Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
VG-mannen

Her har vi enda et bra og entusiastisk intervju med den pessimistiske reporteren fra VG.

Det er greit at budskapet er tragisk men hallo da..

"...zååååår..."

"...Resultaaaaat.."

"...hvorfor.....han har fått....sykdommeeeen..."

"...'fålk..."

"....sykdooooom..."

"...nooooen...dæææær...uuuute....som kan hjelpe haaaaaam......."

Takk! Det er befriende å vite at jeg ikke er alene i verden om å irritere meg over "VG-mannen"...

Endret av Xoduz
Lenke til kommentar
Irriterer meg over å møte folk som er på fylla som jeg ikke har sett siden barneskolen. Og at de SKAL ha en samtale med meg akkurat da.

Åh, det bruker jeg å gjøre. Er det virkelig så irriterende?

 

Klør noe helt sykt rundt øynene og de er røde. Ser ut som om jeg har røyka hasj 2 uker i strekk. Tør nesten ikke gå ut en gang.

Lenke til kommentar
Irriterer meg over å møte folk som er på fylla som jeg ikke har sett siden barneskolen. Og at de SKAL ha en samtale med meg akkurat da.

Åh, det bruker jeg å gjøre. Er det virkelig så irriterende?

 

Klør noe helt sykt rundt øynene og de er røde. Ser ut som om jeg har røyka hasj 2 uker i strekk. Tør nesten ikke gå ut en gang.

Slenger meg på den. Allergi er noe dritt!

 

Det kan hjelpe å ta akupungtur i januar/februar om du er allergisk mot pollen, og drypping med øyedråper + allergitablet så er du godt på vei til å ikke se helt junkie ut.

Lenke til kommentar

Big news, kongen kommer til byen i morgen! FLott, men hvorfor i helvete må hele byen stenges? Så å si alle gater (i hvert der de fleste ferdes) blir stengt. Dette vil si at jeg må gå til jobb i morgen. I regn. Og vind. Bare pga. at en mann skal besøke byen. Idiotisk spør du meg.

Lenke til kommentar

Tollvesenet, måtte de brenne og dø sakte og hardt et visst sted. Tollgrense på 200kr? Hallo!

 

Dessuten må jeg nå tolle inn en pakke jeg har fått selv, og da er det registrering og venting på brev og returnering av fakura og faen. Jævla udugelige skapnisser. Hater å gjøre papirarbeid med statlige organer, alt tar ALT for lang tid og koster unødvendig mye.

Lenke til kommentar
Reklamene på spotify. Jeg vet det er litt teit å irritere seg over reklamen, når spotify er en såpass bra gratistjeneste, men det er for faen bare de samme to reklamene om "where the action is" festivalen går over and over again. Jeg blir gal.

WTAI-reklamen er jo fin! Vet du hva åpningssporet heter? Finner den ikke, samme rakkern. "One more ... and I'm never going back" eller noe i den duren er det eneste jeg klarte å høre av teksten, og nå hører jeg den aldri lenger. Den nyeste spilleliste-reklamen er derimot fryktelig irriterende. Lav teknisk kvalitet i forhold til de andre. Men svenskene skal ha kudos for idéen, nå mangler bare at man kan sette seg opp med andre brukere slik at alle klientene i oppsettet følger hverandre. Altså pauser din klient om jeg pauser, min endrer låt om du endrer osv. En slags "collaborative-listening"-løsning.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...