CypheroN Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Kommer til å drepe den neste som har RIP MJ status på face. God. Så utrolig barnslig. Like barnslig at alle Erik og Kriss-tøsene som har hørt en halv MJ låt i sitt liv skal sitte å whine. Det stemmer. Kanskje det der er enda verre og. Men hvorfor være like teit? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Kunne ikke ryktet om at Miley Cyrus var død heller være sant. Eller enda bedre ... DDE Du vil heller en søt ung pike skal være død, fremfor utdaterte Michael? Tsk tsk. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Kommer til å drepe den neste som har RIP MJ status på face. God. Så utrolig barnslig. Like barnslig at alle Erik og Kriss-tøsene som har hørt en halv MJ låt i sitt liv skal sitte å whine. Det stemmer. Kanskje det der er enda verre og. Men hvorfor være like teit? Fordi at etter status nummer 80. sikkert så begynte jeg å bli _litt lei. Det her er jo tråden for ting som irriterer deg. Ikke hvorvidt det er riktig eller ikke å irritere seg over det Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 At posten ikke har dragbiler med 14000 HK eller concord-fly. Jeg vil ha pakken min i dag. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Kunne ikke ryktet om at Miley Cyrus var død heller være sant. Eller enda bedre ... DDE Du vil heller en søt ung pike skal være død, fremfor utdaterte Michael? Tsk tsk. Miley Cyrus har vel ikke bidratt noe særlig til samfunnet, så ja. Heller henne enn han. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Ting som irriterer: Folk som mener at andre bør/skal/kan dø. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 x2 Er du morsom? Miley Cyrus har vel ikke bidratt noe særlig til samfunnet, så ja. Heller henne enn han. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Miley Cyrus har vel ikke bidratt noe særlig til samfunnet, så ja. Heller henne enn han. Har MJ bidratt noe det siste 10året? Hva er MJ mest kjent for, utenom hudfargen og de utallige operasjonene? Gamle sanger. Fra tiden jeg var liten, og før. Miley Cyrus er, så vidt jeg vet, veldig ung, og har ennå ikke hatt muligheten til å få "gjort noe særlig for samfunnet". Men uansett, det irriterer veldig alt hele verden er MJ-fokusert for tiden... Er jo bare en utdatert tulling... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Kunne ikke ryktet om at Miley Cyrus var død heller være sant. Eller enda bedre ... DDE Du vil heller en søt ung pike skal være død, fremfor utdaterte Michael? Tsk tsk. Nei, i stedet for Farrah Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Nei, i stedet for Farrah Til tross for at jeg leste innlegget ditt på kafeen... "Hvem?" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 DDE kunne dødd i stedet for MJ. Men MJ har teknisk sett vært død lenge, det er bare nå kroppen tar igjen karrieren. Nei, i stedet for Farrah Til tross for at jeg leste innlegget ditt på kafeen... "Hvem?" Farrah Fawcett Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 "X kunne heller dødd istedenfor.." herregud, kan ikke beskrive hvor teit det er med ord. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Deg om det. Jeg liker å ønske folk en grusom død. Hovedsaklig irriterende mennesker / artister / grupper. Ser ikke noe galt i det. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 .Ser ikke noe galt i det. Nei, det.... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Deg om det.Jeg liker å ønske folk en grusom død. Hovedsaklig irriterende mennesker / artister / grupper. Ser ikke noe galt i det. Da ønsker jeg det samme om deg, for du har også irritert meg Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) *diskusjon om hvem som burde dø* Er ikke rart det er krig i verden! Er det ikke lenge siden dere har hørt det uttrykket? Endret 26. juni 2009 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Nei, jeg hører det stadig vekk. Deg om det.Jeg liker å ønske folk en grusom død. Hovedsaklig irriterende mennesker / artister / grupper. Ser ikke noe galt i det. Da ønsker jeg det samme om deg, for du har også irritert meg Still deg i kø Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 x2 Er du morsom? Miley Cyrus har vel ikke bidratt noe særlig til samfunnet, så ja. Heller henne enn han. Det er en forskjell å syns at noen skal dø enn å si at man hadde valgt en person over en annen. Jeg syns ikke Miley Cyrus skal dø, men hvis valget hadde stått mellom henne og MJ, hadde jeg valgt henne. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Folk som ikke vet forskjellen på R.I.P og rip. Hele konseptet bak r.i.p er idiotisk og lite respektabelt. Om du virkelig vil være snill så tar det ikke så mye tid å skrive Hvil i fred, høres mye finere ut og er mer seriøst. RIP MICAEL JACKSON :(:(:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg