Niqābninja Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Trenger ikke beholde samme musikksmak i mange år heller. Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Riktig. Noen som beholder den musikksmaken man har fått på barneskolen/ungdomsskolen. Myself included. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Trenger ikke like noen eller noens musikk for å respektere det noen har oppnådd. Skriver du RIP *navn* til alle du respekterer, men hvor du misliker livsverket eller personen? Trenger ikke beholde samme musikksmak i mange år heller. Stemmer, jeg liker han ikke lenger, men tviler også på at han gjør det. Kanskje jeg tenker annerledes enn dere, men en RIP burde være av gode grunner. Enten fordi man likte det kjendisen gjorde, eller fordi man kjente en vanlig person godt dersom han var fra hjembygda. Jeg misliker tanken på at en haug personer jeg ikke brød meg om (eller som ikke brød seg om meg) ville skrevet "RIP *navnet mitt*" diverse steder om jeg omkom i en ulykke. Edits: Diverse skrivefeil. Endret 26. juni 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Skriver du RIP *navn* til alle du respekterer, men hvor du misliker livsverket eller personen? Det avhenger av hvor mye jeg respekterer den personen. Men som regel så respekterer jeg ikke personer som jeg misliker eller misliker livsverket til. Respekterer folk av hvordan de er eller hva de har oppnådd, så det finnes unntak. Men jeg kan også skrive RIP til personer som ikke er en bekjent av meg, men jeg gjør det for å vise respekt for venner eller bekjente av meg som har mistet personen. Skal ikke komme å si at noen jeg kjenner er bekjent av MJ da. Endret 26. juni 2009 av simensk Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Halve vg handler jo om Michael Jackson i dag. Ja nå går verden under... Kunne hatt en artikkel, greit, ingen bryr seg om alle `kjendisene` som gråter og sutrer. Som resulterer i en hel haug med artikler. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) hm nei skogslik. 1/3 irriterer meg over alle som sutrer. ALLE SKAL DØ ! Like tard som om man skulle sutre over familiemedlemer.. jeeez. Man vet jo at de skal dø uansett. hvorfor bli så jævlig EMO av det. LIVEET GÅR VIDERE. Dør en familiemedlem, ja da dør den person! so fucking waht Endret 26. juni 2009 av laffe Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Døden skal respekteres, og man skal sørge for kjente og kjære. Sørge, og så gå videre. Noe annet er respektløst. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg misliker tanken på at en haug personer jeg ikke brød meg om (eller som ikke brød seg om meg) ville skrevet "RIP *navnet mitt*" diverse steder om jeg omkom i en ulykke. Hvis du dør skal jeg love deg at alt som kan krype og gå av noenlunde jevnaldrede mennesker du knapt vet navnet på sørger og RIP'er på nettbyen og facebooken sin. Folk du gikk i barnehagen sammen med, de som gikk 2 trinn under deg på barneskolen, de som gikk på samme videregående skole med, og de du var på samme fest med en gang for 3 år siden. Da leter de febrilsk etter et bilde av seg selv sammen med deg og legger det på facebooken sin - selv om bildet er 12 år gammelt. Jeg synes det er helt tragisk og pinlig Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Været, og at featured lista på appstore aldri oppdateres. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Laptop-harddisken mistet strømmen og ble korrupt, så nå må jeg gjenopprette formatet, skanne i flere timer og stresse med masse programvarer. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Folk som sier dette: "Håper obduksjonen viser at han ikke er død" Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Folk som sier dette: "Håper obduksjonen viser at han ikke er død" http://www.theonion.com/content/node/43453 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Irriterer meg at Michael Jackson er død, ingen burde dø før dem blir 80. Det irriterer meg egentlig ikke, gjør meg bare litt deprimert; det viser at ting forandrer seg og vender seg fort. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Folk som sier dette: "Håper obduksjonen viser at han ikke er død" http://www.theonion.com/content/node/43453 For det første så er det The Onion, for det andre så er det Michael Jackson vi snakker om. Hvis det er noen man virkelig sjekker er død eller ikke er det ham. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Kommer til å drepe den neste som har RIP MJ status på face. God. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Enig, jeg er så lei av 20k facebook-statuser om at han er dævv >< Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Er det bare jeg som har boikottet Facebook? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Kommer til å drepe den neste som har RIP MJ status på face. God. Så utrolig barnslig. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Kommer til å drepe den neste som har RIP MJ status på face. God. Så utrolig barnslig. Like barnslig at alle Erik og Kriss-tøsene som har hørt en halv MJ låt i sitt liv skal sitte å whine. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Kunne ikke ryktet om at Miley Cyrus var død heller være sant. Eller enda bedre ... DDE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg