Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Vel, noen punkter fra meg da.

 

- Folk som tror de vet hva de snakker om bare fordi de kan navnet på noe.

- Folk som nekter å innrømme at de har tapt en diskusjon, og begynner å skape motargumenter.

- Folk som ikke har sine egne meninger, men alltid, i dette eksempelet, mine. Når de så prøver å sette sine egne meninger blir de sure hvis jeg motargumenterer de.

- Mine kjære søster fordi hun behandler meg som dritt. Jeg tror hun glemmer at jeg er menneske med følelser, og bare anser meg som "bror".

- Folk som mener merkeklær har bedre kvalitet enn andre klær.

- Folk som synes folk som ikke drikker er rare.

- Folk som alltid er enig med deg.

- Folk som ler av ren høflighet. Det svir mindre hvis du faktisk ikke ler, kjære.

- Folk som later som de interesser seg for det du prater om/viser fram, av høflighet.

- Nok en gang, mennesker som tror de har peiling på ting, etter å ha lest én artikkel om emnet.

- Meg selv, når jeg gjør de overstående feilene.

- At jeg har så mange spørsmål det er umulig å få svar på.

- At jeg fortsatt ikke har møtt én jente som kan tenke litt lenger enn 10 meter rundt seg selv. Jeg veit dere finnes, men når jeg begynner å snakke om muligheten for liv andre steder enn på jorda, og hun svarer med "Åh, det minner meg om en TV-serie jeg så her om dagen. Jeg var trøtt når jeg så på den da, fordi jeg var på fest dagen før, lzzm."

- Folk som blir irritert over folk som er annerledes de, av den grunn at de synes de "later som" for å få oppmerksomhet.

- Folk som går utenom "mainstream" bare for oppmerksomhet.

- Folk som går til psykolog for simple problemer de burde kunne løst selv, og nevner det som det er noe kult.

- Folk som, istedetfor å prøve å gjøre noe med det, elsker å prate om problemene sine.

- Folk som skriver lange lister om folk de irriterer.

 

Fjoh, jeg kunne lagt til 1000 punkt til, men dette burde holde for i kveld.

 

• Når folk ikke bryr seg om hva du sier

Så du regner med at alt du sier er kjemeinteressant for andre? 50% av det folk sier til meg har jeg svært liten interesse av, er da ikke min feil?

Eller bør jeg svare for å virke interessert selv om det er noe jeg ikke har greie på?

Hey, han kan da fortsatt irritere seg over det? Jeg merker det selv, når jeg virkelig er engasjert i hva jeg sier, og motparten gir faen i det.

 

At nesten ikke er noen på min alder som uttaler kj-lyd.

 

 

Sjino, Sjøkken, Sjirke. GAAAH

Åh, akkurat det samme her. Samme med ordet "lissom". DET ER IKKE ET ORD!

Endret av Koffeinkanin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
• Når folk ikke bryr seg om hva du sier

Så du regner med at alt du sier er kjemeinteressant for andre? 50% av det folk sier til meg har jeg svært liten interesse av, er da ikke min feil?

Eller bør jeg svare for å virke interessert selv om det er noe jeg ikke har greie på?

 

Neida, de trenger ikke være like interessert i det jeg prater om som meg, men at de ikke bare sier "samme det" eller "jada, sikkert". At de ikke driter fullstendig i hva jeg sier.

Endret av Daggis0
Lenke til kommentar
Åh, akkurat det samme her. Samme med ordet "lissom". DET ER IKKE ET ORD!

Må nesten legge til dems.

Men med "dems" sliter jeg ofte å finne andre ord for det. Må alltid omstokke hele setningen.

 

Dere kommer til å være alene i lang, lang tid.

Hvorfor? Jeg elsker mennesker! :)

Lenke til kommentar
PS2-ish?

Bruktbilen :)

 

Playstation 2-aktig.

 

Playstation 2-aktig.

Hva menes med det da?

 

Bruktbilen :)

 

Grafikk-delen?

-Dragen :)

 

Ja, PS2-aktig. Og ja, Dragen, grafikkdelen er det jeg tenker på, men ikke bare det; gameplayet er også veldig ps2-aktig. Man kan ikke gå utenfor stup osv, man må gå på "stier", noe som minner meg om PS2 så innmarri.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...