Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At posten ikke har dragbiler med 14000 HK eller concord-fly. Jeg vil ha pakken min i dag.

Enig i den.

 

26.06.09 11.48 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 2309 HAMAR

25.06.09 20.12 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO

Den der irriterer, er sånn 40 min kjøretur fra Hamar til Lillehammer.

Endret av Dragen
Lenke til kommentar

Å fy faen!

Tror dere ikke den helvetes fitta som lagde trøbbel for meg for noen uker, fortsatt har virkninger? Fikk telefon fra NAV nå, og jeg fikk vite at siden støtte til førerkort var tilknyttet tiltaket (jobben) jeg hadde, så er støtta nå avsluttet. Og jeg har igjen teoriprøva, avsluttende landevei og oppkjøring.

Lenke til kommentar

Jeg hadde gjort det, hadde det ikke vært for at situasjonen er i negativ favør til meg. Hun har overbevist kollegaene sine om at jeg faktisk har slått henne ned. Inkludert de kvinnfolkene som var i rommet da jeg tok henne på skulderen. Og jeg har historie med vold for 10 år siden, noe som ikke akkurat hjelper meg i en slik sak.

 

Derfor, barn, ikke bruk ungdomstida deres til faenskap. Det kommer bare tilbake senere for å ta en diger bit av rævva deres.

 

Kan ikke du anke denne saken på en eller annen måte?

Jo, jeg ba om et møte ang det på mandag, siden jeg har så lite igjen å ta. Saksbehandleren min, som er positiv i min favør, sa at hun skulle bruke resten av arbeidsdagen i dag til å godsnakke med de andre.

Lenke til kommentar
Gjest member-97590
At posten ikke har dragbiler med 14000 HK eller concord-fly. Jeg vil ha pakken min i dag.

 

Er da enda godt de ikkje har concorde-fly, da hadde jo posten aldri kommet frem :ermm:

 

Irriterer meg esktremt over kor jævlig mye maling eg sølte ute når eg snubla i ei trapp i stad.

Lenke til kommentar
Irriterer meg at jeg må sitte på jobb selv om det er lite å gjøre. Og i det fine været også=(

 

Akuratt det samme her. Sykt varmt er det og her eg sitter.

Nå kom jeg på en annen irriterende sak her. Vinduet på kontoret er av typen elektrisk åpning, og noe i den styringen er ødelagt. Når jeg prøver å åpne, så lukker den seg selv igjen etter et par sekunder. Argh. Takvindu i tillegg, så blir hakket varmere av den grunn også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...