SpecialForce Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 For å si det sånn: Å høre på reklamer om arrvid, janos og where the action is er ikke så ille.. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Og ettersom det settes opp ny bomring i Trondheim der jeg kjører forbi nesten hver dag blir det enda dyrere. Nesten mer lønnsomt å ta buss jo Med 400 kr for månedskort blir det jo selvsagt billigere med buss. Tror ikke det koster det for voksne? Voksne koster 1000kr ish her og 600 kr for student. Vel og merke litt utenfor Trondheim En annen ting med buss er at jeg vil bruke bortimot 45-60min til jobb. Kjører jeg bil bruker jeg ca 10min. Endret 14. juni 2009 av Brian Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Sikker? Høres ganske ekstremt ut! Hva slags innsane ommveier er det bussen din tar? Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Sikker? Høres ganske ekstremt ut! Hva slags innsane ommveier er det bussen din tar? Melkerute Folk skal av og på, tar masse tid. Ikke er bussens hastighet spesielt kjapp heller, jeg må gå ett kvarter før jeg kommer til bussen. Kollektivtrafikk FTL Lenke til kommentar
Brian Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Må først gå til bussen, ta bussen inn til byen, vente litt, ta neste buss ut av byen igjen. Kjører jeg bil kjører jeg utsiden av byen hele veien. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Og ettersom det settes opp ny bomring i Trondheim der jeg kjører forbi nesten hver dag blir det enda dyrere. Nesten mer lønnsomt å ta buss jo Med 400 kr for månedskort blir det jo selvsagt billigere med buss. Tror ikke det koster det for voksne? Voksne koster 1000kr ish her og 600 kr for student. Vel og merke litt utenfor Trondheim Koster 410 for meg? Ah, ser nå at det er 700 for voksne. Men det blir vel uansett billigere enn bensin på en måned? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Irriterer meg at jeg klør sånn i ganen etter at jeg klarte å spise et mandelflak (jeg er allergisk mot mandler) for noen timer siden >< Og at Facebook ikke lar meg laste opp feriebildene mine -_- Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 At facebook har offisielt blitt til facelagg, irriterer meg. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Og ettersom det settes opp ny bomring i Trondheim der jeg kjører forbi nesten hver dag blir det enda dyrere. Nesten mer lønnsomt å ta buss jo Med 400 kr for månedskort blir det jo selvsagt billigere med buss. Tror ikke det koster det for voksne? Voksne koster 1000kr ish her og 600 kr for student. Vel og merke litt utenfor Trondheim Koster 410 for meg? Ah, ser nå at det er 700 for voksne. Men det blir vel uansett billigere enn bensin på en måned? Nope, men bilutgifter er dessverre mer enn bensin Lenke til kommentar
Myst Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Brukere som redigerer vekk både førsteinnlegget og tittelen når tråden blir løst! La dem være, så slipper andre brukere å skrive om samme sak! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 At de forbanna lærerne ikke får fingen ut av ræva og sier om vi kommer opp i eksamen eller ikke... Det er faktisk folk som har behov for søvn!! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Det er faktisk folk som har behov for søvn!! Det er faktisk opp til deg selv å være opplagt til skoledagen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg vet ikke hvordan du tenker, men jeg tenker: Kommer jeg opp i eksamen: Fuuuu-. Kommer jeg ikke opp i eksamen: ZzZZzZZ Det er utrolig tungt å stå opp klokken 8. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Det er utrolig tungt å stå opp klokken 8. Jeg står opp klokken 6. Og jeg elsker også å ligge langt ut på dagen å halvsove. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg er et B-menneske, da er det forferdelig å stå opp tidligere enn 12. Uansett: Jeg kom ikke opp i eksamen for å være på gladsiden! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Er B-menneske selv, men av og til så bare må man. Som når man jobber. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Er det nå jeg skal si: "sånn er livet, jo fortere du innser det, jo bedre er det for deg.", og irritere halvparten av de som leser tråden her? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Irriterer meg at samfunnet er lagt til rette for A-mennesker. Som gjennomsyra B-menneske så er det rene torturen hver morra når klokka ringer og jeg må stå opp. Må opp kl 6 hver dag, noe som er alt alt alt alt for tidlig. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg er også B-menneske, og har tenkt litt på dette. Vi kunne jo bare snudd litt rundt, forskyvet hele døgnet. Slik at vi satt på pc-en fra 18-23 f.eks. istedenfor 23-3 og dermed kunne stå opp kl. 7. Har jo prøvd dette, men av merkelige grunner er det mye koseligere å sitte på pc'en 21-3 enn 18-23, bedre stemning, bedre humør, flere folk å snakke med... Aah, livet er hardt. (jeg la meg kl. 2 i går, skulle stå opp 7 i dag, men forsov meg, våknet nettopp ) Lenke til kommentar
Myst Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Folk som tror at når de syns en film er drit dårlig, skal alle andre gjøre det og, og de få som faktisk liker den, er verste som fins. Endret 15. juni 2009 av Myst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg