Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

At folk ikke ser forskjellen mellom "Egene meninger" og "mobbing". Herregud, folk er jo så jævla hårsåre!

 

eksempler:

Jeg liker ikke homser eller jeg synes homofili er galt.

MOBBING!

 

Jeg mener at feite mennesker burde slanke seg, for å da skaffe seg bedre helse

MOBBING!

 

Alle som sitter foran datamaskinen i x-antall timer er nerder og usosial feit faen

Mobbing!

 

 

Alt er jo mobbing fortida!

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det som irriterer meg nå for tiden er hvor opptatt folk er med håret sitt. Who gives a shait? Jeg gjør ingenting med håret mitt, og jeg får flere komplimenter for det enn noen av kompisene mine

Enig på den.

Gjør ingenting med håret mitt jeg heller, og jeg klippes fortsatt av bestemoren min. Folk gir blaffen.

 

 

Nå er vel dere i slutten av den alderen hvor de fleste guttene kliner til håret med overdrevne mengder voks og annen guffe.

 

Skal ikke mye til for å slå det :p.

 

 

(Når man begynner å få litt lengde på håret er det dog greit å vite hva man gjør, med mindre man er veldig heldig fra naturens side.)

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
At folk ikke ser forskjellen mellom "Egene meninger" og "mobbing". Herregud, folk er jo så jævla hårsåre!

 

eksempler:

Jeg liker ikke homser eller jeg synes homofili er galt.

MOBBING!

 

Jeg mener at feite mennesker burde slanke seg, for å da skaffe seg bedre helse

MOBBING!

 

Alle som sitter foran datamaskinen i x-antall timer er nerder og usosial feit faen

Mobbing!

 

 

Alt er jo mobbing fortida!

 

Greit nok å ha egne meninger, men det virker som du viser jo ganske lite respekt for andres meninger, så hvorfor skal folk respektere dine?

Lenke til kommentar

@Karlson. Nå var dette bare eksempler som jeg har tatt fra saker, f.eks hu som ble slaktet og hetset for at hun mente at homofile ikke burde gifte seg(miss california?). Hvis du tror at det var mine meninger så tar du feil.

Men iallefall, så blir det bare teit å kalle alle som har sine egene meninger for mobbere.

Endret av laffe
Lenke til kommentar
At folk ikke ser forskjellen mellom "Egene meninger" og "mobbing". Herregud, folk er jo så jævla hårsåre!

 

eksempler:

Jeg liker ikke homser eller jeg synes homofili er galt.

MOBBING!

 

Jeg mener at feite mennesker burde slanke seg, for å da skaffe seg bedre helse

MOBBING!

 

Alle som sitter foran datamaskinen i x-antall timer er nerder og usosial feit faen

Mobbing!

 

 

Alt er jo mobbing fortida!

 

Jeg mener homofili ikke er riktig.

Politisk ukorrekt mening. Du blir sett på som konservativ idiot.

 

Jeg mener overvektige bør gå ned i vekt for å få mindre helseproblemer.

Politisk ukorrekt mening. Du blir sett på som en idiot som ikke har evner til å sette seg inn i andres situasjoner.

 

Mennesker som bruker mye tid foran datamaskinen har problemer.

Politisk korrekt mening.

Endret av Mynotir
Lenke til kommentar

Det som irriterer meg er min bestemor som sier til meg hva jeg skal gjøre. Samme gjør min tante og min mor og 2 av tantene min banksnakker meg. Fordi de synes jeg er feit, fordi de mener jeg sitter for mye foran datan. Mor sa at ingen jenter liker sånne som deg til meg men jeg har vært sammen med ei helt nydelig jente som de færreste bare kan drømme om. (bestemor vet ikke hva data er en gang) Hun hører så mye fælt om data og internett i nyhetene så det er det hun veit. Skrur av strømmen til utstyret mitt når jeg ikke er der men likevel krever at jeg skal betale strøm for meg. Jeg er 25 år og burde ha skaffet meg et hus for lengst men likevel. Når dem vil hjelpe først og krever noe tilbake etterpå synes jeg det blir feil. Og bestemor tror at jeg driver med stoff fordi jeg blir irritert og hever stemmen for å få henne til å forstå. Og når jeg har fortalt bestemor noe så pleier hun å spørre om det jeg har fortalt rett etterpå som er et bevis på at hu ikke hører på det jeg har å si. Mulig dette her bare er piss men jeg blir så irritert. . Da blir jeg bare enda mer forbanna. Da kjenner jeg det koker innvendig. FAEN. JEG BLIR SÅ JÆVLIG IRRITERT OG FORBANNA. HELVETE. FY FAEN. Er ikke lett når det er 3 folk som skal bestemme over meg. Det er Mor, Tante og Bestemor. Alle vil bestemme over meg. Hvilke klær jeg skal gå med og ikke gå med. Dem er også redde for å fortelle ting til meg for jeg blir sint. Og med en gang jeg prøver å være vennlig (som jeg helst vil og liker å være) så begynner dem med en gang å snakke til meg. Ikke for mye foran datan, gå med klær som er for din alder, ikke gjøre det men gjør det sånn og sånn. FAEN.. jeg er 25 år. HELVETTE. en dag så kommer jeg til å miste kontrollen og gjøre noe skikkelig dumt. Det gjelder mye mer men blir så helvetes forbanna av å tenke på dritten rundt meg. FAEN

Lenke til kommentar

Å fy faen. Nå fikk jeg beskjed om å gå ut og finne på noe annet enn å sitte foran datan... FAEN. Er jo ingenting å drive med ute når man bor på en gård langt inne i skogen i en norsk dal hvor du ikke veit hvem naboen er en gang. Og jeg er 25 år og kjeder meg ikke frivillig. FAEN. Å FY FAEN JEG BLIR IRRITERT. RØDE HELVETE. SVARTE SATAN. FANDEN I HELVETE. :mad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...