CombatPsycho Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Irriterer meg over folk som bruker nicket når de snakker til andre "Hei Raxxor, kom hit!" Haha, ja! Kalte meg Gærdzor på et eller annet mmospill for noen år siden, og du kan vel tenke deg hva jeg ble kalt ellers det året Endret 22. juni 2009 av Kim Salabim Lenke til kommentar
Fhtagn Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Arrg! Greit nok at Spotify har reklame, men hvorfor må jeg høre om at jeg kan søke etter labels for 25 gang idag?! Ja og ikke nok med det, de har fått tak i de kvalmeste folka til å lage dissa infosnuttene og da, de smatter no grusomt når de prater! :S Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Smådrolter i alle aldere som lager unødvendige tråder bare for å vise Norge at de har penger til en overkill PC. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Smådrolter i alle aldere som lager unødvendige tråder bare for å vise Norge at de har penger til en overkill PC. For ikke å snakke om at det eneste den skal bli brukt til er cs og wow. Endret 22. juni 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Bikkjen tygget i stykker øreproppene mine, doooh Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Bikkjen tygget i stykker øreproppene mine, doooh Haha, ene hunden min gjorde det samme mens jeg var på jobb forrige uke. Klatra opp på spisestuestolen, videre opp på bordet og sto der og tygde de kjekke øreproppene mine i småbiter. Bikkja er 4 kg Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 At jeg glemte å ringe på leiligheta jeg skulle høre om i helga.Og nå er den utleid. Faen! >< YDI Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 At jeg nå, etter å ha ryddet i spillhylla for første gang på mange år har funnet ut at tre favorittspill til N64 er borte vekk; Super Mario 64, Mario Kart og Perfect Dark. Jeg vet veldig godt at de har ligget akkurat her før, så sannsynligvis har jeg enten uærlige venner, eller unga til en av mors tidligere typer har tatt dem med seg... De pleide å spille to av dem når de var her. Forbanna drittunger. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Allergi!! Klør i nese, hals og øyne og nyser hele dagen. Kjempe gøy!! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 At mamma ikke gidder å bruke kredittkortet sitt så jeg får spille age of conan. Har ikke kredittkort selv. Lenke til kommentar
Mallarmist Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 når andre i huset laster ned når jeg skal spille cs! Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Irriterer meg noe grenseløst at det ikke finnes et lett tilgjengelig konverterings program som kan konvertere .MOV (quicktime) <---- DRITTFORMAT) til .AVI og at kamera mitt bruker det formatet og at 1 minutt tar 100 mb. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Kjempe stor Aaargh! KJEMPESTOR! Ver så snill? Endret 22. juni 2009 av -Maråk- Lenke til kommentar
co2 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Hadde en brus liggende i frysen, iskald. Og nå kom bror min inn i stua med fingeren ned i tuten og pirker i isen. Og i det han går ut, spør han om jeg vil ha noe. Forbanna idiot. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Eksterne hardisken min, 90% av gangene eg kobler den til kommer det melding om at den må formateres, noe eg ikkje har noe som helst planer om. Blir sittenes hele kvelden her ved og prøve og få den koblet til normalt. Og når eg kobler fra ledningen så kommer den opp i to sekunder på pcn og så forsvinner, fantastisk system. Endret 22. juni 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Ekstreme, overfladiske mote-horer. Endret 22. juni 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Kunder som kommer inn etter stengetid eller kl. 21.59. Kan dere DØØØØØØ?!!! Herregud det irriterer. Var like før jeg fysisk jaget ut ei dame i kveld. "Kan jeg leie film nå?" "Nei, det er stengt" "Men en slik caffe latte kan jeg kjøpe" "Nei, kaffemaskinen er avslått" "Kan jeg kjøpe en softis da?" "Nei, alt er nok stengt nå, gå ut DEN døra". Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Eksterne hardisken min, 90% av gangene eg kobler den til kommer det melding om at den må formateres, noe eg ikkje har noe som helst planer om.Blir sittenes hele kvelden her ved og prøve og få den koblet til normalt. Og når eg kobler fra ledningen så kommer den opp i to sekunder på pcn og så forsvinner, fantastisk system. Det skjedde med min eksterne WD Mybook 500GB essental også. Ringte support og de ba meg prøve å få hentet ut så mye data jeg kunne før jeg leverte den inn på elkjøp og fikk ny. Husker ikke hvordan jeg gjorde det, men på en eller annen måte fikk jeg koblet den til og hentet ut det viktigste. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Dnepropetrovsk_maniacs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg