Datasmurf Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Men da forstår ikke utlendingene på Facebook og MSN hva du rører om :O : O :O Endret 26. juni 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) At posten ikke har dragbiler med 14000 HK eller concord-fly. Jeg vil ha pakken min i dag. Enig i den. 26.06.09 11.48 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 2309 HAMAR 25.06.09 20.12 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO Den der irriterer, er sånn 40 min kjøretur fra Hamar til Lillehammer. Endret 26. juni 2009 av Dragen Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Å fy faen! Tror dere ikke den helvetes fitta som lagde trøbbel for meg for noen uker, fortsatt har virkninger? Fikk telefon fra NAV nå, og jeg fikk vite at siden støtte til førerkort var tilknyttet tiltaket (jobben) jeg hadde, så er støtta nå avsluttet. Og jeg har igjen teoriprøva, avsluttende landevei og oppkjøring. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hvorfor går du ikke til politiet med dette? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Fy faen for en kjerring. Jeg syns oppriktig synd på deg nå. Nei, jeg er ikke sarkastisk. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hvorfor går du ikke til politiet med dette? Og si hva? "Hun dama var slem mot meg! Og på grunn av regler hos NAV, så får jeg ikke lappen!"? Fy faen for en kjerring. Jeg syns oppriktig synd på deg nå. Nei, jeg er ikke sarkastisk. Takk. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hvorfor går du ikke til politiet med dette? Og si hva? "Hun dama var slem mot meg! Og på grunn av regler hos NAV, så får jeg ikke lappen!"? Nei? Forklar hele situasjonen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Kan ikke du anke denne saken på en eller annen måte? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg hadde gjort det, hadde det ikke vært for at situasjonen er i negativ favør til meg. Hun har overbevist kollegaene sine om at jeg faktisk har slått henne ned. Inkludert de kvinnfolkene som var i rommet da jeg tok henne på skulderen. Og jeg har historie med vold for 10 år siden, noe som ikke akkurat hjelper meg i en slik sak. Derfor, barn, ikke bruk ungdomstida deres til faenskap. Det kommer bare tilbake senere for å ta en diger bit av rævva deres. Kan ikke du anke denne saken på en eller annen måte? Jo, jeg ba om et møte ang det på mandag, siden jeg har så lite igjen å ta. Saksbehandleren min, som er positiv i min favør, sa at hun skulle bruke resten av arbeidsdagen i dag til å godsnakke med de andre. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 At posten ikke har dragbiler med 14000 HK eller concord-fly. Jeg vil ha pakken min i dag. Er da enda godt de ikkje har concorde-fly, da hadde jo posten aldri kommet frem Irriterer meg esktremt over kor jævlig mye maling eg sølte ute når eg snubla i ei trapp i stad. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Irriterer meg at jeg må sitte på jobb selv om det er lite å gjøre. Og i det fine været også=( Lenke til kommentar
Myst Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Samme her, bortsett fra at jeg har nok å gjøre men ingen arbeidslyst. Vet ikke om det er pga helg eller fordi jeg skal reise på ferie neste uke. Feriemodus er no dritt. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Irriterer meg at jeg må sitte på jobb selv om det er lite å gjøre. Og i det fine været også=( Akuratt det samme her. Sykt varmt er det og her eg sitter. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Irriterer meg at jeg må sitte på jobb selv om det er lite å gjøre. Og i det fine været også=( Akuratt det samme her. Sykt varmt er det og her eg sitter. Nå kom jeg på en annen irriterende sak her. Vinduet på kontoret er av typen elektrisk åpning, og noe i den styringen er ødelagt. Når jeg prøver å åpne, så lukker den seg selv igjen etter et par sekunder. Argh. Takvindu i tillegg, så blir hakket varmere av den grunn også. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Hater og måtte vente sånn på eksamensresultater. Endret 26. juni 2009 av Samegerilja Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Hater og måtte vente sånn på eksamensresultater. Får håpe det ikke var norsk du kom opp i da. Endret 26. juni 2009 av Underpants Lenke til kommentar
thadon Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 At posten ikke kom i dag, JEG VIL HA FILMENE MINE!!! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Vitnemålet har enda ikke kommet og UiS maser konstant om at de trenger det. Hvor vanskelig er det å trykke print + send … Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 at posten her ikke registrerer posten som kommer i dag klokka fire før neste dag!!!! Irriterende!!!!! Lyst på harddisken min. !!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg