djgudleif Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Innefester suger baller. Umulig å unngå idioter, pluss at musikken blir jævlig ensformig fordi noen tar over. Så må man gå rundt om kring på samme plassen hele tida. Så er det mye dritt som knuses. Store åpne sletter med hundrevis av folk = super. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Innefester er jo bra, bare folkene er fine. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg irriterer meg grenseløst over kontroll-landet Norge. Skal du ha alkohol, nei da må du betale ekstra avgift til staten. Samme gjelder alt annet som er artig. Bensin, bil... "Nei, dette er ikke bra for deg. Så da får du betale skikkelig dyrt for det". MØKKALAND! Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Ehh... Hva tror du pengene går til da? Sykehus, nye veier, skoler.. Det er en grunn til at vi går på GRATIS skole i Norge og at vi får komme på sykehuset uten forsikring. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Ehh... Hva tror du pengene går til da? Sykehus, nye veier, skoler.. Det er en grunn til at vi går på GRATIS skole i Norge og at vi får komme på sykehuset uten forsikring. Haha. Det går til å ansette kommunansatte som sitter og tvinner tommeltotter. Jeg har en mor som er ansatt i staten, og de gjør jaggu ikke noe som helst. Tjener 580k i året, og løfter litt på papirer. Derfor betaler jeg 400kr/L for sprit... Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Det er faktisk sant. Penger til sykehus og skole kommer av seg selv. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Når man skatter nærmest 50% så burde det holde. Også skal man betale tredobbelt for flaska. Lenke til kommentar
sxterbx Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Noe som irriterer meg er når noen skal ha kopper med te/kaffe, glass med brus/vann/ saft....osv... og det skal helles og tømmes over mobiler og fjernkontroller og pc`er. Neida søler ikke... .....(ja sikkert ikke) Også de som skal peke på pc-skjermen, bare må ta borti skjermen.... unødvendig Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Blir litt frustert når jeg tenker på hvor mye av en tusenlapp jeg tjener i morra sønnen min kommer til å arve. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Blir frustret over alle pengene vi betaler til å holde veiene, så suger veiene balle! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Det er irriterende at bensinen er så dyr for tida. Ja!!!!!! Nærmer vel 13 kr snart, hvis den ikke er oppi det allerede, går jo drøye 700kr eller mer for en full tank :< Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Og ettersom det settes opp ny bomring i Trondheim der jeg kjører forbi nesten hver dag blir det enda dyrere. Nesten mer lønnsomt å ta buss jo Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Og ettersom det settes opp ny bomring i Trondheim der jeg kjører forbi nesten hver dag blir det enda dyrere. Nesten mer lønnsomt å ta buss jo Med 400 kr for månedskort blir det jo selvsagt billigere med buss. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg slår av forsterkeren hver gang reklamen kommer. (spotify) Jeg trykker på mute på tastaturet, noe som gjør at reklamen går på pause, men så trykker jeg på play på tastaturet, og den fortsetter. Mute-knappen igjen når reklamen er ferdig. Jeg føler at jeg blir hjernevasket om jeg hører på reklamen Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg slår av forsterkeren hver gang reklamen kommer. (spotify) Jeg trykker på mute på tastaturet, noe som gjør at reklamen går på pause, men så trykker jeg på play på tastaturet, og den fortsetter. Mute-knappen igjen når reklamen er ferdig. Jeg føler at jeg blir hjernevasket om jeg hører på reklamen Ah, svake svake menneske. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Haha ;P En måte å si det på. Men det er virkelig slik. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Og ettersom det settes opp ny bomring i Trondheim der jeg kjører forbi nesten hver dag blir det enda dyrere. Nesten mer lønnsomt å ta buss jo Med 400 kr for månedskort blir det jo selvsagt billigere med buss. Tror ikke det koster det for voksne? Voksne koster 1000kr ish her og 600 kr for student. Vel og merke litt utenfor Trondheim Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Er det så vanskelig å skifte sang manuelt før Spotify gjør det? Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Funker for meg, det eneste er at jeg må være litt obs på det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg