Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Ufattelig sykt. Rapporterte posten din Quakecry da jeg er hundre prosent sikker på at videoen du linket til strider med retningslinjene her på forumet. Det er dessuten en god del mindreårige her på forumet. :)

Endret av Spetz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne videoen-->

God have mercy! Hvordan..HVORDAN.HVORDAN. Kunne du skape en slik rase?

 

Ekstremt tragisk.

"Det er jo ikke noe poeng å se naturlig ut lissm. Fordi at....når man skal sminke seg, skal man sminke seg."

 

 

EDIT: Så på den videoen over. Klarte ikke mer enn 30 sekund, herregud så sinnsykt. :ohmy:

 

Endret av Perfecta
Lenke til kommentar
Hadde en brus liggende i frysen, iskald. Og nå kom bror min inn i stua med fingeren ned i tuten og pirker i isen. Og i det han går ut, spør han om jeg vil ha noe.

 

Forbanna idiot.

Unnskyld meg, jeg beklager men jeg lo av det der. Unnskyld. Jeg skjønner at det var irriterende. Jeg hadde selv blitt irritert. Men hos meg så varer ikke brusen lenge uansett så kanskje det hadde vært bra om jeg hadde en bror som deg.

Lenke til kommentar

Ah, ingen som har laga kaffe her enda! Må man gjøre alt selv?

 

 

Hvor lang tid tar det fra man får skatteoppgjøret til pengene er på konto?

Årets skatteoppgjør skal være klart 24. juni for de aller fleste av oss, og kommer som et kjærkomment bidrag til feriebudsjettet.

 

Tilgodebeløp blir utbetalt i kort tid etterpå, opplyser Skatteetaten på sine hjemmesider.

Lenke til kommentar
Ah, ingen som har laga kaffe her enda! Må man gjøre alt selv?

 

 

Hvor lang tid tar det fra man får skatteoppgjøret til pengene er på konto?

Årets skatteoppgjør skal være klart 24. juni for de aller fleste av oss, og kommer som et kjærkomment bidrag til feriebudsjettet.

 

Tilgodebeløp blir utbetalt i kort tid etterpå, opplyser Skatteetaten på sine hjemmesider.

Er ikke dette en tråd for ting man irriterer seg over? Ikke ting som gleder deg? Jeg blir så irritert når folk skal begynne å glede seg over ting i denne tråden. Jeg mener det! FAEN.

Lenke til kommentar
Ah, ingen som har laga kaffe her enda! Må man gjøre alt selv?

 

 

Hvor lang tid tar det fra man får skatteoppgjøret til pengene er på konto?

Årets skatteoppgjør skal være klart 24. juni for de aller fleste av oss, og kommer som et kjærkomment bidrag til feriebudsjettet.

 

Tilgodebeløp blir utbetalt i kort tid etterpå, opplyser Skatteetaten på sine hjemmesider.

Er ikke dette en tråd for ting man irriterer seg over? Ikke ting som gleder deg? Jeg blir så irritert når folk skal begynne å glede seg over ting i denne tråden. Jeg mener det! FAEN.

Nå irriterer du meg. Jeg svarte da vitterlig bare på et spørsmål.

Lenke til kommentar
Ah, ingen som har laga kaffe her enda! Må man gjøre alt selv?

 

 

Hvor lang tid tar det fra man får skatteoppgjøret til pengene er på konto?

Årets skatteoppgjør skal være klart 24. juni for de aller fleste av oss, og kommer som et kjærkomment bidrag til feriebudsjettet.

 

Tilgodebeløp blir utbetalt i kort tid etterpå, opplyser Skatteetaten på sine hjemmesider.

Er ikke dette en tråd for ting man irriterer seg over? Ikke ting som gleder deg? Jeg blir så irritert når folk skal begynne å glede seg over ting i denne tråden. Jeg mener det! FAEN.

Jeg finner ikke mye glede i å måtte enda flere dager på å kunne bestille ny PC.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...