Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg irriterer meg grenseløst over kontroll-landet Norge.

 

Skal du ha alkohol, nei da må du betale ekstra avgift til staten. Samme gjelder alt annet som er artig. Bensin, bil...

 

"Nei, dette er ikke bra for deg. Så da får du betale skikkelig dyrt for det". MØKKALAND!

Lenke til kommentar
Ehh... Hva tror du pengene går til da? Sykehus, nye veier, skoler..

 

Det er en grunn til at vi går på GRATIS skole i Norge og at vi får komme på sykehuset uten forsikring.

 

Haha. Det går til å ansette kommunansatte som sitter og tvinner tommeltotter. Jeg har en mor som er ansatt i staten, og de gjør jaggu ikke noe som helst. Tjener 580k i året, og løfter litt på papirer. Derfor betaler jeg 400kr/L for sprit...

Lenke til kommentar

Noe som irriterer meg er når noen skal ha kopper med te/kaffe, glass med brus/vann/ saft....osv... og det skal helles og tømmes over mobiler og fjernkontroller og pc`er.

 

Neida søler ikke... .....(ja sikkert ikke)

 

Også de som skal peke på pc-skjermen, bare må ta borti skjermen.... unødvendig

Lenke til kommentar
Jeg slår av forsterkeren hver gang reklamen kommer.

(spotify)

 

Jeg trykker på mute på tastaturet, noe som gjør at reklamen går på pause, men så trykker jeg på play på tastaturet, og den fortsetter. Mute-knappen igjen når reklamen er ferdig.

 

Jeg føler at jeg blir hjernevasket om jeg hører på reklamen :ph34r:

Lenke til kommentar
Jeg slår av forsterkeren hver gang reklamen kommer.

(spotify)

 

Jeg trykker på mute på tastaturet, noe som gjør at reklamen går på pause, men så trykker jeg på play på tastaturet, og den fortsetter. Mute-knappen igjen når reklamen er ferdig.

 

Jeg føler at jeg blir hjernevasket om jeg hører på reklamen :ph34r:

Ah, svake svake menneske.

Lenke til kommentar
Og ettersom det settes opp ny bomring i Trondheim der jeg kjører forbi nesten hver dag blir det enda dyrere. Nesten mer lønnsomt å ta buss jo :hrm:

Med 400 kr for månedskort blir det jo selvsagt billigere med buss.

 

Tror ikke det koster det for voksne? Voksne koster 1000kr ish her og 600 kr for student. Vel og merke litt utenfor Trondheim

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...