Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

joa klarer å vente en dag til istedenfor å betale 2-3 ganger prisen (ja pris forskjellen er så stor på interne harddisker her)

 

Neste gang så skriver jeg postnummeret til en "post-i-butikk" her i sarp, de er åpne til 21:00 og får mindre post, ergo kjappere registrering.

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg er at det er så moderne å hate alle kjendiser, uten grunn.

Tidligere var det Rybak, selv om jeg også syns sangen er irriterende. Men LIKEVEL er det kult at han vant Eurovision.

 

Og nå, det er KUN 1 døgn siden vi fikk vite at The King Of Pop døde, vis LITT respekt og la oss få være litt triste.

 

Det er så unødvendig å lage så mye kvalm uten grunn. Han var et musikkgeni uten like, sammen med Elvis. Det er sjokkerende for oss at han døde, han ble 51 år bare.

 

Det må da gå an å få vise sin kondolanse?

 

Jeg er enig i at alle de RIP-gruppene er meget overdrevet, men likevel, han døde i går..!

 

Har vokst opp med musikken til Michael, min far er musiker og har alltid spilt masse av han. Jeg syns det er forferdelig synd at han døde så brått...

Lenke til kommentar
Det som irriterer meg er at det er så moderne å hate alle kjendiser, uten grunn.

Tidligere var det Rybak, selv om jeg også syns sangen er irriterende. Men LIKEVEL er det kult at han vant Eurovision.

 

Og nå, det er KUN 1 døgn siden vi fikk vite at The King Of Pop døde, vis LITT respekt og la oss få være litt triste.

 

Det er så unødvendig å lage så mye kvalm uten grunn. Han var et musikkgeni uten like, sammen med Elvis. Det er sjokkerende for oss at han døde, han ble 51 år bare.

 

Det må da gå an å få vise sin kondolanse?

 

Jeg er enig i at alle de RIP-gruppene er meget overdrevet, men likevel, han døde i går..!

 

Har vokst opp med musikken til Michael, min far er musiker og har alltid spilt masse av han. Jeg syns det er forferdelig synd at han døde så brått...

Enig med deg på nesten alt. Untatt en ting.

 

Han ble 50 år.

Lenke til kommentar

Hver gang jeg skal søke opp et navn på facebook, så skriver jeg alltid i "What's on your mind" boksen. Er så nære ved å trykke "share", men merker det akuratt i tide.

 

Plagsomt at det hender hver gang.

 

Det kommer til å gå galt en gang snart, jeg føler det på meg :p

Blir riktig flaut hvis det er navnet til ei jente fra klassen eller noe.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Hver gang jeg skal søke opp et navn på facebook, så skriver jeg alltid i "What's on your mind" boksen. Er så nære ved å trykke "share", men merker det akuratt i tide.

 

Plagsomt at det hender hver gang.

 

Det kommer til å gå galt en gang snart, jeg føler det på meg :p

Blir riktig flaut hvis det er navnet til ei jente fra klassen eller noe.

Så gå inn på brukeren din og trykk slett? Men ja, vet hva du mener:P

Lenke til kommentar

Hvor mange eksempler finnes det ikke på artister som oppnår bred annerkjennelse først etter sin død? Hvorfor kan de ikke få den ære de har krav på mens de lever? Hvorfor skal en avdød artist først få helgenstatus etter sin død? Michael Jackson var riktignok en av de mest populære artistene gjennom tidene også i sin levetid, men i de siste årene har media vært mer opptatt av skandalene rundt MJ, istedenfor musikken og selve artisten. Men nå kommer han garantert til å få større suksess enn noen gang.

 

Er han på VG-lista i dag? Nei. Vil han være det neste uke? Garantert! Vil han være høyt oppe? Jepp. Topper han lista? Tør ikke være like bombastisk her, men det forundrer meg ikke.

 

Noe annet jeg tør garantere: hvis MJ har hatt låter liggende som han ikke rakk gi ut før sin bortgang, og dette danner et helt nytt album, vil dette albumet bli genierklært og få terningkast 6 i VG, Dagbladet og andre aviser og nettsteder i både inn- og utland når den tid kommer. Garantert!

Endret av Superparanoid
Lenke til kommentar

Blir litt irritert over at det står en gammel kar med langt hår som henger ned forbi skuldrene, olabukse, olajakke og cowboyhatt på hovedveien der hvor jeg bor. Han står helt på siden av veien og hilser på alle som kjører forbi. Står der i flere timer. Skulle plutselig ta meg i hånda, hilse på meg og slå an en prat når jeg gikk mot Asker sentrum. Hadde heldigvis med meg mp3-spiller så jeg lata som jeg ikke hørte eller la merke til det og bare gikk.

 

Ingen ekle gamle menn med cowboyhatt som får lov til å ta på meg, nei. :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...