Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og ettersom det settes opp ny bomring i Trondheim der jeg kjører forbi nesten hver dag blir det enda dyrere. Nesten mer lønnsomt å ta buss jo :hrm:

Med 400 kr for månedskort blir det jo selvsagt billigere med buss.

 

Tror ikke det koster det for voksne? Voksne koster 1000kr ish her og 600 kr for student. Vel og merke litt utenfor Trondheim

Koster 410 for meg?

 

Ah, ser nå at det er 700 for voksne.

 

Men det blir vel uansett billigere enn bensin på en måned?

Buss er billigere i lengden ja, men jeg mener det ikke er verdt det, da det er såpass mye mer praktisk, komfortabelt og fleksibelt med bil.

Lenke til kommentar

En annen ting som er bedre med bil her i Trondheim er når jeg skal til Lade, Byåsen osv så kan jeg kjøre utenfor byen istedet for å bruke en halvtime med en buss inn til byen, der jeg også er nødt til å vente på en ny buss. Går fort vekk over en time på det. :)

Lenke til kommentar

Irriterer meg ikke så mye heldigvis, men det er en ting som jeg reagerer på, og det er når folk ikke gidder å lytte når andre snakker. Det er da snakk om voksne mennesker her, ikke barn. Det er gjerne snakk om folk som kan sitte og snakke i timesvis om seg og sitt, men i det øyeblikket andre skal fortelle noe, så avbryter de eller ikke hører etter og bare mumler svar. Det synes jeg er veldig uhøflig.

Og så blir jeg litt sur når andre sniker foran i køen på butikken eller t-banen.

Lenke til kommentar
Jeg slår av forsterkeren hver gang reklamen kommer.

(spotify)

 

Jeg trykker på mute på tastaturet, noe som gjør at reklamen går på pause, men så trykker jeg på play på tastaturet, og den fortsetter. Mute-knappen igjen når reklamen er ferdig.

 

Jeg føler at jeg blir hjernevasket om jeg hører på reklamen :ph34r:

 

Det går fint an å slå av lyden på Spotify...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...