iSimen Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Kremt. I'd hit it though See you in jail... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 See you in jail... Du skal dit du og ja? Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Helikopter som flyg rundt 24/7 og ødelegg det elles fredelege inntrykket av Geiranger. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 See you in jail... Du skal dit du og ja? Så klart:) Lenke til kommentar
co2 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Det regner, regner, er overskyet, regner. Får ikke malt eller gjort noe i båten. Forbanna vestlandsvær. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 ARG! Naboene holder på å mekker opp en veranda Så når jeg spiser frokost står det en haug med snekkrere å hamrer og lager helvete rett utfor ruta og sånn holder de på hele mårran Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 At den ene kontakten på platespilleren er veldig ustabil, så får bare lyd i ene høytaleren. Er bare noen måneder gammel og, så må vell sende inn og styre på nå :/ Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Er det kødd? Smiinkevideo lizm Håper dere skjønner at jeg kødder, KEEP BEING NATURAL! -VOE Endring: KoffeinKanin beat me to it (med nesten 12 timer). Endret 20. juni 2009 av phfjeld Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 NorgesPatriotene og andre trangsynte, idiotiske, tragiske grupper for sosiale tapere som vil føle seg viktig. Ærlig talt: Fy faen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) NorgesPatriotene og andre trangsynte, idiotiske, tragiske grupper for sosiale tapere som vil føle seg viktig. Ærlig talt: Fy faen. Enig, blir så jævlig irritert når andre leser på vigrid og sier at de har et poeng. Poenget deres er: Når sorte blir drept får de fakkeltog, men når hvite dør så skjer ingenting: Derfor kaster vi alle sorte hjem til hjemlandet slik at de kan få armene kappet av. Edit: "Kom å trøst meg, søstera mi er død (A)(A)(A)(L)" Fy faen, hadde jeg sett henne her og nå så skulle jeg slengt trynet hennes inn i gravsteinen til dem som faktisk mister noen dem er glad i og ikke utnytter dem til å sjekke opp gutter. Er det mulig? Helt utrolig! Helt utrolig... Endret 20. juni 2009 av Blomsterbob Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Ikke bare det, de mener blondinevitser er diskriminerende på linje med neger/pakistaner/jødevitser. Hvor tragiske og barnslige kan man bli? "Hva er forskjellen mellom en bøtte med dritt og en neger? Bøtta." versus "Hva gjorde 17 blondinger utenfor en bar? De ventet på den siste, fordi de måtte være 18 for å komme inn". Åååjaaa, jeg ser likheten. Jeppjepp. Trangsynte tapere. Endret 20. juni 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 naboen har malt gjerdet vi bygde i fjor - endelig Bare trist at han ikke hadde avis eller plastikk under... muren var full av hvitmaling da jeg våknet i morgen, og det tok meg 3 timer med skrubbing med grovrent og malingsfjerner for å få den til å se noenlunde ok ut igjen. Han mente det ikke var så viktig, men jeg synes det er greit at det ikke ser ut som en 5'åring har lekt seg med maling i tilfelle vi skal selge snart... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Den med bøtta funker jo med alle da. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg HATER måker, drittunger i småbåter, vind, skyer, alle og alt!!¤åok2qråpook Satans migrene, blir så fly forbanna! Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Aaaargh, det helvetes heliopteret! Er så ufatteleg lei! Fram og tilbake, fram og tilbake absolutt heile tida! Eg går snart bort og seier at no er det nok. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hva er det det helikopteret driver og kjører så mye etter da? Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Sightseeing. Harley Davidson-folka skal vel sjå den fine naturen. Slike forstyrringar bør ikkje vere lov i eit verdsarvlandskap. Endret 20. juni 2009 av -Maråk- Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Å gå 6km hjem fra jobb etter å ha stått oppreist i 7 timer. Føttene mine dreper meg. Gaah. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg