Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud...

- Den var ikke festet ordenlig. Det sto heller ikke noe brev eller beskjed om at det ikke var mer bensin igjen på pumpa. Jeg fikk beskjed om at det ikke var de som eide pumpene, men fikk ikke noe nummer å ringe. Jeg kommer til å gå videre med saken, sier kvinnen til VG Nett.

 

Hun der kan umulig være helt god.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Det irriterer meg at to parkometer sluker pengene mine uten å gi meg noe igjen for det. Så mye for å forsøke å være en lovlydig borger. :hrm:

Lenke til kommentar
Ikke rart du er lite glad da. Hvor skal klassen din da tro?

Dei er på fjordgardstur til vakre Knivsflå (Geirangerfjorden). Har vore der tusen gongar før, men veret er så fiint, og den plassen er så herleg. Også må eg sitje her, aleine. :(

 

Edit: Sånn ser det ut der:

 

Geiranger___from_Knivsflaa_by_AlmostIdefix.jpg

Endret av -Maråk-
Lenke til kommentar
Mhm. Det ekstra irriterande er at eg no i løpet av dagen er blitt nogenlunde frisk, og gjerne vil gå ned til sentrum for å finne på noko, men det blir jo heilt feil, sidan eg er vekke frå skulen.

 

Fuck.

Har da ingenting å si det. Ta deg en tur til byen så slipper du å tenke på at du ikke fikk dra til Geirangerfjorden ;)

 

Geirangerfjorden bor eg jo i. Tykkjer det blir litt feil å gå rundt i sentrum når resten er på "skule".

 

Edit: Utruleg hyggjeleg at venninne sender melding om kor fint dei har hatt det, og at turen var kjempefin. :wallbash:

Endret av -Maråk-
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...