co2 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Irriterer meg at når endelig varmen og sola kommer, da står jeg i en lift og lider med maling i hår, ansikt og øyne. ble nysgjerrig: kordan e det du maler? Hehe, oppunder møne på gammelt hus. Skal lite til før man dunker borti maling. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Har sommerjobb å male jeg. Greit det, men ikke når jeg må stå der i 30 grader. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Kunder som mener at et amatøropptak fra ´93 skal se like bra ut som dagens profesjonelle digitale opptak på en 55" full-hd skjerm. Alvorlig talt? Utrolig at folk ikke setter seg mer inn i ting.. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Været irriterer meg grenseløst. Og denne "homo-demon"-utdrivelsen. Fy faen, sånt provoserer så jævlig. http://www.vgtv.no/?id=23002 Hvor dumme er folk? De minna meg om fuckings steinaldermennesker. Endret 25. juni 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Irriterer meg at når endelig varmen og sola kommer, da står jeg i en lift og lider med maling i hår, ansikt og øyne. ble nysgjerrig: kordan e det du maler? Hehe, oppunder møne på gammelt hus. Skal lite til før man dunker borti maling. Shaky stige i tillegg? Been there done that Lenke til kommentar
co2 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Irriterer meg at når endelig varmen og sola kommer, da står jeg i en lift og lider med maling i hår, ansikt og øyne. ble nysgjerrig: kordan e det du maler? Hehe, oppunder møne på gammelt hus. Skal lite til før man dunker borti maling. Shaky stige i tillegg? Been there done that Med fullt utstrekt lift så skal det utrolig lite til før den gynger i alle retninger. Når jeg legger meg så føles det som om senga gynger. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Michael Jackson ;_; Michael Jackson ;_; Michael Jackson ;_; Jeg er tørst. Det irriterer litt, men jeg har en jus i kjøleskapet så det går egentlig greit. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Patetiske forsøk på å være morsom irriterer meg. Endret 25. juni 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Michael Jackson ;_; Michael Jackson ;_; Michael Jackson ;_; Jeg er tørst. Det irriterer litt, men jeg har en jus i kjøleskapet så det går egentlig greit. eg veitt ikkje heilt koffor, men eg finn detta ustyrteleg morsomt Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Patetiske forsøk på å være morsom irriterer meg. http://www.catchgamer.no/?module=forum&...6115&page=1 Her har du utrolig mange. Faen for en drittside. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 "Bedre for varmt enn for kaldt sier nå jeg.." LOL , det hadde du faen ikke sagt hvis tempen ble 30-35 eller sågar 40....pipa hadde nok fått en annen lyd da lol Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Det finnes ei grense for hvor mye man kan kle av seg - ikke på seg. Derfor: Heller for kaldt enn for varmt. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Blir irritert over folk som er "glade" for at Michael Jackson er død, og må kommentere dette.. Greit, om de ikke likte han, why give a shit? "Åh, se på meg! Jeg er kul fordi jeg er en av de som ikke likte han"... Gah Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Eksen som utsetter og utsetter med å betale tilbake det hun skylder meg. Har venta siden i februar. Nesten så jeg tar bilen og kjører ned inngangsdøra til huset hennes. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Gogo rage også filmer du det. Får ikke sove. Noen som har forslag til ting å gjøre? Har Bil, bor alene, har spenn, etc. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Michael Jackson ;_; På fjesboka mi har en haug av mennesker skrevet RIP. Greit nok, men de fleste likte han jo ikke engang! Jeg husker for en del år sida, da en kamerat så gjennom låtene på mp3-spilleren min, og klagde på at jeg hadde én MJ-låt der. Selvfølgelig er han en av dem som nå skriver RIP . Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Trenger ikke like noen eller noens musikk for å respektere det noen har oppnådd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg