Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

LOST er en mester på dette.

Tror han kanskje mente slik som Sopranos sluttet.

 

Uansett så er jeg forbanna drittsur for at folk ikke kan legge de riktige skruene i de forbanna pakkene! HORER!

LOST og Sopranos er to gode eks-

Endret av Koffeinkanin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Små barn som griner fordi jeg trodde den ene hadde gjort noe galt, så gikk jeg inn på rommet det kom noen rare lyder fra(flyttet rundt på ting, hørtes det ut som). Og der står lillesøstra mi(halvsøster) og ser opp på meg(hun er 4). Så spør jeg "hva er det du driver med da :)?" Hun svarte ikke før jeg sa Hæ?, minst 5 ganger. Og da sa hun bare at hun hadde ligget i senga. så sa jeg bare "ja vel, daså :S"

så gikk jeg igjen. Og da gikk hun samtidig ned til pappa og begynner å sippe for N0 reason. WTF????

 

Så halvtime senere gikk jeg ned og spurte pappa hva hu grein for. Han sa henne først hadde sagt at hun slo seg. Men så hadde hun sagt at hun ikke fikk lov til å ligge i senga mer. WTF??? Fuck småunger. Gro litt vett i hue på dem. Ikke dull med dem 24/7. Det blir ikke noe annet enn store pingler ut av det. La dem greie seg litt på egenhånd!

 

Måtte få ut litt frustrasjon..

Lenke til kommentar
Joda, bare ikke bli en hykler. Jeg ser ikke helt poenget over å irritere seg over noe man mest sannsynlig var selv og.

 

Ehm, så man skal bare slutte å irritere seg over slitsomme unger, drittunger, fjortisser og så videre fordi man kanskje var det selv en gang?

 

Det blir litt drøyt.

Lenke til kommentar

Det gjelder å balansere det. Forstå at de vil endre seg, på samme måte som du gjorde det. [ironi]Derimot å kaste en 12-åring fra en bru etter at han kastet vannballong på deg, så klart, noe må du da kunne gjøre.[/ironi]

Endret av Koffeinkanin
Lenke til kommentar
Det gjelder å balansere det. Forstå at de vil endre seg, på samme måte som du gjorde det. Derimot å kaste en 12-åring fra en bru etter at han kastet vannballong på deg, så klart, noe må du da kunne gjøre.

 

Nå var det snakk om å irritere seg og uttrykke dette. Dette er ikke synonymt med å drepe barn.

Lenke til kommentar
Små barn som griner fordi jeg trodde den ene hadde gjort noe galt, så gikk jeg inn på rommet det kom noen rare lyder fra(flyttet rundt på ting, hørtes det ut som). Og der står lillesøstra mi(halvsøster) og ser opp på meg(hun er 4). Så spør jeg "hva er det du driver med da :)?" Hun svarte ikke før jeg sa Hæ?, minst 5 ganger. Og da sa hun bare at hun hadde ligget i senga. så sa jeg bare "ja vel, daså :S"

så gikk jeg igjen. Og da gikk hun samtidig ned til pappa og begynner å sippe for N0 reason. WTF????

 

Så halvtime senere gikk jeg ned og spurte pappa hva hu grein for. Han sa henne først hadde sagt at hun slo seg. Men så hadde hun sagt at hun ikke fikk lov til å ligge i senga mer. WTF??? Fuck småunger. Gro litt vett i hue på dem. Ikke dull med dem 24/7. Det blir ikke noe annet enn store pingler ut av det. La dem greie seg litt på egenhånd!

 

Måtte få ut litt frustrasjon..

 

 

Ah, det minner meg om "gamledager". Hver gang man lekte med noen, var det alltid en liten drittunge som begynte å grine for ingenting og gikk og snakket med en voksen så alt gikk til helvete.

 

Det som irriterer meg nå for tiden er hvor opptatt folk er med håret sitt. Who gives a shait? Jeg gjør ingenting med håret mitt, og jeg får flere komplimenter for det enn noen av kompisene mine

 

 

Edit: Dette innlegget kom langt nede på siden, så ingen kommer til å se det fordi neste post sikkert lager ny side. CWOT

Endret av Karlson
Lenke til kommentar
Det som irriterer meg nå for tiden er hvor opptatt folk er med håret sitt. Who gives a shait? Jeg gjør ingenting med håret mitt, og jeg får flere komplimenter for det enn noen av kompisene mine

Enig på den.

Gjør ingenting med håret mitt jeg heller, og jeg klippes fortsatt av bestemoren min. Folk gir blaffen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...