Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forbanna horeeksamen! Hva er sjansen for å bli trukket ut!?!?! Nå må jeg lese 350 sider med jævla naturfagsstoff og snakke om det i 45 min!! Hva FAEN??!

 

Sånn tenkte jeg og..Ga opp å lese bare jeg. Fikk 30min før eksamen å forbrede meg på temaet jeg kom opp i. Men jeg fikk 5 though :p Sex og Samliv ftw

Lenke til kommentar
Sånn tenkte jeg og..Ga opp å lese bare jeg. Fikk 30min før eksamen å forbrede meg på temaet jeg kom opp i. Men jeg fikk 5 though :p Sex og Samliv ftw

Snakke om sex i 30 min? Det må ha vært drømmeeksamen!!!

Jeg hadde LETT fått 6 :evil:

 

Jeg måtte demonstrere hvordan man tok på en kondom.

 

Så måtte jeg si penis, skjede og vagina.. Det var vanskelig å ikke si f'eks "Fitte" eller "kuk" :p

Lenke til kommentar

Det som gjør meg forbanna er måten norske fora utvikler seg på! Mange tråder på diskusjon.no er helt ute av styring. At folk ikke holder seg til det som er ment å være emnet, at folk ikke takker for hjelp andre har gitt dem, at unødvendige kommentarer slenges - tilsynelatende på måfå - rundt omkring.

 

På de fleste utnelandske fora, har man en tråd for småprat som er knyttet opp mot den egentlige emnetråden.

 

Hvorfor må vi nordmenn være slurvete??!!

Lenke til kommentar
Hva mener du?

har du aldri opplevd en slik samtale hvor den andre nevner noe, muligens en historie eller en forklaring på noe som er sagt tidligere. Du får ikke med deg alt, noe er uklart eller du vil vite mer, og ber personen om å oppklare. Så svare h*n "bare glem det.. " som om at det ikke var viktig, eller at h*n angrer litt på at han sa det.

 

Det er uansett j*vlig irriterende.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...