Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

At absolutt alt som skjer må legges ut på facebook, var på noe grillfest i går og nå skal ALLE bildene opp. Tror virkelig ikke folk bryr seg om hva vi grilla eller gjorde.

 

Haha kunne ikke vært mer enig. Er greit nok å laste opp de bildene som faktisk er fete, men å laste opp 100+ bilder med helt random bilder er så jævla irriterende. +at de tagger deg i hvert eneste bilde du er i selv om du sitter bakerst i en krok eller står med ryggen til. Why?

har nettopp vært på telttur med klassen, der ble det nok tatt 300+ bilder minst og alle legges ut på facebook garantert + at det er noen bilder som det garantert kommer til og bli mye kommentert.. fjortis faen ass..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
At folk ikke tåler å få personlig informasjon utlevert på nettet ><

Hva skal jeg blogge om om jeg ikke kan blogge om den fucka familien min?

At du irriterer deg over noe såpass idiotisk irriterer meg.

 

"Hæ? Kan jeg ikke skrive at penisen din er 2 cm? Waat?!"

 

Skikkelig disturbing om det er det han skriver om familien :hm:

Lenke til kommentar
Hvor mye gir du for til hver? Hvor godt kjenner du dem?

 

Jeg kjenner begge veldig godt, hu ene er vell nesten kjæresten min snart. Og hu andre er en veldig god venn av meg. Hu som nesten er kjæresten min tror jeg blir lett å finne gave til for hu kjenner jeg veldig godt, men hu andre har jeg ikke snakket med på lang tid, så kan bli et problem. Men skal til danmark i morra og da tenker jeg at jeg klarer å finne noe lettvindt der :)

Lenke til kommentar

"i want 2 cry now becuz he was such a precious life taken and biggie all becuz ppl gt wrapped in the controversy of west and east coast it goes 2 show dat all this excitement about rap beef is unnessary it shoulnt be encouraged."we gota make a change, its time for as a ppl to start makin sum changes,lets change the way we eat,lets change the way we live,lets change the way we treat each otha, u c da old way wasnt workin so itz on us to wat da wat we gota do 2 survive" R.I.P Tupac

MZ.PARIS"

 

Jeg lurer på hva slags mennesker som skriver sånne latterlige kommentarer, som rent bortsett fra spam og one-linere utgjør majoriteten av kommentarene. Ikke nok med at innholdet er dumt, men de kan ikke engang helt vanlige ting. Noe som er nesten enda verre er de idiotene som må si "om du ikke gjør det noe bedre selv kan du holde kjeft" eller "hvis du ikke har noe fint å si kan du holde kjeft".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...