Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

afronordmann da?

 

vetta faen jeg, men det var det jeg ble fortalt av samf. lærereren min da ho trakk ned karakteren siden jeg skrev neger. og ja det var før det ble "forbudt". uansett jeg sier også neger eller svarting.

Endret av W202
Lenke til kommentar

Irriterer meg over den latterlig lange ekspederingstiden til Pixmania. Bestillte to små kabinettvifter for 6 dager (4 virkedager) siden og det eneste som har skjedd er "Status OK, Registered" som i grunn er det samme som når man sporer pakker på posten og det står at de har fått beskjed om at pakken skal sendes, men ikke har mottatt pakken enda.

Lenke til kommentar

"Ord er til for å brukes".

MEGET voksent sagt ;)

 

Mange "negre" liker ikke å bli kalt det. Og det må respekteres.

Men så er ikke dere i denne tråden gamle karene heller. En kan ikke forvente så mye av folk som irriterer seg over "sosser i tiendeklassen" ;)

 

Skogslik:

Oki, la oss si at du har blitt kalt "pissunge" på skolen. Skal jeg fortsatt kalle deg pissunge, fordi det er noe alle alltid har kalt deg? ;)

 

Å diskutere dette, er som å diskutere med en gjeng amøber.

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
afronordmann da?

 

vetta faen jeg, men det var det jeg ble fortalt av samf. lærereren min da ho trakk ned karakteren siden jeg skrev neger. og ja det var før det ble "forbudt". uansett jeg sier også neger eller svarting.

 

Eller klassikeren, sotrør. :p

 

Iallefall er det morro med negre som ikke tar seg så inni helsikkes nær av alt. Kalte en i klassen min minde sjokolade på ungdomsskolen, og han fant på mye rart å kalle meg, noe som var helt greit. Men de som klikker totalt i tverrvinkel er bare slitsomme.

Endret av Brian
Lenke til kommentar
Negervitser er forbanna teit.

NEGER er ikke lengre et godtatt ord.

Sier folk jeg. Men neger iblandt også. Folk har forskjellige meninger på hva som er godtatt. Du kan ikke bare komme og si at det ikke er et godtatt ord. Har venner som er negre, og de henviser til seg selv som negre.

 

Brian: Haha, minte meg om en drittunge i nabolaget som spurte en neger om han kunne ta ostehøvelen i ansiktet hans. Han trengte brunost sa han.

 

Møkkunge.

Endret av LanSi
Lenke til kommentar

neger neger m3 (gj ty. og fr fra sp og port. negro 'svart') person som tilhører el. opprinnelig kommer fra folkeslag med svart el. mørkebrun hudfarge som befolker Afrika sør for Sahara

 

Jeg irriterer meg over at folk skal bli så sint av å kalle noen for hva de faktisk er.

Det VAR et negativt ladd ord. og det er stort sett INGEN negre idag som har opplevd slaveriet og den rasismen som var for mange herren år siden. Spesielt ikke i Norge.

Det er heller ingenting annet man kan kalle de for å kunne referere til det folkeslaget.

Kan si Afrikaner, men så kan han fint være Normann. Kan si mørkhudet, og det er helt greit.

Hvorfor skal du legge negativitet i mine ord når jeg selv ikke legger negativitet i de?

Lenke til kommentar

Vet dere hva som er trist? At alle matvarer jeg er glad i går ut av produksjon. Alltid!

Det er da spesielt Iskaffe Macchiato som gjør meg sinna at forsvant.

 

Det finnes så mange iskaffer på markedet, men den grønne iskaffen var sterke enn de felste og skilte seg ut blant smakene. Ta for eksempel Iskaffe Cappuccino og Iskaffe Mocca: Jeg syns de smaker ganske likt!

Når jeg først hørte om Iskaffe mørk sjokolade trodde jeg Iskaffe Mocca hadde skiftet navn.

Så kommer Litago mocca som minner litt om iskaffe mørk sjokolade på smak.

DET ER TRIST OG DET GJØR MEG IRRITERT!

 

Så har jeg så sær smak at det kun er meg som liker det som forsvinner. Så det går nok litt på meg også dessverre :(

Jeg har en tendens til å like ting som er såpass rare på smak at folk enten elsker eller hater det.

 

Et eksempel: Tine Macchiato

Enda et par eksempler: Vanilla Coke og Tyrkisk Pepper iskrem.

 

For sikkerhets skyld har jeg opprettet en Redningsgruppe på Facebook for Tine Macchiato

Den har selvsagt kun 4 medlemer inkludert meg selv, og det irriterer meg!

Lenke til kommentar
Haha, antar at jeg irriterer kakemot nå, i og med at jeg synes negervitser er hysterisk morsomme til tider. :D

 

Btw, hvis du kommer fra Trondheim, hva er hvitt utenpå og sort innvendig? Bussen på kolstad. :p Men la oss nå ikke skli helt ut her.

 

HAHAHAH hva faen. Måtte le av den. :!:

HAHAHAHHA

 

Men min irritasjon var ikke rettet mot selve vitsene, men folk som sitter hele skoledager og ikke gjør annet enn å fortelle de.

"Ord er til for å brukes".

MEGET voksent sagt ;)

 

Mange "negre" liker ikke å bli kalt det. Og det må respekteres.

Men så er ikke dere i denne tråden gamle karene heller. En kan ikke forvente så mye av folk som irriterer seg over "sosser i tiendeklassen" ;)

 

Skogslik:

Oki, la oss si at du har blitt kalt "pissunge" på skolen. Skal jeg fortsatt kalle deg pissunge, fordi det er noe alle alltid har kalt deg? ;)

 

Å diskutere dette, er som å diskutere med en gjeng amøber.

 

Okey, dette var jo en fin måte å avslutte diskusjonen på.

Sette alle andre i en bås, og ferdig med det?

 

Det var jo ikke de verste argumentene folk kom med heller, dette var jo en fredelig diskusjon. Skjønner ikke hvor du fant grunnlag for å kalle folk amøber?

Var jo en helt vanlig diskusjon.

 

Makan til angrep har jeg ikke sett på lenge.

Var jo ingen som sa noe negativt mot deg?

 

Men en kan vel forstå hvis du er oppgitt. :p

Alle i denne tråden er vel det som oftest.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...