Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

og trespiser? Når du er 25 er det på tide å finne seg noe eget :)

Joa, har tenkt på det hele tida men jeg ser på denne plassen jeg bor på nå som et alternativ. Jeg har gjort livet mitt surt for meg selv på noen måter så jeg har ikke så veldig mange muligheter som de fleste andre har. Men jeg mener at jeg bør ha rett på å bli behandlet som jeg skulle vært myndig og at jeg bør kunne gjøre som jeg selv vil nå som jeg har skjerpet meg og lever livet riktig.. Ikke det at jeg mener at det er en fasit på livet men du skjønner det sikkert. Når du lever feil så går alt til helvete.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Å fy faen. Nå fikk jeg beskjed om å gå ut og finne på noe annet enn å sitte foran datan... FAEN. Er jo ingenting å drive med ute når man bor på en gård langt inne i skogen i en norsk dal hvor du ikke veit hvem naboen er en gang. Og jeg er 25 år og kjeder meg ikke frivillig. FAEN. Å FY FAEN JEG BLIR IRRITERT. RØDE HELVETE. SVARTE SATAN. FANDEN I HELVETE. :mad:

Skaff deg en jobb i en (stor)by eller studér hvor som helst i verden (dersom du ikke har prøvd det enda). Flytt til andre sida av landet, og ikke gi dem telefonnummeret ditt. Du har ingenting å tape.

Det virker som om du klandrer deg til hjemstedet fordi det er...hjemmet ditt. Dette forandrer seg etter du har bodd på det nye stedet noen måneder.

Jeg hadde aldri overlevd i din situasjon.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Å fy faen. Nå fikk jeg beskjed om å gå ut og finne på noe annet enn å sitte foran datan... FAEN. Er jo ingenting å drive med ute når man bor på en gård langt inne i skogen i en norsk dal hvor du ikke veit hvem naboen er en gang. Og jeg er 25 år og kjeder meg ikke frivillig. FAEN. Å FY FAEN JEG BLIR IRRITERT. RØDE HELVETE. SVARTE SATAN. FANDEN I HELVETE. :mad:

Unnskyld meg, men om du er 25 år og fortsatt bor hjemme hadde jeg også kasta deg ut. Voks opp og ta ansvar for ditt eget lig. Skjønner at foreldrene dine blir frustrert..

Du, jeg har ikke bodd hos mor på 4 år. Jeg fikk en jobb i nærheten av der bestemor bor og hun sier jeg kan få bo der gratis og hun ville hjelpe meg på alle måter. Og jeg tar i mot hjelpen med glede. Så jeg skjønner ikke at foreldrene mine blir frustrerte. DET ER JEG SOM HAR GRUNN TIL Å BLI IRRITERT HER. FAEN ASS.. MÅ JO HA ET LIV JEG OGSÅ.

So? Du bor uansett GRATIS hos din familie. Det er på tide å bli voksen. Hvis du bor under deres tak hjelper det ikke at du er myndig. De har fortsatt "lov" til å bestemme litt over deg. Selvfølgelig er det frustrerende å ha en 25 åring sittende hjemme foran pc 24/7. Hvis du bor på landet har du jo masse turstier du kan bevege deg på..

Lenke til kommentar
KRL (eller RLE som det heter nå) læreren vår er bare så irriterende! Han prøver faktisk og kristne oss. Dette året har vi hatt litt om forskjellige religioner, men mest om kristendom og fordypning i kristendom. Han har også vist oss kriste musikkvideoer, for og viste at kristendom er "kult" ( jeg mener ikke at kristendom er noe negativt). Og etter det så vi en film om kristendommen i amerikanske slumstrøk.

Og det verste av alt er at han sier at det ikke finnes noen bevis for evolusjonsteorien!

Det beste du kan gjøre er vel å ta det opp med skolens ledelse, si at det er vranglære.

Og noe som har irritert meg i de siste dagene:

Samfunnet er ødelagt. Jeg ser for mye sperringer.

Folk går lange omveier, og følger veien, i stedet for å gå rett fram opp en liten skråning.

Folk tåler ingenting. (Ikke at jeg er noe bedre, jeg tåler svært lite selv har jeg merka)

Det største problemet er vel andre mennesker. Folk blir så lett flaue, tør ikke å gjøre det de har lyst til når det er mange folk i nærheten.

F.eks når jeg er ute å trener styrke, så slutter jeg når det går folk forbi.

Jeg blir irritert over meg selv, og prøver å bli kvitt dette problemet.

Jeg har nå begynt å gradvis gå tilbake til naturens måter å leve på. F.eks i dag gikk jeg rett frem, i stedet for å følge veien hele tida. Gikk gjennom skog og kratt osv.

Målet er vel å ikke ha behov for noen asfaltvei.

Deretter skal jeg begynne å ignorere samfunnets andre grenser og regler, men dette er en utvikling som går over lang tid. Så hvis samfunnet kollapser en dag, så merker jeg ingen forskjell.

Hvis jeg kommer meg ut av samfunnets sperringer så blir livet fullkomment.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Jepp, det var egentlig målet. :)

Det ligger jo i min egen natur å være høflig og grei, så jeg kommer jo ikke til å være helt crazy.

Jeg har ikke tenkt å gå drastisk fram, bare utvikle nye tankemåter og bare gjøre alt gradvis.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Unnskyld meg, men om du er 25 år og fortsatt bor hjemme hadde jeg også kasta deg ut. Voks opp og ta ansvar for ditt eget lig. Skjønner at foreldrene dine blir frustrert..

Du, jeg har ikke bodd hos mor på 4 år. Jeg fikk en jobb i nærheten av der bestemor bor og hun sier jeg kan få bo der gratis og hun ville hjelpe meg på alle måter. Og jeg tar i mot hjelpen med glede. Så jeg skjønner ikke at foreldrene mine blir frustrerte. DET ER JEG SOM HAR GRUNN TIL Å BLI IRRITERT HER. FAEN ASS.. MÅ JO HA ET LIV JEG OGSÅ.

So? Du bor uansett GRATIS hos din familie. Det er på tide å bli voksen. Hvis du bor under deres tak hjelper det ikke at du er myndig. De har fortsatt "lov" til å bestemme litt over deg. Selvfølgelig er det frustrerende å ha en 25 åring sittende hjemme foran pc 24/7. Hvis du bor på landet har du jo masse turstier du kan bevege deg på..

For å forsvare trespiser litt, så er det fryktelig irriterende at folk som ikke kjenner til omstendighetene kommer med slike utsagn som "Bli voksen!". Jeg kjenner selv til akkurat den situasjonen der. Da jeg var 25 år mistet jeg jobben, jeg var singel og pengelens. Jeg ble tvunget til å flytte hjem for en liten stund. Det er ikke så lett å finne seg en ny jobb i all hast, ei heller å flytte til en annen del av landet. Heldigvis ordnet det seg ganskje kjapt for min del akkurat da, men ofte er det tilfeldigheter som avgjør hva resultatet blir.

Men et tips til deg som bor på en gård langt inne i skogen; begynn å interessere deg for fotografering! Har du først blitt hekta, kan du holde på i timevis ute. ;)

Lenke til kommentar

Ting jeg ikke liker,

av moi.

- Folk som skriver moi.

- Sutrete blitzere.. eh.. Blitzere generelt*

- Fjortisser som røyker fordi "de har problemer" eller "fordi de er såå stressa as."

- Folk som røyker rett opp i trynet mitt.

- Folk som sier at de ikke hører på teksten i en sang.

- SOS Rasisme

- Negre på bussen som lukter vondt (lurer på hvor mange ganger dette er blitt sagt? :-p) og ikke klarer å holde stemmenivået nede mens de plaprer med hele familien på oogaboogaspråk.. som selvfølgelig også er med og bidrar med mer støy og lukt.

- Death Knights på WoW.

- Belf huntere & nelfs på WoW.

- Folk som ikke har peiling på det du snakker om og dermed gjentar det du nettopp har sagt og tror det er noe kjempesmart de selv har funnet på.

- Folk med overdreven selvtillit. (les: Innbiller seg at de er penere, smartere og bedre enn deg)

- ++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Puh!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...