phfjeld Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Mobbing er og blir galt, og noe ingen bør måtte gå gjennom. Enig, var ikke meningen at det skulle høres ut som om jeg synes mobbing er greit. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Ting som irriterer?? JO! Når man legger ut en ting for salg på finn.no og noen kødderinger. DET irriterer. Hvorfor kan ikke folk være voksne? Er det såå jævla morsomt å late som om man skal kjøpe en sofa??? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Kan tenke meg at det er det ja Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hva da? Irriterende eller moro? I allefall når personen bare stiller ekle spm og ler hele tiden. Klokka halv ett på natta ringer de. Har de virkelig ikke noe annet å foreta seg? Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Utrolig hva man finner på i fylla Edit: Nei, det var ikke meg... Endret 17. juni 2009 av Wisd0m Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hva da? Irriterende eller moro? Moro. For dem. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 ...og jeg som har telefonskrekk. Tror jeg skal ta bort nr mitt der.. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 ...og jeg som har telefonskrekk. Tror jeg skal ta bort nr mitt der.. Me too! Jeg hater når det ringer! Prøver alltid å søke på telefonnummeret før jeg tar telefonen, men i de fleste tilfeller er det ikke nok tid desverre, så da må jeg ringe tilbake. Hvis jeg tør da... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Blir så irritert av folk som dømmer meg, jeg sanser det så utrolig lett når noen har noe imot meg. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Og hvorfor skal vi forby tobakk, når vi ikke forbyr alkohol? Alkohol ødelegger til de grader flere liv i året enn tobakk. Du blir ikke komplett idiot av å ta deg noen sigaretter, men du mister alt mellom ørene etter noen drinker. Du snakker om fyll - ikke alkohol. Misliker selv fulle folk, men å drikke moderat har jeg ingen problemer med. Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Det er få ting som irriterer meg, men viss det må være noe ekstremt så blir det når jeg skal lage speilegg og det går hull i plommen på egget! ÅH!! Fy søren altså, det ødelegge jo rett og slett matlysten min totalt. Å se det beste i maten bare tyter ut og blir uspiselig gjør meg trist og samtidig grenseløst irritert Det hjelper i hvert fall ikke på om jeg er skikkelig sulten. ARGH! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 At jeg gruer meg så mye til opptaksuka til befallsskolen at jeg lengre ikke har lyst. Er nesten så jeg drar nedover bare for å få gratis fly nedover til kjæresten... Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Blir så irritert av folk som dømmer meg, jeg sanser det så utrolig lett når noen har noe imot meg. Endring: SENSE THIS. Endret 18. juni 2009 av phfjeld Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Sendte den linken her til en kompis av meg og sa at det var trist at det skjedde første dagen de var i Norge. Så påstår han at jeg var sarkastisk. Fantastisk at jeg har venner som tror jeg er rasist. http://www.dagbladet.no/2009/06/17/nyheter...jorsel/6765211/ Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Når vi snakker om mobbing; det er noe som irriterer meg noe vanvittig. For å sutre: Jeg ble mobbet i barnehagen, på barneskolen, på ungdomsskolen og delvis på videregående (de fleste var vel voksne nok til å bare unngå meg der). Det gjorde jo at jeg ble skikkelig innesluttet og hadde vansker med å forholde meg til folk, selv om jeg ikke ville det skulle være slik. Det har bedret seg nå, men jeg merker av og til at jeg setter opp barrierer rundt meg selv, automatisk. Dette også irriterer veldig. Og det irriterer at de fleste ikke vil snakke om det, slik at mobbeofrene ikke får lettet på trykket og må gå med tankene for seg selv helt til de blir voksne nok til at det ikke betyr så mye lengre. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Når karakterer i en serie byttes ut av en annen skuespiller. Så merkelig når en har vendt seg til oppførselen til det utseendet, og plutselig er det en helt annen stemme og utseende der.. Blaah. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 At absolutt alt som skjer må legges ut på facebook, var på noe grillfest i går og nå skal ALLE bildene opp. Tror virkelig ikke folk bryr seg om hva vi grilla eller gjorde. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 At absolutt alt som skjer må legges ut på facebook, var på noe grillfest i går og nå skal ALLE bildene opp. Tror virkelig ikke folk bryr seg om hva vi grilla eller gjorde. Haha kunne ikke vært mer enig. Er greit nok å laste opp de bildene som faktisk er fete, men å laste opp 100+ bilder med helt random bilder er så jævla irriterende. +at de tagger deg i hvert eneste bilde du er i selv om du sitter bakerst i en krok eller står med ryggen til. Why? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Invandrere som tror Nordmenn er rasister med engang de blir kritisert/irettesatt. De slenger jo om seg med ordet som om det skulle vært et dagligdags begrep. Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg er stresset. Jeg liker egentlig ikke de folkene jeg skal på Hove med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg