Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:nei: Enda en grunn til at jeg enkelte ganger blir oppgitt av enkelte mennesker. Ser ingen grunn til å bli mobbet selvom man har AD/HD.

 

Husker da jeg gikk i 1. klasse ble jeg mobbet av en som gikk i 10. klasse. For en taper.

Hele tettstedet var jo faen meg full av idioter og bondetamper.

 

De godtok ikke folk som var annerledes. Uansett.

Lenke til kommentar
:nei: Enda en grunn til at jeg enkelte ganger blir oppgitt av enkelte mennesker. Ser ingen grunn til å bli mobbet selvom man har AD/HD.

 

Husker da jeg gikk i 1. klasse ble jeg mobbet av en som gikk i 10. klasse. For en taper.

Hele tettstedet var jo faen meg full av idioter og bondetamper.

 

De godtok ikke folk som var annerledes. Uansett.

 

 

Norge generelt er vel sånn.

 

Kristne folk som ikke en gang tror på evulusjons teorien og prøver og konvertere deg over til kristendommen

 

De gjør det i alle fall i beste mening :)

Endret av Mynotir
Lenke til kommentar

Irriterer meg over folk som har så mange meninger om andre. Spesielt andres utseende og klesstil. Jeg var dessverre slik før, men har reflektert meg ut av det. Jeg tenker jo mitt når jeg ser diverse "raringer", men jeg sier aldri noe lenger. Ble litt oppgitt f.eks. da sjefen min kommenterte en mannlig kunde med tydelig sminke rundt øynene. Da sa jeg til han: "folk må nå få gjøre hva de vil, det har ingenting å si." At folk dømmer andre etter hva de gjør eller sier blir noe annet.

 

Jeg tror at livet handler om lykke. Altså ingen kan jo med sikkerhet si hva som er meningen med livet. Å tro at vi lever etter døden regner jeg som så usannsynlig at jeg ikke ser noen annen grunn enn å leve livet nå slik man vil.

 

Så når vi nå først er her og bare lever en gang må man jo få gjøre hva faen man vil. (Se signatur) Når vi ikke vet hvorfor vi er her kan vi jo like godt ha det bra mens vi er her. Så da har vi kommet fram til at livet handler om lykke. Så gjør what ever floats your boat. Men hvis din oppnåelse av lykke krever andres ulykke blir jo ikke de lykkelige og da faller argumentet i grus. Så la andre være i fred, men finn din egen lykke.

 

Åh, vent, der kom jeg på at jeg irriterer meg over religiøse ekstremister som liksom ikke synes det er så nøye hva de gjør i dette livet (blåse seg selv i lufta f. eks.) fordi de visst nok kommer til himmelen uansett.

Lenke til kommentar

Fy fader, det må være mange raringer her inne, omtrent halvparten av innleggene på denne siden er skrevet av folk som ble mobbet. Mener ikke at mobbing ikke er ille, men min erfaring er at vi er alt for sutrete og fintfølsomme. Av de jeg vokste opp med var det bare én som fikk unødvendig mye pes fra alle andre hele tiden. Jeg passet på å ta ham med på ting og sånn, men det er jo grenser for hvor lenge man gidder å drive med veldedighet. Folk som oppførte seg som om de var førsteklassinger i niende fikk høre det, og det trengte de. I dag er de stort sett mer normale og kan omgås andre uten å begynne å svette og føle seg dumme.

 

Endring:

Irriterer meg at Dragen vil forby alkohol. Hva er poenget med det?

Endret av phfjeld
Lenke til kommentar
Fy fader, det må være mange raringer her inne, omtrent halvparten av innleggene på denne siden er skrevet av folk som ble mobbet. Mener ikke at mobbing ikke er ille, men min erfaring er at vi er alt for sutrete og fintfølsomme. Av de jeg vokste opp med var det bare én som fikk unødvendig mye pes fra alle andre hele tiden. Jeg passet på å ta ham med på ting og sånn, men det er jo grenser for hvor lenge man gidder å drive med veldedighet. Folk som oppførte seg som om de var førsteklassinger i niende fikk høre det, og det trengte de. I dag er de stort sett mer normale og kan omgås andre uten å begynne å svette og føle seg dumme.

 

Endring:

Irriterer meg at Dragen vil forby alkohol. Hva er poenget med det?

Så du synes at det er greit at folk kaller andre feite, stygge, dumme, patetiske, og andre styggheter? Du er ikke noe bedre enn de som mobber når du ikke gjør noe med det.

 

Og hvorfor skal vi forby tobakk, når vi ikke forbyr alkohol? Alkohol ødelegger til de grader flere liv i året enn tobakk. Du blir ikke komplett idiot av å ta deg noen sigaretter, men du mister alt mellom ørene etter noen drinker.

Lenke til kommentar
Fy fader, det må være mange raringer her inne, omtrent halvparten av innleggene på denne siden er skrevet av folk som ble mobbet. Mener ikke at mobbing ikke er ille, men min erfaring er at vi er alt for sutrete og fintfølsomme. Av de jeg vokste opp med var det bare én som fikk unødvendig mye pes fra alle andre hele tiden. Jeg passet på å ta ham med på ting og sånn, men det er jo grenser for hvor lenge man gidder å drive med veldedighet. Folk som oppførte seg som om de var førsteklassinger i niende fikk høre det, og det trengte de. I dag er de stort sett mer normale og kan omgås andre uten å begynne å svette og føle seg dumme.

 

Endring:

Irriterer meg at Dragen vil forby alkohol. Hva er poenget med det?

Jeg trodde det også en gang. Men da var jeg 10 år gammel. Skjønner at noen kan være litt treige med det, men det får da være grenser!

Lenke til kommentar
Og hvorfor skal vi forby tobakk, når vi ikke forbyr alkohol? Alkohol ødelegger til de grader flere liv i året enn tobakk. Du blir ikke komplett idiot av å ta deg noen sigaretter, men du mister alt mellom ørene etter noen drinker.

Skal vi forby tobakk?

Alkohol er ikke kun drikke som konsumeres for alvorlig rus, det er også drikker som gjør seg meget godt på en varm sommerdag eller til en luksuriøs middag med familien. Man kan da uansett ikke begynne å forby alt som er farlig og som ødelegger liv.. da må vel nesten alt som er gøy bli forbudt. Å kjøre bil, DET er farlig det, fy fader så mange det er som dør i trafikken.. Fedme ødelegger også mange liv, da får vi vel forby alt av søtsaker også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...