Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kommer til å drepe den neste som har RIP MJ status på face. God.

Så utrolig barnslig.

 

Like barnslig at alle Erik og Kriss-tøsene som har hørt en halv MJ låt i sitt liv skal sitte å whine.

Det stemmer. Kanskje det der er enda verre og. Men hvorfor være like teit?

 

Fordi at etter status nummer 80. sikkert så begynte jeg å bli _litt lei. Det her er jo tråden for ting som irriterer deg. Ikke hvorvidt det er riktig eller ikke å irritere seg over det :p

Lenke til kommentar
Miley Cyrus har vel ikke bidratt noe særlig til samfunnet, så ja. Heller henne enn han.

Har MJ bidratt noe det siste 10året? Hva er MJ mest kjent for, utenom hudfargen og de utallige operasjonene?

Gamle sanger. Fra tiden jeg var liten, og før.

 

Miley Cyrus er, så vidt jeg vet, veldig ung, og har ennå ikke hatt muligheten til å få "gjort noe særlig for samfunnet".

 

Men uansett, det irriterer veldig alt hele verden er MJ-fokusert for tiden... Er jo bare en utdatert tulling...

Lenke til kommentar
x2

Er du morsom?

 

 

 

Miley Cyrus har vel ikke bidratt noe særlig til samfunnet, så ja. Heller henne enn han.

 

 

Det er en forskjell å syns at noen skal dø enn å si at man hadde valgt en person over en annen. Jeg syns ikke Miley Cyrus skal dø, men hvis valget hadde stått mellom henne og MJ, hadde jeg valgt henne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...