Killer_DT Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Skrikerunger på fly er i hvert fall digg. Jeg tror jeg skal kjøpe meg Captains of Crush, og neste gang en snørrunge ikke holder kjeft skal jeg faen sylte meg skvise til så fontanellene lukkes! Med litt flaks blir det stille. 7700873[/snapback] Er det innenlandsturer er det korte turer, er det lange utenlandsturer og unger som skriver meg i trynet (føles sånn ut) må jeg bare drikke til jeg ikke bryr meg lenger. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 At Windows snart har enerett på maskinvare også. Ikke det at Windows er de eneste som skal produsere maskinvare, men vis det skal lages en driver til Windows Vista, som også blir laget til fks Linux, vil driveren bli svartelistet fra Vista, og all maskinvare som bruker den driveren vil bli ubrukelig :o 7700865[/snapback] Har microsoft LYST på nye milliardbøter fra EU? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Skrikerunger på fly er i hvert fall digg. Jeg tror jeg skal kjøpe meg Captains of Crush, og neste gang en snørrunge ikke holder kjeft skal jeg faen sylte meg skvise til så fontanellene lukkes! Med litt flaks blir det stille. 7700873[/snapback] Er det innenlandsturer er det korte turer, er det lange utenlandsturer og unger som skriver meg i trynet (føles sånn ut) må jeg bare drikke til jeg ikke bryr meg lenger. 7701419[/snapback] Fløy Stavanger-Bergen i dag med et lite mirakel to seterader foran meg. Var ille nok i massevis. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 At Windows snart har enerett på maskinvare også. Ikke det at Windows er de eneste som skal produsere maskinvare, men vis det skal lages en driver til Windows Vista, som også blir laget til fks Linux, vil driveren bli svartelistet fra Vista, og all maskinvare som bruker den driveren vil bli ubrukelig :o 7700865[/snapback] For en gangs skyld skal dette utrykket brukes: "WTF?! :!:" Jeg har forøvrig ikke noe spesielt å komme med selv, annet enn generelle ting som kunne vært rettet til min fordel. Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 At Windows snart har enerett på maskinvare også. Ikke det at Windows er de eneste som skal produsere maskinvare, men vis det skal lages en driver til Windows Vista, som også blir laget til fks Linux, vil driveren bli svartelistet fra Vista, og all maskinvare som bruker den driveren vil bli ubrukelig :o7700865[/snapback] Hvor har du det fra? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Fløy Stavanger-Bergen i dag med et lite mirakel to seterader foran meg. Var ille nok i massevis. 7702392[/snapback] Hehe tviler ikke! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Irriterer meg over tordenværet vi hadde i går ettermiddag som tok knekken på TVen min. =/ Lenke til kommentar
Tore Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 blinde idioter som krasjer andre biler på parkeringsplasser og stikker av.! byebye 8.000kr.... Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Hater dem som sitter i klasserommet og roper LoL! Utover klasserommet, mens de ikke vet hva det betyr, de sier "Det betyr HEHE" GRRRRRRRRR! Lenke til kommentar
ttd Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Hater dem som sitter i klasserommet og roper LoL! Utover klasserommet, mens de ikke vet hva det betyr, de sier "Det betyr HEHE" GRRRRRRRRR! 7705099[/snapback] Ja uff, de ødelegger sånn for nerdekulturen! GRRR! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Ting som irriterer på forumet5. Alle som er tøffe: 5.1 Har en rik pappa 5.2 Er under 16 år. 7533778[/snapback] Ja, vi under 16 har ikke noe vi skulle ha sagt. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Hva faen er det med EditStudio? Satt en film på export, og da jeg starta og da var det 10 min. igjen. Så gama jeg litt SM og venta i 10min, og da var det ennå 10 min. igjen. Så etter 5 min. til (15 i alt) var det 11 min. igjen, og nå har det gått 25 min. og nå er det 13 min. igjen. Det er jo faen meg bare en 5 min. lang film film i "Indeo video 5,10 Compression Filter" format i 320x240! :!: Lenke til kommentar
applemania Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Når man er alene og skal gå forbi en gjeng med gutter, også setter en nesa i sky men setter helen på pumpsene fast imellom to brostein så du må bøye deg og lirke den ut av hullet den sitter fast i. Flaut OG irriterende. ÅH, jeg hater brostein! Lenke til kommentar
_Talon_ Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Det er en ting til som irriterer meg grenseløst: bankkortlesere i diverse butikker. Hvorfor i heiteste er det ingen som har satt ned foten og bestemt at stripa skal være ENTEN til høyre eller venstre, ikke litt av hver alt etter hvilken butikk du er i. Særlig irriterende er det når det ikke er merket hvilken vei stripa skal være, da kan du banne på at du drar "feil vei" første gang. Grrr... Lenke til kommentar
Brian Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Plastikkposer som du ikke får åpnet. Når de er nye altså, slik at de klister seg sammen på en måte. aargg, hater sånne poser. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Sprukne neglebånd Lenke til kommentar
Brian Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) kom på en ting til også. Folk som absolutt ikke klarer å respektere skole skiltet bak trafikkskolebilen. hater når jeg har kjøretime og folk bokstavelig talt moser seg oppi bakruta på bilen bare for å demonstrere at jeg holder fartsgrensa, noe som jeg pent er nødt til. Hater sånne folk. Endret 12. januar 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 blinde idioter som krasjer andre biler på parkeringsplasser og stikker av.! byebye 8.000kr.... 7704658[/snapback] Se tråden om bilen min (siste side), jeg hadde flaks akkurat der. Synd med bilen din da Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Ting som irriterer meg; Politikken i verden og Dagbladet.no som alltid skal lage sjokkoverskrifter. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 kom på en ting til også. Folk som absolutt ikke klarer å respektere skole skiltet bak trafikkskolebilen.Husker dette selv fra jeg øvelseskjørte. Det virker som om noen sjåfører skal forbi så lenge det står en L bakpå bilen. Og dette selv om man holder fratsgrensen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg