Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Joda, jeg forstår det. Men de jeg sikter til er de religiøse jeg diskuterer med. Som argumenterer for sin tro, og i det øyeblikket jeg kommer med et argument noe alá "hva du sier er feil", så blir de fornærmet.

Hvor ofte møter du slike i Norge? Jeg har møtt mange religiøse, spesielt i grupper som Jehovas Vitner, men ingen av dem har prøvd å bevise kreasjonisme og andre latterlige religiøse idéer for meg. Deres "bevis" har vært at troen gjør dem lykkeligere. Men på internett møter jeg mange tullinger. Jeg mistenker at det er mange av de som bare troller.

 

Hvorfor du prøver å argumentere med noen du allerede har bestemt deg for er idioter skjønner jeg heller ikke. Det er vanlig å gå bort fra en diskusjon når du finner ut at motparten er en idiot, men du starter altså en diskusjon med noen du allerede vet er det? Er ikke det meningsløst?

Jeg har da ikke sagt at de er idioter? Jeg blir bare irriterert når de, i en saklig diskusjon, blir fornærmet av mine argumenter mot saken som de bare minutter før hadde argumenter for.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jehovas vitner irriterer meg. De går gatelangs her og plager meg med heftene sine. I tillegg legger de ark på dørstokken min! SØPPEL! Hvorfor er det sånn at de må prakke religionen sin på andre? Dette skulle ikke vært lov! Vet at de har sånne regler der de må gå 20 hus elns i året, men hallo.. La meg være! I tillegg legger de disse arkene inni andre hefter om f.eks global oppvarming.

Lenke til kommentar
Holder det med en saftig stek?

http://www.popsgrassfedbeef.com/bigstockph...eak_1471404.jpg

 

Neida, fra spøk til revolver - det er ingen positive sider med han. Vil ha han ut av livet mitt nå kort og godt. Ingenting jeg gjør er godt nok og går noe galt er det min feil uansett hvordan man vrir og vender på det. Ender nok opp med å flytte til syvende og sist.

Den der er ikke ferdig stekt. Mangler litt ettersteking.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...