Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og hvorfor skal vi forby tobakk, når vi ikke forbyr alkohol? Alkohol ødelegger til de grader flere liv i året enn tobakk. Du blir ikke komplett idiot av å ta deg noen sigaretter, men du mister alt mellom ørene etter noen drinker.

Du snakker om fyll - ikke alkohol. Misliker selv fulle folk, men å drikke moderat har jeg ingen problemer med.

Lenke til kommentar

Det er få ting som irriterer meg, men viss det må være noe ekstremt så blir det når jeg skal lage speilegg og det går hull i plommen på egget! ÅH!! Fy søren altså, det ødelegge jo rett og slett matlysten min totalt. Å se det beste i maten bare tyter ut og blir uspiselig gjør meg trist og samtidig grenseløst irritert :(

 

Det hjelper i hvert fall ikke på om jeg er skikkelig sulten. ARGH!

Lenke til kommentar

Når vi snakker om mobbing; det er noe som irriterer meg noe vanvittig.

For å sutre: Jeg ble mobbet i barnehagen, på barneskolen, på ungdomsskolen og delvis på videregående (de fleste var vel voksne nok til å bare unngå meg der). Det gjorde jo at jeg ble skikkelig innesluttet og hadde vansker med å forholde meg til folk, selv om jeg ikke ville det skulle være slik. Det har bedret seg nå, men jeg merker av og til at jeg setter opp barrierer rundt meg selv, automatisk. Dette også irriterer veldig. Og det irriterer at de fleste ikke vil snakke om det, slik at mobbeofrene ikke får lettet på trykket og må gå med tankene for seg selv helt til de blir voksne nok til at det ikke betyr så mye lengre.

Lenke til kommentar
At absolutt alt som skjer må legges ut på facebook, var på noe grillfest i går og nå skal ALLE bildene opp. Tror virkelig ikke folk bryr seg om hva vi grilla eller gjorde.

 

Haha kunne ikke vært mer enig. Er greit nok å laste opp de bildene som faktisk er fete, men å laste opp 100+ bilder med helt random bilder er så jævla irriterende. +at de tagger deg i hvert eneste bilde du er i selv om du sitter bakerst i en krok eller står med ryggen til. Why?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...