Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joa, men det er vel ikke videre sosialt akseptert å gå sånn. Man tenker jo at "Hm, hun vil ha den typen oppmerksomhet, ja."

 

Jeg irriterer meg forøvrig over at det er så vanskelig å finne klær og undertøy som sitter perfekt når man har proporsjoner som viker fra gjennomsnittet. Greit, jeg skjønner at det blir lite lønnsomt for H&M å produsere samme plagg med forskjellige passformer, men det er så kjipt at kjeder som spesialiserer seg i sånt derfor kan ha skyhøye priser.

Lenke til kommentar

- Folk som går i byen uten å ense andre, går rett frem samme hva. Hadde ikke jeg flyttet meg hadde vi kollidert. Er det så forbanna vanskelig å bare ha i bakhodet at man kan kollidere hvis man gir faan i alt og alle rundt seg?

 

- Canal Digital som i 2mnd ikke har klart å rette på en ustabil internettlinje eller gi i nærheten av riktig hastighet.

 

- Folk som ikke kan å bruke blinklys og annen "bilkommunikasjon"

 

- Jenter som skal gå med så lave bukser at de må dra den opp over rævva etter hver minste lille bevegelse.

 

- Liten snørrete forkjølelse som aldri blir borte pga Norges herlige 4årstideromdagen-vær.

Lenke til kommentar
At folk ikke tåler å få personlig informasjon utlevert på nettet ><

Hva skal jeg blogge om om jeg ikke kan blogge om den fucka familien min?

At du irriterer deg over noe såpass idiotisk irriterer meg.

 

"Hæ? Kan jeg ikke skrive at penisen din er 2 cm? Waat?!"

Idiotisk? Ser ikke hva som er idiotisk med det.

Familien min er fucka, folk liker å lese om fucka folk. Dessuten er det da nok av folk som overvåker alt vi gjør og dokumenterer det for storebror uansett. Jeg bare legger ut for massene.

 

At folk ikke tåler å få personlig informasjon utlevert på nettet ><

Hva skal jeg blogge om om jeg ikke kan blogge om den fucka familien min?

At du irriterer deg over noe såpass idiotisk irriterer meg.

 

"Hæ? Kan jeg ikke skrive at penisen din er 2 cm? Waat?!"

 

Skikkelig disturbing om det er det han skriver om familien :hm:

Ja, du, det hadde vært noe.

 

Jeg klør så inni helvetes forbanna i nese og svelg. Jævla pollenallergi!

Argh, enig. Jeg hater den ><

Legg til melkeallergi, matallergi, støvallergi, pels- og fjær-allergi, sengemidd-allergi og gudene vet hva, og du har meg.

 

At absolutt alt som skjer må legges ut på facebook, var på noe grillfest i går og nå skal ALLE bildene opp. Tror virkelig ikke folk bryr seg om hva vi grilla eller gjorde.

 

Haha kunne ikke vært mer enig. Er greit nok å laste opp de bildene som faktisk er fete, men å laste opp 100+ bilder med helt random bilder er så jævla irriterende. +at de tagger deg i hvert eneste bilde du er i selv om du sitter bakerst i en krok eller står med ryggen til. Why?

Fordi folk flest vil vite hva som skjedde. Tro det eller ei.

Som mangeårig festfotograf, vet jeg av erfaring at folk elsker å se bilder fra fester og happenings, om de var der eller ei. Og kommentere bildene nord og ned, perfekt for stalkers også.

Sånn sett elsker jeg Facebook. Null stress å slenge opp noen tusen bilder fra en kveld. Eller, tidvis er det stress pga. den upload-buggen, men den er lett å komme rundt.

Det som er stress er å tagge gud og hvermann, pleier å laste opp bildene når jeg kommer hjem og tagge de når jeg sitter uggen neste dag :p

Lenke til kommentar

Ærlig talt, hvis familien din misliker å få sitt privatliv spredd rundt på nettet, så forstår jeg de godt. Jeg vil ikke at hvem som helst skal kunne vite om krangelen jeg hadde med søstera mi igår.

 

En annen ting som irriterer meg er hvor lett jeg kan mislike folk. En liten negativ ting rundt de, og jeg sliter.

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar

Anonyme og anonyme fru blom.

Jeg er ikke spesielt anonym av meg, ligger ute med fullt navn og adresse og what not overalt på nettet.

Og jeg vet det ikke er spesielt lurt. Har fått identiteten stjelt to ganger i løpet av de siste 5 årene.

Har vært på nippet til å måtte koble inn snuten hver gang, og har tapt noen tusen kr på det. :p

 

But then again, I'm an idiot.

Lenke til kommentar

Nei. Det er det ikke. Tror jeg, hu har blogga flere slike sminketing videoer. Edit: Joda. Den er garantert ikke fake. Altså, jeg blir lei meg. Huff og huff. Update: Den videoen var kødd ja. Men uansett. Også gå på bloggen, bla litt nedenfor og se karakterene? Hun er tydeligvis god på skolen.

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...