Sitronsaft Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) *SUKK* Slike jenter, voldtekt av klassiske låter og remakes av låter generelt irriterer meg. Endret 17. juni 2009 av Sitronsaft Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Utrolig irriterende å bli vekka av at ei flue surrer rundt øret ditt. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Dagens idiot? Det er ikke 1. april i dag vel? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Herregud... - Den var ikke festet ordenlig. Det sto heller ikke noe brev eller beskjed om at det ikke var mer bensin igjen på pumpa. Jeg fikk beskjed om at det ikke var de som eide pumpene, men fikk ikke noe nummer å ringe. Jeg kommer til å gå videre med saken, sier kvinnen til VG Nett. Hun der kan umulig være helt god. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Det er en stor bulk ved siden av bensinlokket. Jeg syns de kan fylle opp tanken min som takk for tort og svie, sier hun. Å herregud. Jeg fikk meg iallefall en god latter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Det irriterer meg at to parkometer sluker pengene mine uten å gi meg noe igjen for det. Så mye for å forsøke å være en lovlydig borger. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 At eg er sjuk mens klassa er på tur. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 At eg er sjuk mens klassa er på tur. Ikke rart du er lite glad da. Hvor skal klassen din da tro? Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Ikke rart du er lite glad da. Hvor skal klassen din da tro? Dei er på fjordgardstur til vakre Knivsflå (Geirangerfjorden). Har vore der tusen gongar før, men veret er så fiint, og den plassen er så herleg. Også må eg sitje her, aleine. Edit: Sånn ser det ut der: Endret 17. juni 2009 av -Maråk- Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg føler med deg. Det der ser rett og slett nydelig ut! Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Mhm. Det ekstra irriterande er at eg no i løpet av dagen er blitt nogenlunde frisk, og gjerne vil gå ned til sentrum for å finne på noko, men det blir jo heilt feil, sidan eg er vekke frå skulen. Fuck. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Mhm. Det ekstra irriterande er at eg no i løpet av dagen er blitt nogenlunde frisk, og gjerne vil gå ned til sentrum for å finne på noko, men det blir jo heilt feil, sidan eg er vekke frå skulen. Fuck. Har da ingenting å si det. Ta deg en tur til byen så slipper du å tenke på at du ikke fikk dra til Geirangerfjorden Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Mhm. Det ekstra irriterande er at eg no i løpet av dagen er blitt nogenlunde frisk, og gjerne vil gå ned til sentrum for å finne på noko, men det blir jo heilt feil, sidan eg er vekke frå skulen. Fuck. Har da ingenting å si det. Ta deg en tur til byen så slipper du å tenke på at du ikke fikk dra til Geirangerfjorden Geirangerfjorden bor eg jo i. Tykkjer det blir litt feil å gå rundt i sentrum når resten er på "skule". Edit: Utruleg hyggjeleg at venninne sender melding om kor fint dei har hatt det, og at turen var kjempefin. Endret 17. juni 2009 av -Maråk- Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Men geiranger er vell ikke akkurat en by? Er mer hoteller osv der. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Har eg sagt noko om ein by? Men vi har no meir enn berre nokre hotell då. Kafear, restaurantar, Moods Of Norway-butikk (med tilhøyrande gulltraktor), to sportsbutikkar, suvenirsjapper og ein veldig fin daglegvarebutikk. Endret 17. juni 2009 av -Maråk- Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Ja! Har vell ikke sett så godt etter da;p Men er jævlig fint i Geiranger på denne tiden av året. Pappa . fam bor i stordal, som ikke er så langt unna geiranger. Med ferge altså. Er jo litt kult at dere har en mini-trollstigen også. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Stordal ja, har vore der ein del gongar (sånn cirka kvar gong eg skal ut av bygda ) Ja, det er veldig fint her somrane, og mykje liv, folk og opne butikkar/cafear. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Ja! Hehe;p Men det som er kjedelig med stordal er at det er langt unna "sivilasjonen" samme gjelder Geiranger! Heldigvis er Moa en time circa unna. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Ja, særleg vintrane er det heilt utruleg øde her i Geiranger. Eg kan gå til skulen langs vegen i 15 min utan å møte ein einaste bil. Moa 2 timar unna her. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Bjørnar Tommelstad irriterer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg