Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At jeg skrapte maling og fikk rester i øyet, og nå svir det konstant sammen med allergisk reaksjon til tros for øyeskyll, forbanna piss.

 

Blir vel legevakten nå.

 

EDIT: Legevakten: Kom igjen om 2 timer. Legen hadde vel bedre ting å gjøre enn å jobbe.

Endret av co2
Lenke til kommentar
Irriterer meg ikke så mye heldigvis, men det er en ting som jeg reagerer på, og det er når folk ikke gidder å lytte når andre snakker. Det er da snakk om voksne mennesker her, ikke barn. Det er gjerne snakk om folk som kan sitte og snakke i timesvis om seg og sitt, men i det øyeblikket andre skal fortelle noe, så avbryter de eller ikke hører etter og bare mumler svar. Det synes jeg er veldig uhøflig.

Og så blir jeg litt sur når andre sniker foran i køen på butikken eller t-banen.

 

Og spessielt viss noen spør deg om noe, men ikke gidder å høre på svaret de får.

Lenke til kommentar
At jeg skrapte maling og fikk rester i øyet, og nå svir det konstant sammen med allergisk reaksjon til tros for øyeskyll, forbanna piss.

 

Blir vel legevakten nå.

 

EDIT: Legevakten: Kom igjen om 2 timer. Legen hadde vel bedre ting å gjøre enn å jobbe.

 

Åh, hadde noe lignende i går. Vi har 100 år gamle tregulv som vi skal pusse opp, og jeg tilbragte hele kvelden i går på å skrape gammel fugemasse, skitt og støv ut av sprekkene mellom plankene. Når jeg var ferdig begynte det å klø som f*** i øyet, og en time senere så jeg helt skjev ut i ansiktet pga. rare øyne..

Lenke til kommentar

Negervitser er forbanna teit.

Det er ikke morsomt. Det er idiotisk og teit!

Er bare så lame at det er trist.

 

Ser for meg en haug teite gutter i lunsjen som sitter å forteller gamle negervitser.

HA HA HA. Så morsomt.

Så fortsetter de utover timen, og tror de er skolens kuleste.

 

Plagsomt.

Uff.

 

 

Og hvem i helvete klistra denne tyggisen under bordet?

Åja, en slik sossejævel med snusleppe og stygg bollecaps, med buksa nedi sokkene og sko som passer mer til en måneferd.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Negervitser er forbanna teit.

Det er ikke morsomt. Det er idiotisk og teit! SLUTT NÅ FOR FAEN.

Er bare så lame at det er trist.

 

Ser for meg en haug teite gutter i lunsjen som sitter å forteller gamle negervitser.

HA HA HA. Så morsomt. Gå å dø.

 

Plagsomt.

Uff. :p

Jeg syns slike vitser er noe av det beste man får tak i, jeg. Smaken er som baken.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...