Coffey Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Joda, jeg forstår det. Men de jeg sikter til er de religiøse jeg diskuterer med. Som argumenterer for sin tro, og i det øyeblikket jeg kommer med et argument noe alá "hva du sier er feil", så blir de fornærmet. Hvor ofte møter du slike i Norge? Jeg har møtt mange religiøse, spesielt i grupper som Jehovas Vitner, men ingen av dem har prøvd å bevise kreasjonisme og andre latterlige religiøse idéer for meg. Deres "bevis" har vært at troen gjør dem lykkeligere. Men på internett møter jeg mange tullinger. Jeg mistenker at det er mange av de som bare troller. Hvorfor du prøver å argumentere med noen du allerede har bestemt deg for er idioter skjønner jeg heller ikke. Det er vanlig å gå bort fra en diskusjon når du finner ut at motparten er en idiot, men du starter altså en diskusjon med noen du allerede vet er det? Er ikke det meningsløst? Jeg har da ikke sagt at de er idioter? Jeg blir bare irriterert når de, i en saklig diskusjon, blir fornærmet av mine argumenter mot saken som de bare minutter før hadde argumenter for. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jehovas vitner irriterer meg. De går gatelangs her og plager meg med heftene sine. I tillegg legger de ark på dørstokken min! SØPPEL! Hvorfor er det sånn at de må prakke religionen sin på andre? Dette skulle ikke vært lov! Vet at de har sånne regler der de må gå 20 hus elns i året, men hallo.. La meg være! I tillegg legger de disse arkene inni andre hefter om f.eks global oppvarming. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hvis de går å roter i postkassa di, så har de brutt loven. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 NYTT TOPIC! Topplisten av blogger på Blogg.no IRRITERER MEG! Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Er det bare meg, eller har det blitt betydelig mye mer og oftere reklame på spotify nå? Irriterer meg, i alle fall. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Irriterer meg over han med den klumpete stemmen som reklamerer for bl.a. label search... Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jepp, han smatter som f! :S Lenke til kommentar
CFM Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Driver å installerer driver til det trådløse nettverkskortet, men neeeeeida. Den vil faen ikke installere seg, selv om jeg gjør nøyaktig det samme som står i instruksjonene. Faen å vanskelig dem skal gjøre det. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 NYTT TOPIC! Topplisten av blogger på Blogg.no IRRITERER MEG! Der. Irriterer meg at enten homofile gutter, eller fjortissjenter blogger om kjedelig drit, som hverdagen dems. Feels good man. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 AT JEG ROLLET EN DARK TEMPLAR PÅ DEN FREE 50lvl-greia for HELVETE. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 AT JEG ROLLET EN DARK TEMPLAR PÅ DEN FREE 50lvl-greia for HELVETE. Eeeh, what? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Holder det med en saftig stek?http://www.popsgrassfedbeef.com/bigstockph...eak_1471404.jpg Neida, fra spøk til revolver - det er ingen positive sider med han. Vil ha han ut av livet mitt nå kort og godt. Ingenting jeg gjør er godt nok og går noe galt er det min feil uansett hvordan man vrir og vender på det. Ender nok opp med å flytte til syvende og sist. Den der er ikke ferdig stekt. Mangler litt ettersteking. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 NYTT TOPIC! Topplisten av blogger på Blogg.no IRRITERER MEG! Der. Irriterer meg at enten homofile gutter, eller fjortissjenter blogger om kjedelig drit, som hverdagen dems. Feels good man. Kunne ikke vært mer enig. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 AT JEG ROLLET EN DARK TEMPLAR PÅ DEN FREE 50lvl-greia for HELVETE. Eeeh, what? Age of Conan - snakk. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 At alle jenter farger håret sitt helt fette svart for tida. Jenter: det er ikke fint! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jo, hvordan i helvete er det mulig at jenter som blogger om klærne sine og hverdagen ligger på topplister på blogg.no? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Fordi det er bare skrullinger som leser blogger. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 NYTT TOPIC! Topplisten av blogger på Blogg.no IRRITERER MEG! Der. Irriterer meg at enten homofile gutter, eller fjortissjenter blogger om kjedelig drit, som hverdagen dems. Feels good man. Hey! Thats not me. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Men hu her, blir jeg og lese mer av. Tenk og nettopp være ferdig med tiendeklasse og ha barn? http://malindus.blogg.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg