og rister på hodet og klager over uansett hva unge gjør?

Lenke til kommentar
Folk som låser selv om de er hjemme.

Sånn til vanlig er det kanskje unødevendig, selv om jeg sliter med å se hvorfor det skal irritere deg grenseløst. Men når vi vet at østeuropeerne jobber fulltid nå om dagen skjønner jeg det faktisk..

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Folk som låser selv om de er hjemme.

 

 

Haha, det var også noe å irritere seg over. Noen bor faktisk midt i byen, og kanskje det vanker folk i nabolaget som ikke bare er koselige.

 

Vi har hatt narkiser og alkiser på "besøk" i kjelleren vår 3 ganger i år .Rasert og slengt om seg med ting, og stjålet sko og jakker. Jeg har ikke lyst å ha besøk av en slik en i mitt hus, selv om jeg er hjemme. Derfor låser jeg. I tillegg har jeg sikkerhetslås og så snart jeg får tak i skikkelig bor skal jeg få meg kikkhull :)

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over unger som totalt mangler respekt for eldre personer (altså personer over 16 år). Var ute og jogga i går, og da ble jeg nærmest angrepet av en gjeng med noe jeg tror var sjuende- eller åttendeklassinger. De slang diverse ukvemsord i min retning, og "heiet" på meg, til tross for at det bare var en rolig oppvarming... Jeg stoppet helt opp ved dem og så på dem lenge med "blikket", og de bare fortsatte. Er det totalt mangel på sosial intelligens som fører til dette, eller er folk i denne alderen rett og slett mye frekkere enn det folk var før? Jeg kan iallefall ikke huske at jeg og mine venner var sånn da vi var på denne alderen.

Og hva med de gamle som hver gang ser en ungdom, følger dem med blikket som om de er kriminelle på flukt fra politiet, og rister på hodet og klager over uansett hva unge gjør?

Forsåvidt enig i det og... Like irriterende :p

Lenke til kommentar
Folk som låser selv om de er hjemme.

Hva slags verden er du lever i som ikke trenger låse døra? Jeg bor ikke i noen storby, men selv her er det masse innbrudd hver eneste måned. Kjenner til og med noen som har hatt innbrudd mens de selv har ligget og sovet. Sånn sett hjalp det ikke å låse døra, men de fikk i alle fall igjen forsikringspenger. Hadde døra vært ulåst hadde de neppe fått det...

Lenke til kommentar

Irriterer meg at jeg har fri da alle de andre jobber og de har fri da jeg jobber. Og de planlegger ferieturer sammen rett opp i trynet mitt. Jeg blir kjempesjalu og lei meg og de skjønner ikke at jeg blir lei meg da jeg ikke får vært med. Denne sommeren blir bare kjedelig og grenseløst frustrerende fordi jeg ikke får funnet på noe morsomt med kompisene mine!

 

Og jeg er irritert over meg selv, som ikke klarer å ta kontakt med en jente jeg vet jeg har sjangs på som er kjempe pen, men hun er like sjernert som jeg er selv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...