Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trenger ikke like noen eller noens musikk for å respektere det noen har oppnådd. :)

Skriver du RIP *navn* til alle du respekterer, men hvor du misliker livsverket eller personen?

 

Trenger ikke beholde samme musikksmak i mange år heller.

Stemmer, jeg liker han ikke lenger, men tviler også på at han gjør det.

 

Kanskje jeg tenker annerledes enn dere, men en RIP burde være av gode grunner. Enten fordi man likte det kjendisen gjorde, eller fordi man kjente en vanlig person godt dersom han var fra hjembygda.

 

Jeg misliker tanken på at en haug personer jeg ikke brød meg om (eller som ikke brød seg om meg) ville skrevet "RIP *navnet mitt*" diverse steder om jeg omkom i en ulykke.

 

Edits: Diverse skrivefeil.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Skriver du RIP *navn* til alle du respekterer, men hvor du misliker livsverket eller personen?

Det avhenger av hvor mye jeg respekterer den personen. Men som regel så respekterer jeg ikke personer som jeg misliker eller misliker livsverket til. Respekterer folk av hvordan de er eller hva de har oppnådd, så det finnes unntak.

 

Men jeg kan også skrive RIP til personer som ikke er en bekjent av meg, men jeg gjør det for å vise respekt for venner eller bekjente av meg som har mistet personen. Skal ikke komme å si at noen jeg kjenner er bekjent av MJ da. :p

Endret av simensk
Lenke til kommentar

hm nei skogslik. 1/3

 

 

irriterer meg over alle som sutrer. ALLE SKAL DØ ! Like tard som om man skulle sutre over familiemedlemer.. jeeez. Man vet jo at de skal dø uansett. hvorfor bli så jævlig EMO av det.

 

 

LIVEET GÅR VIDERE. Dør en familiemedlem, ja da dør den person! so fucking waht

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Jeg misliker tanken på at en haug personer jeg ikke brød meg om (eller som ikke brød seg om meg) ville skrevet "RIP *navnet mitt*" diverse steder om jeg omkom i en ulykke.

 

Hvis du dør skal jeg love deg at alt som kan krype og gå av noenlunde jevnaldrede mennesker du knapt vet navnet på sørger og RIP'er på nettbyen og facebooken sin.

 

Folk du gikk i barnehagen sammen med, de som gikk 2 trinn under deg på barneskolen, de som gikk på samme videregående skole med, og de du var på samme fest med en gang for 3 år siden. Da leter de febrilsk etter et bilde av seg selv sammen med deg og legger det på facebooken sin - selv om bildet er 12 år gammelt. Jeg synes det er helt tragisk og pinlig

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...