Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og ettersom det settes opp ny bomring i Trondheim der jeg kjører forbi nesten hver dag blir det enda dyrere. Nesten mer lønnsomt å ta buss jo :hrm:

Med 400 kr for månedskort blir det jo selvsagt billigere med buss.

 

Tror ikke det koster det for voksne? Voksne koster 1000kr ish her og 600 kr for student. Vel og merke litt utenfor Trondheim

 

En annen ting med buss er at jeg vil bruke bortimot 45-60min til jobb. Kjører jeg bil bruker jeg ca 10min.

Endret av Brian
Lenke til kommentar
Og ettersom det settes opp ny bomring i Trondheim der jeg kjører forbi nesten hver dag blir det enda dyrere. Nesten mer lønnsomt å ta buss jo :hrm:

Med 400 kr for månedskort blir det jo selvsagt billigere med buss.

 

Tror ikke det koster det for voksne? Voksne koster 1000kr ish her og 600 kr for student. Vel og merke litt utenfor Trondheim

Koster 410 for meg?

 

Ah, ser nå at det er 700 for voksne.

 

Men det blir vel uansett billigere enn bensin på en måned?

Lenke til kommentar
Og ettersom det settes opp ny bomring i Trondheim der jeg kjører forbi nesten hver dag blir det enda dyrere. Nesten mer lønnsomt å ta buss jo :hrm:

Med 400 kr for månedskort blir det jo selvsagt billigere med buss.

 

Tror ikke det koster det for voksne? Voksne koster 1000kr ish her og 600 kr for student. Vel og merke litt utenfor Trondheim

Koster 410 for meg?

 

Ah, ser nå at det er 700 for voksne.

 

Men det blir vel uansett billigere enn bensin på en måned?

 

Nope, men bilutgifter er dessverre mer enn bensin

Lenke til kommentar

Jeg er også B-menneske, og har tenkt litt på dette. Vi kunne jo bare snudd litt rundt, forskyvet hele døgnet. Slik at vi satt på pc-en fra 18-23 f.eks. istedenfor 23-3 og dermed kunne stå opp kl. 7.

 

Har jo prøvd dette, men av merkelige grunner er det mye koseligere å sitte på pc'en 21-3 enn 18-23, bedre stemning, bedre humør, flere folk å snakke med... Aah, livet er hardt. (jeg la meg kl. 2 i går, skulle stå opp 7 i dag, men forsov meg, våknet nettopp :()

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...