Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At badet alltid skal være opptatt, noe det har vært i 45 min nå. Jeg skal ut i kveld og bussen går om 10 min.

Når ble det plutselig viktigere å ordne seg for å dra på butikken enn å ordne seg for å dra på vors+byen? :hrm:

Alltid vært sånn.

 

Når man drikker ser man ikke forskjell på folk uansett.

Lenke til kommentar

Sentrekk. Satan ta sentrekk. Sjekket nettbank i går, og hadde over 1k på kontoen jeg har kort til. Flotte greier, skal bruke kortet i dag, etter at det kanskje ble brukt 300 etter at jeg sjekket nettbanken. Avvist. Avvist. Sjekket nettbank igjen, og det er kommet 3 sentrekk som jeg hadde regnet med å få for evigheter siden. En rask tur på butikken ble til to turer. BAH.

Lenke til kommentar

Folk som er alt for opptatt av musikk!

 

Det er sånn...

 

"Har du hørt om det og det?"

"Nei, tror nok ikke det!"

"IKKE?! Hva faen?! Wtf liksom?!"

 

 

HVA FAEN HAR DET Å SI AT JEG IKKE HAR HØRT OM DET? HVORFOR SKAL JEG BRY MEG OM Å HØRE PÅ MEST MULIG!?

FAEN ALTSÅ. JEG BLIR SÅ FORBANNA IRRITERT!

 

Og folk som er frekke når jeg uttrykker meg feil, eller sier noe de ikke forstår helt.

"Ja, så det var det og det og bla bla bla"

"Ka faan du snakke om kis?" (I frekk tone)

 

Skikkelig artig å drive samtale med enkelte...

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Folk som mobber!

+1

 

Vet hvordan det er (Det å bli mobbet).

 

I hvert fall folk som holder på når de går på videregående ++, at de ikke vokser sånt fra seg og blir voksne... :\

 

Sjølv veit eg vel eigentleg ikkje korleis det er, men har snakka med nokon som blir mobba i dag, og det ga et sterkt inntrykk. Ser ikkje poenget. Irritasjonen min over nabojenta har minska ti hakk etter den samtalen. Det problemet er liksom ikkje så stort lenger.

Endret av -Maråk-
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...