Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Denne videoen-->

God have mercy! Hvordan..HVORDAN.HVORDAN. Kunne du skape en slik rase?

 

Ekstremt tragisk.

"Det er jo ikke noe poeng å se naturlig ut lissm. Fordi at....når man skal sminke seg, skal man sminke seg."

 

 

EDIT: Så på den videoen over. Klarte ikke mer enn 30 sekund, herregud så sinnsykt. :ohmy:

 

Før dere dømmer jenta, vær klar over at dette var en parodi på hjernedøde bimboer, som f.eks. Linni Meister. Syntes hun klarte det bra.

 

Sjekk denne videoen, så får dere kanskje et litt annet inntrykk:

 

http://www.youtube.com/watch?v=q1lY3GecONo...re=channel_page

 

Hun er jo ikke dum, sjekk 1:48...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne videoen-->

God have mercy! Hvordan..HVORDAN.HVORDAN. Kunne du skape en slik rase?

 

Ekstremt tragisk.

"Det er jo ikke noe poeng å se naturlig ut lissm. Fordi at....når man skal sminke seg, skal man sminke seg."

 

 

EDIT: Så på den videoen over. Klarte ikke mer enn 30 sekund, herregud så sinnsykt. :ohmy:

 

Før dere dømmer jenta, vær klar over at dette var en parodi på hjernedøde bimboer, som f.eks. Linni Meister. Syntes hun klarte det bra.

 

Sjekk denne videoen, så får dere kanskje et litt annet inntrykk:

 

http://www.youtube.com/watch?v=q1lY3GecONo...re=channel_page

 

Hun er jo ikke dum, sjekk 1:48...

Tror også det bare er kødd. Men er nok av jenter med den innstillingen der, og det er kanskje ikke så rart når det er den type damer som er forbildene for tiden. Hjernedøde bimboer.

Lenke til kommentar

jeg er på kokkeskolen, og her om dagen (litt lenge siden faktisk)

så pakka jeg overflødig kjøttdeig i en skål for å sette på kjøl, til senere bruk. gjorde dette på kjølerommet. så kom HUN inn, så at jeg pakka kjøttdeigen, og hun bare:

"hva ER det du GJØR, Lasse?"

jeg: "nei, altså...akkurat nå ser jeg på pokemon! :D"

 

sluttreplikken min var litt dårlig, men jeg måtte bare skyte en spydighet tilbake...huff

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...