Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg skal søke opp et navn på facebook, så skriver jeg alltid i "What's on your mind" boksen. Er så nære ved å trykke "share", men merker det akuratt i tide.

 

Plagsomt at det hender hver gang.

 

Det kommer til å gå galt en gang snart, jeg føler det på meg :p

Blir riktig flaut hvis det er navnet til ei jente fra klassen eller noe.

 

Jeg tenker alltid på dette selv. I starten skjedde det et par ganger at jeg begynte å skrive i den boksen, men nå er jeg så livredd at jeg dobbeltsjekker hver gang før jeg begynner å skrive noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nabokjerringa slo faen meg til igjen.

Jeg og noen kompiser sto ute og snakket utenfor noe som viste seg å være soveromsvinduet hennes, det var i 12 tiden dette skjedde altså ikke så alt for sent.

Hun stikker da det stygge hodet sitt ut å ber oss om å holde kjeft, ok hva i helvette var det tenker jeg mens jeg holder på å sprekke. Greit nok at hun sier i fra men på den måten, nei noe slikt godtar jeg ikke. Hun kunne bare bedt oss om å gå en annen plass å snakke, ikke be oss om å holde kjeft.

 

Kanskje jeg skal be barnebarne (eller hva i helvete det nå er) om å holde kjeft når han skriker som den suttreungen han er utenfor soveromsvinduet mitt i 8 tiden hver jævla dag, regn som solværsdag :realmad:

 

Men nå har jeg en ide til hevn da :grin:

Det har seg nemlig slik at postkassen hennes henger på garasjen VI leier og den står på tomten VI leier, har derfor tenkt å be henne om å flytte denne.

Faen hun kommer til å bli sint :D

Lenke til kommentar
Ingenting er som en god hevn.

 

Nei, men det blir desverre ikke noe av den :(

I og med at vi begge bare leier har huseierne inngått en avtale som gir henne lov til å ha postkassen der :realmad:

Men får håpe hun flytter snart, hun er vist en slik person som gjør naboen forbanna på henne for så å flytte. Snakk om fritidsporblemer :roll:

 

Det irriterer meg at ingen husker de kule musikk videone til MJ og bare fokuserer på skandalene..

 

Sant det. Han ble vel aldri dømt for de pedo greiene, så vidt jeg vet i hvertfall. Var det ikke bare ei dum kjerring som prøvde å få noen millioner ut av han?

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over unger som totalt mangler respekt for eldre personer (altså personer over 16 år). Var ute og jogga i går, og da ble jeg nærmest angrepet av en gjeng med noe jeg tror var sjuende- eller åttendeklassinger. De slang diverse ukvemsord i min retning, og "heiet" på meg, til tross for at det bare var en rolig oppvarming... Jeg stoppet helt opp ved dem og så på dem lenge med "blikket", og de bare fortsatte. Er det totalt mangel på sosial intelligens som fører til dette, eller er folk i denne alderen rett og slett mye frekkere enn det folk var før? Jeg kan iallefall ikke huske at jeg og mine venner var sånn da vi var på denne alderen.

 

En annen ting som irriterer meg er at den 5-6 år gamle mobilen jeg må bruke mens den jeg vanligvis bruker er på reparasjon, har bestemt seg for å tro at NEDOVER på styrepinnen er det samme som å trykke INN styrepinnen innimellom.

Endret av Akrobaten
Lenke til kommentar
. Er det totalt mangel på sosial intelligens som fører til dette, eller er folk i denne alderen rett og slett mye frekkere enn det folk var før? Jeg kan iallefall ikke huske at jeg og mine venner var sånn da vi var på denne alderen.

Opplever det med jevne mellomrom selv, men jeg bare ignorerer dem, de vokser fra det etter hvert. De ville jo aldri slengt dritt etter deg om de var alene og sånn sett blir det bare litt komisk.

Lenke til kommentar
. Er det totalt mangel på sosial intelligens som fører til dette, eller er folk i denne alderen rett og slett mye frekkere enn det folk var før? Jeg kan iallefall ikke huske at jeg og mine venner var sånn da vi var på denne alderen.

Opplever det med jevne mellomrom selv, men jeg bare ignorerer dem, de vokser fra det etter hvert. De ville jo aldri slengt dritt etter deg om de var alene og sånn sett blir det bare litt komisk.

Ikke sant! Hvis du møter en sjuendeklassing på butikken, og du ser "stor og tøff" ut, sier jo enkelte av dem "hei :blush: " og ser helt livredde ut, selv om du ikke aner hvem de er. Hvis du derimot møter 20 stk som står i en flokk, blir de plutselig KJEMPETØFFE, og gjør akkurat som de selv vil.

Lenke til kommentar
HATER når noen kommer inn på rommet mitt, og lar være å lukke døra når de går ut igjen. :wallbash:

I know.

Så jeg pleier å låse døra, og om folk vil inn, så gidder jeg faktisk å reise meg, bare for å kunne åpne for de, se hva de vil / få de inn, og lukke og låse igjen :p

Begynt med det jeg også, men nå tror de andre i huset at jeg onanerer ekstremt mye pga det.

 

Noe som i seg selv er irriterende

Endret av LanSi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...