Laffe Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Hmmm. Folk som ikke ikke klarer å innse at enkelte folk er mer suksessfull enn dem selv. Er ikke personen sin skyld at han har bedre utdannelse og tjener mere penger enn trygdepersoner eller andre. Har man kommet fra fattigstrøk og har blitt mye mer suksessfull enn han som har kommet fra middel/rik familie.. ja da skal personen få lov til å føle seg BEDRE. Alt skal være så jææævlig likt! Jævla jantelov. @stjerneskudd: Du er latterlig! Tror du ikke Norsk-språket også vil bli oppfattes slikt? Når man er i utlandet. og angående selvtillit. Bare fordi du er kunnskapsløs betyr ikke at resten av verden er det Endret 21. juni 2009 av laffe Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 - Negre på bussen som lukter vondt (lurer på hvor mange ganger dette er blitt sagt? :-p) og ikke klarer å holde stemmenivået nede mens de plaprer med hele familien på oogaboogaspråk.. som selvfølgelig også er med og bidrar med mer støy og lukt. Hahaha, åh, gud, hvor tragisk du er. Yes, I know its a billion of you, and one of me, but still: speak English! I don't want to learn some Chinese bullshit. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Når en stumbler og kommer inn på en side med dritthøy lyd, og neste side tar lang tid å laste. Så løsningen er å lukke tabben og åpne en ny.. Brenn Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Når en stumbler og kommer inn på en side med dritthøy lyd, og neste side tar lang tid å laste. Så løsningen er å lukke tabben og åpne en ny.. Brenn Agreed. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Har vært å fisket ikveld, og på denne plassen har flåttene tydeligvis hovedkvarter. Har funnet 3 stykker, alle ca 1mm store. Blir så forbanna paranoid av slikt, går å tenker at de er overalt. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Hva som irriterer meg? Tja, verden kanskje? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Folk som absolutt må opplyse om at de har redigert innlegget og skriver "Edit: leif." om de har glemt en "K" i ordet "ikke" f.eks, vi skjønner hva dere mener. Men det gjør vel sikkert ikke han som poster innlegget. Og tror at de er så kule og morsomme, til opplysning nei DERE ER IKKE MORSOMME og vi driter regelrett i hvor mye dere "leifer", fuck off, legg dere å dø i mørkt hjørne, hater sånne. Også folk som må skrive forskjellige versjoner av fail, phail etc etc, herregud, får faen meg vrangforestillinger av slikt. Også tyskere som tror tysk er språket alle snakker i verden og bare skriver tysk sånn ca uansett hva. Også nordlendinger som absolutt må skrive på en eller anna forbanna dialekt, ja vi veit dere har problemer men kan da følge reglene som er til forumet for det og skrive norsk bokmål eller nynorsk som de aller fleste forum har? Det er sånn ca bare nordlendinger og en å anna forstyrra vestlending som må skrive på dialekt. Joda jeg skjønner hva som står men det er så forbant når de bare MÅ gjøre det og spesielt når folk ber de skrive mer forståelig norsk så bare fortsetter de å gjerne skrur dialekt nivået ett hakk opp. Jeg snakker nå dialekt så det suser etter selv men skal jeg skrive dialekt så skjønner verken jeg selv eller andre det, mange ord jeg bruker som ikke engang går ann å stave fornuftig så folk kan skjønne det. Nesten så jeg sprekker i sinne, må legge meg så jeg får litt ro. Til de som nå må sippe fordi jeg var ærlig, sett dere på fingern og snurr, ha en god dag. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Greit nok når folk har lagt til eller endret en ting i posten (egentlig ikke, men det går greit), men bare for å vise at de rettet en skrivefeil? Jævla irriterenes det skal jeg si deg! Det er totalt unødvendig å gjøre det! Er også enig i den "leif"-greia. Han burde heller ikke irritere deg, han babler ikke i vei om ting han ikke har peiling på. Han har faktisk så å si rett gjennom hele posten sin. Endret 22. juni 2009 av fBlikeng Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Tullball. De legger til "Edit: leif" av den grunn at de skal vise at de ikke endret annet enn skrivefeil. At det ikke var noe viktig som gikk utover poenget eller argumentet i posten. EDIT: Nå irriterer du meg og. EDITEDIT: Derimot, bandet ditt irriterte ikke. Det var ganske kult. Endret 22. juni 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Tullball. De legger til "Edit: leif" av den grunn at de skal vise at de ikke endret annet enn skrivefeil. At det ikke var noe viktig som gikk utover poenget eller argumentet i posten. Det trengs ikke redigeres. Om jeg leser posten en gang og det står ikek, og neste gang står det ikke, så bryr det meg midt bak. Om det er formulering kan en skrive edit: formulering eller noe, og legger en til deler i debatten så skriver en edit: (argument). Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Så klart, hadde alle lagt til en "edit: formulering", så hadde det funket. Dessverre gjør ikke alle det. I deler som Politikk og Samfunn så er det uhørt å endre en post uten å forklare, for da kan du forbedre hva ditt originale utsagn var, i ettertid etter noen har quoted deg, f.eks. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Irriterer meg over feilslåtte spøker eller spøker som funker, men som får meg til å virke som en idiot fordi jeg er selvironisk. Selvironi er en kvalitet som er mindre og mindre verdsatt. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Ting jeg ikke liker,av moi. - Folk som skriver moi. - Sutrete blitzere.. eh.. Blitzere generelt* - Fjortisser som røyker fordi "de har problemer" eller "fordi de er såå stressa as." - Folk som røyker rett opp i trynet mitt. - Folk som sier at de ikke hører på teksten i en sang. - SOS Rasisme - Negre på bussen som lukter vondt (lurer på hvor mange ganger dette er blitt sagt? :-p) og ikke klarer å holde stemmenivået nede mens de plaprer med hele familien på oogaboogaspråk.. som selvfølgelig også er med og bidrar med mer støy og lukt. - Death Knights på WoW. - Belf huntere & nelfs på WoW. - Folk som ikke har peiling på det du snakker om og dermed gjentar det du nettopp har sagt og tror det er noe kjempesmart de selv har funnet på. - Folk med overdreven selvtillit. (les: Innbiller seg at de er penere, smartere og bedre enn deg) - ++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Puh! Irriterer meg over folk som dette. (Stjerneskudd, altså) Endret 22. juni 2009 av phoNte Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) ER DET MULIG? Gjett hvem som har sovet 3 timer i natt, og våkner av Basshunter på full guffe i rommet ved siden av? Åjada, broren min viser litt hensyn... Å det værste er at han faktisk ble sur på meg, siden jeg ble forbanna for at han vekte meg.. Enkelte skulle seriøst ha vært skutt.. Endret 22. juni 2009 av Applebee Lenke til kommentar
spillegalen Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Folk som bruker fremmedord de ikke vet hva betyr. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Irriterer meg over folk som bruker nicket når de snakker til andre "Hei Raxxor, kom hit!" Endret 22. juni 2009 av sandinista Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 - Folk som ikke har peiling på det du snakker om og dermed gjentar det du nettopp har sagt og tror det er noe kjempesmart de selv har funnet på. En kamerat av meg gjør det der. Og veldig ofte gjentar han det jeg sier med sine egne ord (adekvat er en gjenganger) og da er det liksom han som får siste ord. For en tufs. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Arrg! Greit nok at Spotify har reklame, men hvorfor må jeg høre om at jeg kan søke etter labels for 25 gang idag?! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 At jeg glemte å ringe på leiligheta jeg skulle høre om i helga. Og nå er den utleid. Faen! >< Lenke til kommentar
wûst Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Folk som absolutt må opplyse om at de har redigert innlegget og skriver "Edit: leif." om de har glemt en "K" i ordet "ikke" f.eks, vi skjønner hva dere mener.Men det gjør vel sikkert ikke han som poster innlegget. Og tror at de er så kule og morsomme, til opplysning nei DERE ER IKKE MORSOMME og vi driter regelrett i hvor mye dere "leifer", fuck off, legg dere å dø i mørkt hjørne, hater sånne. Enig, du har skamrett i dette. Endret 22. juni 2009 av Sattern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg