Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Arrg! Greit nok at Spotify har reklame, men hvorfor må jeg høre om at jeg kan søke etter labels for 25 gang idag?!

 

Ja og ikke nok med det, de har fått tak i de kvalmeste folka til å lage dissa infosnuttene og da, de smatter no grusomt når de prater! :S

Lenke til kommentar

At jeg nå, etter å ha ryddet i spillhylla for første gang på mange år har funnet ut at tre favorittspill til N64 er borte vekk; Super Mario 64, Mario Kart og Perfect Dark. Jeg vet veldig godt at de har ligget akkurat her før, så sannsynligvis har jeg enten uærlige venner, eller unga til en av mors tidligere typer har tatt dem med seg... De pleide å spille to av dem når de var her.

 

Forbanna drittunger.

Lenke til kommentar

Eksterne hardisken min, 90% av gangene eg kobler den til kommer det melding om at den må formateres, noe eg ikkje har noe som helst planer om.

Blir sittenes hele kvelden her ved og prøve og få den koblet til normalt.

Og når eg kobler fra ledningen så kommer den opp i to sekunder på pcn og så forsvinner, fantastisk system.

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Kunder som kommer inn etter stengetid eller kl. 21.59. Kan dere DØØØØØØ?!!! Herregud det irriterer. Var like før jeg fysisk jaget ut ei dame i kveld. "Kan jeg leie film nå?" "Nei, det er stengt" "Men en slik caffe latte kan jeg kjøpe" "Nei, kaffemaskinen er avslått" "Kan jeg kjøpe en softis da?" "Nei, alt er nok stengt nå, gå ut DEN døra".

Lenke til kommentar
Eksterne hardisken min, 90% av gangene eg kobler den til kommer det melding om at den må formateres, noe eg ikkje har noe som helst planer om.

Blir sittenes hele kvelden her ved og prøve og få den koblet til normalt.

Og når eg kobler fra ledningen så kommer den opp i to sekunder på pcn og så forsvinner, fantastisk system.

 

Det skjedde med min eksterne WD Mybook 500GB essental også. Ringte support og de ba meg prøve å få hentet ut så mye data jeg kunne før jeg leverte den inn på elkjøp og fikk ny. Husker ikke hvordan jeg gjorde det, men på en eller annen måte fikk jeg koblet den til og hentet ut det viktigste.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...