iSimen Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg måtte flytte fra byen jeg. Til og med foreldrene til de som mobba støtta dem. "Hvis en har AD/HD så må man regne med å bli mobbet!" Det sa faren til en av mobberne. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Enda en grunn til at jeg enkelte ganger blir oppgitt av enkelte mennesker. Ser ingen grunn til å bli mobbet selvom man har AD/HD. Husker da jeg gikk i 1. klasse ble jeg mobbet av en som gikk i 10. klasse. For en taper. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Enda en grunn til at jeg enkelte ganger blir oppgitt av enkelte mennesker. Ser ingen grunn til å bli mobbet selvom man har AD/HD. Husker da jeg gikk i 1. klasse ble jeg mobbet av en som gikk i 10. klasse. For en taper. Hele tettstedet var jo faen meg full av idioter og bondetamper. De godtok ikke folk som var annerledes. Uansett. Lenke til kommentar
zpug Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Kristne folk som ikke en gang tror på evulusjons teorien og prøver og konvertere deg over til kristendommen Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Enda en grunn til at jeg enkelte ganger blir oppgitt av enkelte mennesker. Ser ingen grunn til å bli mobbet selvom man har AD/HD. Husker da jeg gikk i 1. klasse ble jeg mobbet av en som gikk i 10. klasse. For en taper. Hele tettstedet var jo faen meg full av idioter og bondetamper. De godtok ikke folk som var annerledes. Uansett. Norge generelt er vel sånn. Kristne folk som ikke en gang tror på evulusjons teorien og prøver og konvertere deg over til kristendommen De gjør det i alle fall i beste mening Endret 17. juni 2009 av Mynotir Lenke til kommentar
co2 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Kristne folk som ikke en gang tror på evulusjons teorien og prøver og konvertere deg over til kristendommen De gjør det i alle fall i beste mening Pffth, det gjorde nazistene og. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Irriterer meg over folk som har så mange meninger om andre. Spesielt andres utseende og klesstil. Jeg var dessverre slik før, men har reflektert meg ut av det. Jeg tenker jo mitt når jeg ser diverse "raringer", men jeg sier aldri noe lenger. Ble litt oppgitt f.eks. da sjefen min kommenterte en mannlig kunde med tydelig sminke rundt øynene. Da sa jeg til han: "folk må nå få gjøre hva de vil, det har ingenting å si." At folk dømmer andre etter hva de gjør eller sier blir noe annet. Jeg tror at livet handler om lykke. Altså ingen kan jo med sikkerhet si hva som er meningen med livet. Å tro at vi lever etter døden regner jeg som så usannsynlig at jeg ikke ser noen annen grunn enn å leve livet nå slik man vil. Så når vi nå først er her og bare lever en gang må man jo få gjøre hva faen man vil. (Se signatur) Når vi ikke vet hvorfor vi er her kan vi jo like godt ha det bra mens vi er her. Så da har vi kommet fram til at livet handler om lykke. Så gjør what ever floats your boat. Men hvis din oppnåelse av lykke krever andres ulykke blir jo ikke de lykkelige og da faller argumentet i grus. Så la andre være i fred, men finn din egen lykke. Åh, vent, der kom jeg på at jeg irriterer meg over religiøse ekstremister som liksom ikke synes det er så nøye hva de gjør i dette livet (blåse seg selv i lufta f. eks.) fordi de visst nok kommer til himmelen uansett. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Irriterer meg over folk som sidestiller kristne med nazister Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Alle religioner kan sidestilles med andre religioner. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Er nazismen en religion nå? Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Fy fader, det må være mange raringer her inne, omtrent halvparten av innleggene på denne siden er skrevet av folk som ble mobbet. Mener ikke at mobbing ikke er ille, men min erfaring er at vi er alt for sutrete og fintfølsomme. Av de jeg vokste opp med var det bare én som fikk unødvendig mye pes fra alle andre hele tiden. Jeg passet på å ta ham med på ting og sånn, men det er jo grenser for hvor lenge man gidder å drive med veldedighet. Folk som oppførte seg som om de var førsteklassinger i niende fikk høre det, og det trengte de. I dag er de stort sett mer normale og kan omgås andre uten å begynne å svette og føle seg dumme. Endring: Irriterer meg at Dragen vil forby alkohol. Hva er poenget med det? Endret 17. juni 2009 av phfjeld Lenke til kommentar
co2 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Irriterer meg over folk som sidestiller kristne med nazister Haha. Men prinsippet går på det samme. Veien til helvete er brolagt med gode intensjoner, som det sies. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Fy fader, det må være mange raringer her inne, omtrent halvparten av innleggene på denne siden er skrevet av folk som ble mobbet. Mener ikke at mobbing ikke er ille, men min erfaring er at vi er alt for sutrete og fintfølsomme. Av de jeg vokste opp med var det bare én som fikk unødvendig mye pes fra alle andre hele tiden. Jeg passet på å ta ham med på ting og sånn, men det er jo grenser for hvor lenge man gidder å drive med veldedighet. Folk som oppførte seg som om de var førsteklassinger i niende fikk høre det, og det trengte de. I dag er de stort sett mer normale og kan omgås andre uten å begynne å svette og føle seg dumme. Endring: Irriterer meg at Dragen vil forby alkohol. Hva er poenget med det? Så du synes at det er greit at folk kaller andre feite, stygge, dumme, patetiske, og andre styggheter? Du er ikke noe bedre enn de som mobber når du ikke gjør noe med det. Og hvorfor skal vi forby tobakk, når vi ikke forbyr alkohol? Alkohol ødelegger til de grader flere liv i året enn tobakk. Du blir ikke komplett idiot av å ta deg noen sigaretter, men du mister alt mellom ørene etter noen drinker. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Mobbing er og blir galt, og noe ingen bør måtte gå gjennom. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Mobbing er og blir galt, og noe ingen bør måtte gå gjennom. Ja mobbing er no dritt, ødelegger selvtilliten til folk fullstendig. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Fy fader, det må være mange raringer her inne, omtrent halvparten av innleggene på denne siden er skrevet av folk som ble mobbet. Mener ikke at mobbing ikke er ille, men min erfaring er at vi er alt for sutrete og fintfølsomme. Av de jeg vokste opp med var det bare én som fikk unødvendig mye pes fra alle andre hele tiden. Jeg passet på å ta ham med på ting og sånn, men det er jo grenser for hvor lenge man gidder å drive med veldedighet. Folk som oppførte seg som om de var førsteklassinger i niende fikk høre det, og det trengte de. I dag er de stort sett mer normale og kan omgås andre uten å begynne å svette og føle seg dumme. Endring: Irriterer meg at Dragen vil forby alkohol. Hva er poenget med det? Jeg trodde det også en gang. Men da var jeg 10 år gammel. Skjønner at noen kan være litt treige med det, men det får da være grenser! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Mobbing er og blir galt, og noe ingen bør måtte gå gjennom. Well spoken my good girl. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Og hvorfor skal vi forby tobakk, når vi ikke forbyr alkohol? Det hjelper ikke å forby alkohol, skal vi ta lærdom av tidligere tabber. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Og hvorfor skal vi forby tobakk, når vi ikke forbyr alkohol? Alkohol ødelegger til de grader flere liv i året enn tobakk. Du blir ikke komplett idiot av å ta deg noen sigaretter, men du mister alt mellom ørene etter noen drinker. Skal vi forby tobakk? Alkohol er ikke kun drikke som konsumeres for alvorlig rus, det er også drikker som gjør seg meget godt på en varm sommerdag eller til en luksuriøs middag med familien. Man kan da uansett ikke begynne å forby alt som er farlig og som ødelegger liv.. da må vel nesten alt som er gøy bli forbudt. Å kjøre bil, DET er farlig det, fy fader så mange det er som dør i trafikken.. Fedme ødelegger også mange liv, da får vi vel forby alt av søtsaker også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg