Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er så jævlig lei av og ha så treigt nett!! Tar jo år og dag bare og loade en film på youtube.

Hatt det sånn lenge eller? Jeg har hatt det sånn i akkurat 3 år. Er tvunget til å ha 3G nett for slekta mi er så i mot internett at dem gjør alt for at jeg ikke skal ha det.

Lenke til kommentar
At folk ikke ser forskjellen mellom "Egene meninger" og "mobbing". Herregud, folk er jo så jævla hårsåre!

 

eksempler:

Jeg liker ikke homser eller jeg synes homofili er galt.

MOBBING!

 

Jeg mener at feite mennesker burde slanke seg, for å da skaffe seg bedre helse

MOBBING!

 

Alle som sitter foran datamaskinen i x-antall timer er nerder og usosial feit faen

Mobbing!

 

 

Alt er jo mobbing fortida!

 

Jeg mener homofili ikke er riktig.

Politisk ukorrekt mening. Du blir sett på som konservativ idiot.

 

Jeg mener overvektige bør gå ned i vekt for å få mindre helseproblemer.

Politisk ukorrekt mening. Du blir sett på som en idiot som ikke har evner til å sette seg inn i andres situasjoner.

 

Mennesker som bruker mye tid foran datamaskinen har problemer.

Politisk korrekt mening.

 

 

Da er vel den minste gruppen alltid en idiot, fordi den går imot den "STORE" gruppen? Javell.

Jeg liker ikke innvandrere - idiot

Fisking er driit kult, Kunne ha fisket i flere dager fordi... (ja de fleste liker å fiske, men det er neppe mange som liker å fiske flere dager i strekk) - idiot

osv..

Lenke til kommentar
Å fy faen. Nå fikk jeg beskjed om å gå ut og finne på noe annet enn å sitte foran datan... FAEN. Er jo ingenting å drive med ute når man bor på en gård langt inne i skogen i en norsk dal hvor du ikke veit hvem naboen er en gang. Og jeg er 25 år og kjeder meg ikke frivillig. FAEN. Å FY FAEN JEG BLIR IRRITERT. RØDE HELVETE. SVARTE SATAN. FANDEN I HELVETE. :mad:

Unnskyld meg, men om du er 25 år og fortsatt bor hjemme hadde jeg også kasta deg ut. Voks opp og ta ansvar for ditt eget lig. Skjønner at foreldrene dine blir frustrert..

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
At folk ikke ser forskjellen mellom "Egene meninger" og "mobbing". Herregud, folk er jo så jævla hårsåre!

 

eksempler:

Jeg liker ikke homser eller jeg synes homofili er galt.

MOBBING!

 

Jeg mener at feite mennesker burde slanke seg, for å da skaffe seg bedre helse

MOBBING!

 

Alle som sitter foran datamaskinen i x-antall timer er nerder og usosial feit faen

Mobbing!

 

 

Alt er jo mobbing fortida!

 

Jeg mener homofili ikke er riktig.

Politisk ukorrekt mening. Du blir sett på som konservativ idiot.

 

Jeg mener overvektige bør gå ned i vekt for å få mindre helseproblemer.

Politisk ukorrekt mening. Du blir sett på som en idiot som ikke har evner til å sette seg inn i andres situasjoner.

 

Mennesker som bruker mye tid foran datamaskinen har problemer.

Politisk korrekt mening.

 

Politisk korrekthet irriterer så grenseløst! Spesielt hvordan det ødelegger humor i filmer og andre medier.

 

 

Det virker som det meste av politisk korrekthet er en form for fornektelse. Altså, i stedet for å innse at en er feit så skal man dekke det med sukker og kalle det noe som høres litt bedre ut.

 

Og hva er det som gjør det siste der politisk korrekt? Jeg synes bare det du skriver viser hvor tåpelig og vilkårlig politisk korrekthet er.

 

 

 

Men men, det åpner i hvert fall for humor om politisk korrekthet. Som da House kalte noen foreldre "parentally challenged."

 

EDIT: Jeg søkte på "parentally challenged" for å finne det klippet, men alt jeg fant var folk som faktisk brukte uttrykket seriøst. Nå er jeg ganske skuffet over retningen samfunnet går i.

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar
Å fy faen. Nå fikk jeg beskjed om å gå ut og finne på noe annet enn å sitte foran datan... FAEN. Er jo ingenting å drive med ute når man bor på en gård langt inne i skogen i en norsk dal hvor du ikke veit hvem naboen er en gang. Og jeg er 25 år og kjeder meg ikke frivillig. FAEN. Å FY FAEN JEG BLIR IRRITERT. RØDE HELVETE. SVARTE SATAN. FANDEN I HELVETE. :mad:

Unnskyld meg, men om du er 25 år og fortsatt bor hjemme hadde jeg også kasta deg ut. Voks opp og ta ansvar for ditt eget lig. Skjønner at foreldrene dine blir frustrert..

Du, jeg har ikke bodd hos mor på 4 år. Jeg fikk en jobb i nærheten av der bestemor bor og hun sier jeg kan få bo der gratis og hun ville hjelpe meg på alle måter. Og jeg tar i mot hjelpen med glede. Så jeg skjønner ikke at foreldrene mine blir frustrerte. DET ER JEG SOM HAR GRUNN TIL Å BLI IRRITERT HER. FAEN ASS.. MÅ JO HA ET LIV JEG OGSÅ.

Lenke til kommentar

KRL (eller RLE som det heter nå) læreren vår er bare så irriterende! Han prøver faktisk og kristne oss. Dette året har vi hatt litt om forskjellige religioner, men mest om kristendom og fordypning i kristendom. Han har også vist oss kriste musikkvideoer, for og viste at kristendom er "kult" ( jeg mener ikke at kristendom er noe negativt). Og etter det så vi en film om kristendommen i amerikanske slumstrøk.

Og det verste av alt er at han sier at det ikke finnes noen bevis for evolusjonsteorien!

Lenke til kommentar

Alle de tåpelige gruppene jeg får invitasjoner til på facebook hele tiden.

 

Vi som ikke liker barnemishandling

Vi som ikke liker dyremishandling

Vi som synes mobbing er teit

Vi som ikke synes tran er godt

Vi som har lyst å ha lengre ferie

Vi som synes godteri er godt

 

og ikke minst

 

Vi som liker sex

Vi som liker å kose

 

Får da være måte på. Hvem liker barnemishandling og dyremishandling? Og hvem er det som ikke liker sex? Man behøver da ikke joine en teit gruppe fordi?

 

 

og trespiser? Når du er 25 er det på tide å finne seg noe eget :)

Endret av Sookie
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...