Superparanoid Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Denne videoen--> God have mercy! Hvordan..HVORDAN.HVORDAN. Kunne du skape en slik rase? Ekstremt tragisk. "Det er jo ikke noe poeng å se naturlig ut lissm. Fordi at....når man skal sminke seg, skal man sminke seg." EDIT: Så på den videoen over. Klarte ikke mer enn 30 sekund, herregud så sinnsykt. Før dere dømmer jenta, vær klar over at dette var en parodi på hjernedøde bimboer, som f.eks. Linni Meister. Syntes hun klarte det bra. Sjekk denne videoen, så får dere kanskje et litt annet inntrykk: http://www.youtube.com/watch?v=q1lY3GecONo...re=channel_page Hun er jo ikke dum, sjekk 1:48... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Ho er bare 13-14, de fleste i den alderen sånn. Eller var det ikke ironi kanskje..? Endret 23. juni 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Superparanoid is in luuuuuuuuuuv. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Så dere mener hun farger håret sitt slikt for å lage en (1) video på youtube? Du kan ikke få et slikt hår uten å bruke en superpermanent saltpetersyre med nanostore plutoniumspartikkler. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Haha, jo vet du noe, du kan fint ha slikt hår naturlig Grattulerer med dagen dersom du tror det ikke går an å være blond uten å ha bleika håret. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Vel, om du har en slik blondfarge så må du enten ha farga det eller være albino, og jeg ser ingen røde øyne og krittet hud. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 At Alexander Spybak med Scarytale Er Fucking's overalt ... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Denne videoen--> God have mercy! Hvordan..HVORDAN.HVORDAN. Kunne du skape en slik rase? Ekstremt tragisk. "Det er jo ikke noe poeng å se naturlig ut lissm. Fordi at....når man skal sminke seg, skal man sminke seg." EDIT: Så på den videoen over. Klarte ikke mer enn 30 sekund, herregud så sinnsykt. Før dere dømmer jenta, vær klar over at dette var en parodi på hjernedøde bimboer, som f.eks. Linni Meister. Syntes hun klarte det bra. Sjekk denne videoen, så får dere kanskje et litt annet inntrykk: http://www.youtube.com/watch?v=q1lY3GecONo...re=channel_page Hun er jo ikke dum, sjekk 1:48... Tror også det bare er kødd. Men er nok av jenter med den innstillingen der, og det er kanskje ikke så rart når det er den type damer som er forbildene for tiden. Hjernedøde bimboer. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Se på de andre filmene hennes kanskje? Hun virker ikke som den dummeste jenta i flokken, men hun er vel ikke av de skarpeste heller. Hun ønsker bare oppmerksomhet, som mange andre 13 år gamle jenter. Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg finner ikke håndkle, og det er jævlig å ikke tørke håret når du har det så langt som meg. Regel nummer en er vel å ikke vaske håret uten håndkle. Eller så kan du jo alltid erstatte håndkle med en saks. Morsom du! Og det syns du er irriterende? Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 jeg er på kokkeskolen, og her om dagen (litt lenge siden faktisk) så pakka jeg overflødig kjøttdeig i en skål for å sette på kjøl, til senere bruk. gjorde dette på kjølerommet. så kom HUN inn, så at jeg pakka kjøttdeigen, og hun bare: "hva ER det du GJØR, Lasse?" jeg: "nei, altså...akkurat nå ser jeg på pokemon! " sluttreplikken min var litt dårlig, men jeg måtte bare skyte en spydighet tilbake...huff Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Hvem er "hun"? -- Irriterer meg at jeg ikke fikk achievementen (Conversationalist) i Assassin's Creed på andre playthrough, så må jeg spille gjennom enda en gang for å få den siste achievementen. Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 HUN er en i klassen som er godt voksen, i motsetning til meg, en 16 årig gutt, hun er derimot 20, og misliker meg fordi jeg er litt barnslig til tider i klassen så derfor har hun en tendens til å pirke på ALT jeg gjør . Lenke til kommentar
wûst Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Hun er 20 år? Irriterer meg at jeg ikke ahr gamecard til aoc Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Er 20 godt voksen nå? Faen, jeg er gammel. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 At noen hadde spist opp alle jordbærene, så jeg kunne ikke lage pavlova med jordbær (eller noe annet heller, siden vi ikke har noen andre bær liggende rundt) i kveld, og måtte nøye meg med vafler Misforstå meg rett, vafler er herlige greier, men nå hadde jeg lyst på en pavlova da. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 NÅ ER JEG FAEN MEG LEI AV AT FOLK AVSLUTTER INNLEGG MED NAVNET SITT OG SMILEFJES. SLUTT ELLER STIKK. Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Er 20 godt voksen nå? Faen, jeg er gammel. hahah tenkte mer på det mentale plan da, hun er 20, jeg er 16. hun er jente, jeg er gutt. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Spam/off-topic er fjernet fra tråden. Vennligst holdt dere til temaet folkens. (Som vanlig skal ikke denne posten kommenteres. Send evt. en PM) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg