Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg irriterer meg over religiøse mennesker som blir fornærmet når vi ateister sier vår mening om deres tro. De oppfører seg som vi skulle ha fornærmet privatlivet deres.

Sammenlign det med musikk, så har vi en tilnærming til gladkristne.

 

Ikke når de ringer på døra mi for å frelse meg. :)

Da er det personene som irriterer deg, ikke religionen. Skill gjerne mellom grupper og personer.

Lenke til kommentar
Joda, jeg forstår det. Men de jeg sikter til er de religiøse jeg diskuterer med. Som argumenterer for sin tro, og i det øyeblikket jeg kommer med et argument noe alá "hva du sier er feil", så blir de fornærmet.

Hvor ofte møter du slike i Norge? Jeg har møtt mange religiøse, spesielt i grupper som Jehovas Vitner, men ingen av dem har prøvd å bevise kreasjonisme og andre latterlige religiøse idéer for meg. Deres "bevis" har vært at troen gjør dem lykkeligere. Men på internett møter jeg mange tullinger. Jeg mistenker at det er mange av de som bare troller.

 

Hvorfor du prøver å argumentere med noen du allerede har bestemt deg for er idioter skjønner jeg heller ikke. Det er vanlig å gå bort fra en diskusjon når du finner ut at motparten er en idiot, men du starter altså en diskusjon med noen du allerede vet er det? Er ikke det meningsløst?

Lenke til kommentar

Personer som ikke eier sunn fornuft. Når du er 18 år så SLÅR du ikke en 12åring! Om det skulle være din bror kan vel et lite "klask" gå greit, men når det er en 12åring du ikke engang kjenner, og du DRAR til han, da er du lite god i toppen!

 

Jeg håper egentlig du er på dette forumet så du kan lese om hvor dum du er, men det er vel for mye å håpe på.

 

Ellers så irriterer militæret meg egentlig. Jeg vil forsåvidt i militæret, og blir mest sannsynlig innkalt i januar. Men lærekontrakten min går ut i august. Hva pokker skal jeg gjøre da? Jeg kan ikke gå uten penger fra august til januar! Og det er INGEN som ansetter en person i et halvt år, korttidsansettelser er visst veldig fy-fy om dagen. Jeg må ringe og få utsatt dritten....

Lenke til kommentar
Ellers så irriterer militæret meg egentlig. Jeg vil forsåvidt i militæret, og blir mest sannsynlig innkalt i januar. Men lærekontrakten min går ut i august. Hva pokker skal jeg gjøre da? Jeg kan ikke gå uten penger fra august til januar! Og det er INGEN som ansetter en person i et halvt år, korttidsansettelser er visst veldig fy-fy om dagen. Jeg må ringe og få utsatt dritten....

Welcome to my life. Nå går det bra, men det var et helvette i vinter. Militæret, i hvert fall det organisasjonsmessige, suger big time. "Hey, vi er miltæret, vi bestemmer over deg, du må ikke tro at du kan planlegge en dritt, og uansett hva du gjør, du må ikke stole på oss."

 

Glad jeg slapp hele dritten i grunn.

Lenke til kommentar

Helvettes jævla drit. En veldig smart (nææt) som jeg skulle på kino sammen med, tenkte at å bestille biletter, det trengte vi ikke (Selv om det var verdenspremiere, og vi skulle sitte 6-7stk sammen) Dum som jeg mente de var, måtte jeg jo godta det, men så klarer de faen meg å bestille biletter uten å si i fra, så jeg ikke får bilett. Og jeg orker ikke å komme på kinoen, for å kanskje få plass der de sitter......

 

 

Og selfølgelig, er dette andre gangen jeg skriver dette, siden jeg kom borti backspace.. :wallbash:

Lenke til kommentar

Holder det med en saftig stek?

bigstockphoto_Rare_Steak_1471404.jpg

 

Neida, fra spøk til revolver - det er ingen positive sider med han. Vil ha han ut av livet mitt nå kort og godt. Ingenting jeg gjør er godt nok og går noe galt er det min feil uansett hvordan man vrir og vender på det. Ender nok opp med å flytte til syvende og sist.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...