Fløyelsbøtte Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Forbanna horeeksamen! Hva er sjansen for å bli trukket ut!?!?! Nå må jeg lese 350 sider med jævla naturfagsstoff og snakke om det i 45 min!! Hva FAEN??! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Forbanna horeeksamen! Hva er sjansen for å bli trukket ut!?!?! Nå må jeg lese 350 sider med jævla naturfagsstoff og snakke om det i 45 min!! Hva FAEN??! Sånn tenkte jeg og..Ga opp å lese bare jeg. Fikk 30min før eksamen å forbrede meg på temaet jeg kom opp i. Men jeg fikk 5 though Sex og Samliv ftw Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Grattis Korka! ... og pizza'n var god Nesten spist opp hele. Spiser fort. Men dette er vel veldig ot, sorry meg. Endret 13. juni 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Forbanna horeeksamen! Hva er sjansen for å bli trukket ut!?!?! Nå må jeg lese 350 sider med jævla naturfagsstoff og snakke om det i 45 min!! Hva FAEN??! wtf, hvor gammel er du? 45 min?? All hail å ikke bli trukket Endret 13. juni 2009 av Wolowitz Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Sånn tenkte jeg og..Ga opp å lese bare jeg. Fikk 30min før eksamen å forbrede meg på temaet jeg kom opp i. Men jeg fikk 5 though Sex og Samliv ftw Snakke om sex i 30 min? Det må ha vært drømmeeksamen!!! Jeg hadde LETT fått 6 Lenke til kommentar
Korka Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Sånn tenkte jeg og..Ga opp å lese bare jeg. Fikk 30min før eksamen å forbrede meg på temaet jeg kom opp i. Men jeg fikk 5 though Sex og Samliv ftw Snakke om sex i 30 min? Det må ha vært drømmeeksamen!!! Jeg hadde LETT fått 6 Jeg måtte demonstrere hvordan man tok på en kondom. Så måtte jeg si penis, skjede og vagina.. Det var vanskelig å ikke si f'eks "Fitte" eller "kuk" Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Tenk å ha sex med læreren på en eksamen om sex, og få 6er. he. he. he Lenke til kommentar
Korka Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hehe..........................Hun er ekkel Lenke til kommentar
W_Kaos Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Det som gjør meg forbanna er måten norske fora utvikler seg på! Mange tråder på diskusjon.no er helt ute av styring. At folk ikke holder seg til det som er ment å være emnet, at folk ikke takker for hjelp andre har gitt dem, at unødvendige kommentarer slenges - tilsynelatende på måfå - rundt omkring. På de fleste utnelandske fora, har man en tråd for småprat som er knyttet opp mot den egentlige emnetråden. Hvorfor må vi nordmenn være så slurvete??!! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Fordi ro og orden er kjedelig. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg måtte demonstrere hvordan man tok på en kondom. Da hadde jeg kastet kondomet i gulvet og svart "vi bader ikke med regnfrakk" Lenke til kommentar
W_Kaos Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Fordi ro og orden er kjedelig. Hmm... Hvor er moderatorene? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Fordi ro og orden er kjedelig. Hmm... Hvor er moderatorene? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Blir deprimert av å se hjembyen, så mye udugelighet. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Irriterer så grenseløst når folk forteller noe, som virker veldig interessant men jeg forstår ikke helt budskapet og spør "hva mener du?" og så svarer de "glem det". Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hva mener du? --- Irriterer meg over å møte folk som er på fylla som jeg ikke har sett siden barneskolen. Og at de SKAL ha en samtale med meg akkurat da. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hva mener du? har du aldri opplevd en slik samtale hvor den andre nevner noe, muligens en historie eller en forklaring på noe som er sagt tidligere. Du får ikke med deg alt, noe er uklart eller du vil vite mer, og ber personen om å oppklare. Så svare h*n "bare glem det.. " som om at det ikke var viktig, eller at h*n angrer litt på at han sa det. Det er uansett j*vlig irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg