Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
NorgesPatriotene og andre trangsynte, idiotiske, tragiske grupper for sosiale tapere som vil føle seg viktig. Ærlig talt: Fy faen.

Enig, blir så jævlig irritert når andre leser på vigrid og sier at de har et poeng.

 

 

Poenget deres er: Når sorte blir drept får de fakkeltog, men når hvite dør så skjer ingenting: Derfor kaster vi alle sorte hjem til hjemlandet slik at de kan få armene kappet av.

 

 

 

 

Edit:

 

"Kom å trøst meg, søstera mi er død (A)(A)(A)(L)"

 

Fy faen, hadde jeg sett henne her og nå så skulle jeg slengt trynet hennes inn i gravsteinen til dem som faktisk mister noen dem er glad i og ikke utnytter dem til å sjekke opp gutter.

 

Er det mulig? Helt utrolig! Helt utrolig...

Endret av Blomsterbob
Lenke til kommentar

Ikke bare det, de mener blondinevitser er diskriminerende på linje med neger/pakistaner/jødevitser. Hvor tragiske og barnslige kan man bli?

 

"Hva er forskjellen mellom en bøtte med dritt og en neger? Bøtta."

 

versus

 

"Hva gjorde 17 blondinger utenfor en bar? De ventet på den siste, fordi de måtte være 18 for å komme inn".

 

 

Åååjaaa, jeg ser likheten. Jeppjepp. Trangsynte tapere.

 

 

oyvind1.jpg

 

Endret av Koffeinkanin
Lenke til kommentar

naboen har malt gjerdet vi bygde i fjor - endelig

 

Bare trist at han ikke hadde avis eller plastikk under... muren var full av hvitmaling da jeg våknet i morgen, og det tok meg 3 timer med skrubbing med grovrent og malingsfjerner for å få den til å se noenlunde ok ut igjen. Han mente det ikke var så viktig, men jeg synes det er greit at det ikke ser ut som en 5'åring har lekt seg med maling i tilfelle vi skal selge snart...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...