Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
folk som sier at røyking dreper....

7513979[/snapback]

Liker i hvert fall msn nicket mitt bedre enn noen andre sine nick. :p

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Røyking dreper... says:

Er det tøft å ha et evig langt fjortiss nick?

Christian - Duke Drunkington..The time will come when our silence will be more powerful than the voices you strangle today says:

jepp

Christian - Duke Drunkington..The time will come when our silence will be more powerful than the voices you strangle today says:

you should try it sometime

vær glad jeg ikke har 5000000 smileyer

Røyking dreper... says:

Lol tungeys4.png

takk for omtanken, men er desverre gammelt nytt..

7513979[/snapback]

En god setning kan aldri gjentas for mange ganger.. *nei, hvordan var det uttrykket igjen*

Endret av ;P
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Telefonselgere, helt klart.

7730200[/snapback]

Vi er vel bare søte? :ermm:

7730525[/snapback]

Nei, telefon selgere er frekke. De ringer flere ganger uansett om man sier nei. Hadde ett tilfelle idag, f.eks: En dame ringte å spurte om jeg ville kjøpte det og det, så ga jeg ett klart "nei" på en høflig måte, så spørr hun "hvorfor ikke?".

Man er ikke lite frekk da! Hoff, blir så irritert.

Få deg en annen jobb :p

Lenke til kommentar

7730200[/snapback]

7730525[/snapback]

Nei ikke søte... Har jobba som telefonselger selv... Syntes ikke det var en gøy jobb men vi må jo få lov til å tjene penger vi som alle andre.

7730575[/snapback]

Jeg også, og jeg sluttet fordi kundene var så uutholdelige. Hvis jeg fortsetter med samme tone, så vil det kanskje føre til at alle slutter og telefonselgere forsvinner for alltid.

Lenke til kommentar
Burde vært sånn at man måtte gi uttrykk for at man ønsker å bli oppringt av telefonselgere. Da hadde de dødd ut ganske fort.

7732028[/snapback]

Det er sikkert mange eldre som trenger noen å prate med. Så hvorfor kan de ikke kaste bort arven din på en telefonselger i samme slengen ?

Lenke til kommentar

En ting som irriterer meg grenseløst er hvordan folk stiller seg i kø på vei inn i bussene. I inngangen er det et slags skille som markerer at de som betaler kontant skal gå til høyre og de som har månedskort/div skal gå til venstre. Jeg er lut lei av alle de trege menneskene med kontanter som "tar opp" begge inngangene. ARG!

Lenke til kommentar
En ting som irriterer meg grenseløst er hvordan folk stiller seg i kø på vei inn i bussene. I inngangen er det et slags skille som markerer at de som betaler kontant skal gå til høyre og de som har månedskort/div skal gå til venstre. Jeg er lut lei av alle de trege menneskene med kontanter som "tar opp" begge inngangene. ARG!

7732166[/snapback]

Er værre når det er en idiot som bestemmer seg for å stå forran busskortdingsen!

post-44445-1168934946_thumb.png

Lenke til kommentar

7730200[/snapback]

7730525[/snapback]

Nei, telefon selgere er frekke. De ringer flere ganger uansett om man sier nei. Hadde ett tilfelle idag, f.eks: En dame ringte å spurte om jeg ville kjøpte det og det, så ga jeg ett klart "nei" på en høflig måte, så spørr hun "hvorfor ikke?".

Man er ikke lite frekk da! Hoff, blir så irritert.

Få deg en annen jobb :p

7730671[/snapback]

Lat som du er en annen som svarer for deg, og si at du ikke kan ta telefon for at du er døv. Da sletter de deg fra lista. ;)

Lenke til kommentar
Folk som klager over telefonselgere... slutt å syt å gjør no med det....

http://w2.brreg.no/reservasjon/

å jo, det funker...

7732811[/snapback]

1. Forhåpentligvis har de fleste som klager allerede gjort dette, men som vi alle vet kan det ta noen måneder før disse listene blir oppdatert hos de diverse selgerne.

2. Å måtte reservere seg mot at folk ringer deg opp er i seg selv absurd, det burde vært omvendt. De som er interessert i å bli oppringt med diverse tilbud kan melde seg inn i et register, så trenger ikke vi som vil slippe unna å måtte melde oss inn i registeret og vente 5-6 måneder på ringingen tar slutt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...