Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

- Høye lyder og bråk om morgenen irriterer meg grenseløst. På morgenen skal alt være stille og det skal foregå så lite prat som overhodet muligt.

- At folk i offentligheten spiller musikken sin uten å ta hensyn til at ikke alle er fans av musikken de hører på.

- Personer som alltid skal gjenta det du sier (f.eks: Blir nok nødt til å bli hjemme idag. - Åh, må du bli hjemme idag?)

- Personer som stiller spørsmål de egentlig allerede vet svaret på.

- Personer som ikke kan ta et nei for et svar

 

Edit: La en til i listen

 

Listen er endeløs.

Endret av Mr.Graves
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ting jeg HATER er kolleger som på død og liv må lage et helvetes rabalder og diskusjon bare fordi du spør om de kan hjelpe deg med den minste lille ting. Har en kollega, som til syvende og sist ALLTID ender opp med å hjelpe meg/gjøre noe for meg, men likevel må være så jævelig trass og kværulerende hver eneste gang jeg spør om noe. Satan å slitsomt det er å jobbe med slike folk!

 

Edit: Og det er ikke det at jeg spør ofte eller er masete. Det er småting som for alle mine andre kolleger er en selvfølge at vi gjør for hverandre/hjelper hverandre med.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Naboen, som ødelegger lørdagskvelden med å bråke med sag- og borremaskiner. :hrm:

Er verre når de ødelegger lørdagsmorgenen med slikt bråk.

 

Tro meg, han har gjort det også mange, mange ganger. Fyren er hjemme hele dagen hele uka, så han har visst svært lite å finne på. Så da kommer verktøyet fram.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar
Hva som irriterer? Jo, når HVER søndagsmorgen blir ødelagt av kirkeklokker. Flaks for meg som bor 1 m unna ei kirke som jeg SVERGER ringer i 10 min hver gang, halv ti, halv elleve, halv tolv... HVER søndag. OMG

Vet veldig hvordan du har det, Lise.

Bor like borti gata for ei kirke og de ringer til alle døgnets tider, uten at det er noe sammenheng, og klokkespillet ... Grøss!

Det låter som en falsk utgave av Paaschemorgen. Får spader og noia hver gang jeg hører det.

Og jeg skulle blitt glad om noen kom og bomba det klokketårnet.

Lenke til kommentar
Så gjør det selv da vel, og slutt å plage andre

Lol? Latterlig kommentar. Skulle tro at du var den kollegaen.

 

Ja, det kunne ha vært meg, jeg er så lei av at folk ikke gidder finne ut av ting selv, de orker ikke engang prøve

Jeg begynner å skjønne hvorfor så mange misliker deg.

Lenke til kommentar
Hva som irriterer? Jo, når HVER søndagsmorgen blir ødelagt av kirkeklokker. Flaks for meg som bor 1 m unna ei kirke som jeg SVERGER ringer i 10 min hver gang, halv ti, halv elleve, halv tolv... HVER søndag. OMG
- Høye lyder og bråk om morgenen irriterer meg grenseløst. På morgenen skal alt være stille og det skal foregå så lite prat som overhodet muligt.

- At folk i offentligheten spiller musikken sin uten å ta hensyn til at ikke alle er fans av musikken de hører på.

 

 

Sammen minner dette meg på min situasjon.

 

Jeg bor veien over fra en del hockey-/fotball-/tennisbaner. Hver lørdag og søndag morgen er det no' turneringopplegg, hvor jeg hører pompoms, fløytelyder og de samme 5 sangene på repeat i 8-10 timer.

 

Det blir godt å flytte om 3 uker...

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Hva som irriterer? Jo, når HVER søndagsmorgen blir ødelagt av kirkeklokker. Flaks for meg som bor 1 m unna ei kirke som jeg SVERGER ringer i 10 min hver gang, halv ti, halv elleve, halv tolv... HVER søndag. OMG
- Høye lyder og bråk om morgenen irriterer meg grenseløst. På morgenen skal alt være stille og det skal foregå så lite prat som overhodet muligt.

- At folk i offentligheten spiller musikken sin uten å ta hensyn til at ikke alle er fans av musikken de hører på.

 

 

Sammen minner dette meg på min situasjon.

 

Jeg bor veien over fra en del hockey-/fotball-/tennisbaner. Hver lørdag og søndag morgen er det no' turneringopplegg, hvor jeg hører pompoms, fløytelyder og de samme 5 sangene på repeat i 8-10 timer.

 

Det blir godt å flytte om 3 uker...

Dette er vel ikke lov på søndager.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...